Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

snusing og impotens?

bkf_94

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå 19 år og har snust i ca litt over 1 år. Før jeg snuste hadde jeg mulighet til å få ereksjon rett etter ejakulasjon eller at den bare ikke ikke gikk vekk.

Nå forsvinner den nokså fort etter første runde både til meg og damen min sin fortvilelse.

Eneste forskjellen for nå og halvannet år siden er at jeg snuser fast og har gått gjennom de siste 6-7 månedene med lite trening grunnet skade (vet trening påvirker blodsirkulasjonen også)

Jeg har lest at effekten av nikotinet i blodet kan gjøre at blodårene trekker seg sammen og føre til impotens. Da tenker jeg at dette kan være del av problemet.

Noen som har opplevd noe liknende etter de har begynt å snuse/røyke? Noen som vet om dette blir fikset ved snusslutt? og er det noen som har tips til snusslutt? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på det er noen sammenheng.

Tips for å slutte: Det er bare å slutte. Jævlig første dag, kjipt de to neste og så er det egentlig helt greit videre. Det vil ta lang tid før du venner deg av med å ta hånden i lommen for å dra frem dåsen, men suget vil forsvinne ganske raskt.

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...