Atle Riska Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Stavanger Konserthus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Spennende, flott og klart. Mange detaljer å finne når en lusker rundt i lokalet Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Spennende, flott og klart. Mange detaljer å finne når en lusker rundt i lokalet Jo ja har ikje fått sjangsen enda te å "luska" :-) rondt der inne men må vist ta meg ein dag ner der. Takker for kommentar Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Spennende, flott og klart. Mange detaljer å finne når en lusker rundt i lokalet Jo ja har ikje fått sjangsen enda te å "luska" :-) rondt der inne men må vist ta meg ein dag ner der.Takker for kommentar Ikke jeg heller, bare luska rundt i bildet ditt og sett detaljene der Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Spennende, flott og klart. Mange detaljer å finne når en lusker rundt i lokalet Jo ja har ikje fått sjangsen enda te å "luska" :-) rondt der inne men må vist ta meg ein dag ner der.Takker for kommentar Ikke jeg heller, bare luska rundt i bildet ditt og sett detaljene der ;-) Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg synes dette var meget bra, fin stemning og farger. Aagesp Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hei, Atle. "Delikat" bilde fra Stavanger Konserthus, - det er så jeg får lyst til å ta en tur inn ! Orgelet er forresten levert av Ryde & Berg Orgelbyggeri AS i Fredrikstad, - landets største orgelprodusent. (Jeg håper det er bra !). Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg