Laila - Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Morgenstund på beite Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei, Laila. Med utgangspunkt i versjon 3 har jeg et forslag: 1. Image --> Adjustments --> Color Balance --> Magenta - Green : + 15.(Mid Tones). Yellow - Blue : - 25. 2. Image --> Adjustments --> Brightness / Contrast --> Contrast : + 20. 3. Image --> Adjustments --> Vibrance --> Vibrance : + 35. Saturation : + 5. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Hei, Laila. Med utgangspunkt i versjon 3 har jeg et forslag: 1. Image --> Adjustments --> Color Balance --> Magenta - Green : + 15.(Mid Tones). Yellow - Blue : - 25. 2. Image --> Adjustments --> Brightness / Contrast --> Contrast : + 20. 3. Image --> Adjustments --> Vibrance --> Vibrance : + 35. Saturation : + 5. Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk for gode forslag! Da prøver jeg det Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hei, Laila. Med utgangspunkt i versjon 3 har jeg et forslag: 1. Image --> Adjustments --> Color Balance --> Magenta - Green : + 15.(Mid Tones). Yellow - Blue : - 25. 2. Image --> Adjustments --> Brightness / Contrast --> Contrast : + 20. 3. Image --> Adjustments --> Vibrance --> Vibrance : + 35. Saturation : + 5. Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk for gode forslag! Da prøver jeg det Hei,igjen, Laila. Jeg burde kanskje presisert det, men alle justeringer, - altså 1, 2 og 3, er til sammen én justering av bildeversjon 3. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg