Xprez Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Noen andre som sliter med samme problem at over en lang periode med nettleseren oppe så spiser den mer og mer ram? atm så bruker den 2.5 gb å runder det punktet hvor du merker det på ytelsen til nettleseren, har et par tabs oppe å vet det ikke er de det går i men sjekker jeg oppgavebehandlingen til chrome så ser jeg at flashen er synderen som hogger 1,2 gb uten at det er i bruk. Har prøvd å søke litt rundt men ikke klart å finne en direkte fix enda så noen andre som har funnet en løsning? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 1. Skru av PCen minst hver gang du legger deg. 2. Prøv å unngå mest mulig apps/addons 3. Om du skal vekk fra PCen i lengre tider, lukk Chrome. Chrome har stått på i 1.5 timer og bruker nå 560mb ram. Den blir sjelden større. Har 4 addons, samt den nye "apps" menyen for desktop. Fant dette her: http://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/CH2E4o_u_dw"Yes that is a lot but as we all know Flash is crap. Only thing i can think of trying is disabling pepper flash and enabling the normal built in flash. To do this go to about:plugins > click the (+) details button > and disable the pepflashplayer.dll entry and if its there the C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\ entry and enable this one gcswf32.dll" -Daniel 1 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 nah det nærmeste jeg kommer til å skru av maskinen er å sette den i hvilemodus om jeg blir borte over lengre tid samt jeg har mange faner som er oppe 24/7 så ser ingen massiv grunn til hvorfor man skal være tvunget til å lukke nettleseren pga en feil som utvikleren bringer inn. Har 0 addons utenom det som google sniker inn som default, men har i det minste prøvd å disable pepperflash nå og erstattet den med en dummyfile som er write protected så de ikke kan oppdatere og aktivere den igjen så får man se om det var en fix eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå