MotoG Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hang around Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei, Melvin. Akkurat slik henger de to flaggspettene i meisebollene hos oss, og jeg vil tro at skriveføre bildekritikere vil unngått uttrykket "Fin positur" dersom jeg hadde presentert et av mine "flaggspettportretter". Men bildet ditt er artig og severdig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Du må nok prøve å feste fuglematen på en måte som gjør at posituren ser naturlig ut. Takker så mye for hyggelig kommentar Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Du må nok prøve å feste fuglematen på en måte som gjør at posituren ser naturlig ut. Takker så mye for hyggelig kommentar Mvh Melvin Hei igjen, Melvin. Vi har forsøkt å feste meisebollene tett inntil grener på trærne, og da har de endt som hurtigmat for skjærene ! I går kjøpte vi "bur" for meisebollene, så nå får vi se ... Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg