smort1 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Blåtime! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei, SveinMM. Å ha en slik utsikt, må være rene velsignelsen. Du trenger ikke forlate huset for å ta fine landskapsbilder ! Himmelen og fjellene i bildets bakgrunn "tar seg meget godt ut", og jeg vil tro at det er mange A-mennesker i nabolaget ditt ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Hei, SveinMM. Å ha en slik utsikt, må være rene velsignelsen. Du trenger ikke forlate huset for å ta fine landskapsbilder ! Himmelen og fjellene i bildets bakgrunn "tar seg meget godt ut", og jeg vil tro at det er mange A-mennesker i nabolaget ditt ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker, Albert! Jo, det er helt sikkert mange A-mennesker her, men selv er jeg utpreget B, så noe tidligere enn 07-08 anses for å være "selvpining" her i gården! PS! Hederlige unntak finnes, dog.... Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 ja sikke en utsikt, igen et dejligt stemningsbilde fra dig Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 ja sikke en utsikt, igen et dejligt stemningsbilde fra dig Takker, leifholm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg