EvilSeagull Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hehe..du er jo skrudd sammen helt feil, du. Hun vil ikke ha sex med én gang. Er det så rart. Det KAN jo finnes fler av deg, vettu. Og de vil hun beskytte seg mot. Lurer på hvem som strør her. Hvis man skulle gå å pule alle som er attraktive, fikk man ikke gjort mye annet. Nei, det er beste er om du holder de syyyyyyyke tankene inni hodet ditt før det kommer menn med hvit frakk og setter på deg tvangstrøye. ikke vær sånn da. du kjenner han ikke engang Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvis man skulle gå å pule alle som er attraktive, fikk man ikke gjort mye annet. Oh really? Det er ikke akkurat som om gatene renner ned av fristende kvinner i dette landet, så det er ganske langt mellom de man gidder å se to ganger på, selv om mange av dem desperat prøver å gjøre seg attraktive ved å blotte hud og feste på seg extensions for å prøve å unngå å fremstå som kjerringaktig. Men skulle man likevel sikle på alt som har mus, så er det jo nettopp det å gå å ligge med dem som er det mest gunstige. Hvis du sitter gjerdet og avstandsbeundrer kvinner så er sjansen stor for at du etterhvert maler henne i et kunstig attraktivt bilde, der du faktisk er blitt svak for henne, og dermed er rimelig redusert for å få til noe med henne. Du dyrker ubevisst ei jente du kunne høvla over om du smidde mens jernet var varmt, pga hun på det tidspunktet var ubetydelig og enkel å prate med, mens du lar henne vokse på deg over tid og du faktisk får følelser for henne (om dere omgås fast) som gjør en hver tilnærming fra din egen side mye mer riski og anspent enn det hadde behøvd å vært. Selvsagt gjelder det å pule de jentene du finner attrakive, for de blir gjerne uattraktive etter at du har sett dem være mottager for alt du har lyst til å gjøre med dem, og du går tilfreds og fornøyd videre med livet ditt, istedet for å frustrert undre deg over hvordan du skal få henne, etter at du har klart å utvikle følelser for henne. Det er helt misforstått det at menn liksom skal gå rundt å tenke på forhold og forpliktelser når vi biologisk har mye større gevinst av å være fri. Du har rett og slett latt deg hjernevaske av feminiserte holdninger som ikke er der for å gavne deg, men kvinner, så å arrogant uttale seg som deg blir bare latterlig komisk underholdning som jeg tenker på å parodiere neste gang utvalget av attraktive kvinnfolk er pinlig labert. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Han må være den fineste, kjekkeste og mest sjarmerende personen jeg har sett. Gahh... han er så deilig at jeg har lyst til å overraske han med en blowjob han aldri vil glemme, uten at jeg trenger noe tilbake/sex. Men det kommer jeg ikke til å gjøre. Blir helt gæren. Hater dette. so high over heeeeeels....... gahhhhh :/ Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 ikke vær sånn da. du kjenner han ikke engang Like mye som han kjenner trådstarter. Oh really? Det er ikke akkurat som om gatene renner ned av fristende kvinner i dette landet, så det er ganske langt mellom de man gidder å se to ganger på, selv om mange av dem desperat prøver å gjøre seg attraktive ved å blotte hud og feste på seg extensions for å prøve å unngå å fremstå som kjerringaktig. Men skulle man likevel sikle på alt som.....og resten av svadaen.... Hehe...har ikke annet å si enn at....du er syk og trenger hjelp. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg vil si at krøllen faktisk har et ganske godt poeng, da vi ofte maler et idealbilde som ofte er basert på fantasier om hva som kunne skjedd "hvis bare ..." For å gjøre det hele komplett utvikler vi etter hvert også mentale filtere som opprettholder denne illusjonen, noe som gjerne resulterer i at virkeligheten treffer oss i trynet som et løpsk godstog og gjør ting mye verre enn de hadde trengt å være. Jeg tror det er dette som skjer med trådstarter også, nemlig at hun henger seg opp i alt som er bra med denne svensken og tenker på dette hvert eneste våkne minutt. Dette styrker så tanken om hvor deilig han er og sannsynligvis noen tanker om hva hun ville gjort "hvis bare ..." Wash, rinse, repeat, og man har en selvforsterkende prosess som skaper det vi har sett i tråden her. PS: Det er "head over heels, ikke "high over heels." [/språknazi] PPS: Maximalyd; Du påstår Kalkunkrøll stempler folk, for så å gå ganske langt i å kalle ham syk, mentalt ustabil og andre ting, fordi han har meninger som ikke er politisk korrekte ...? 4 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Personlig er jeg ikke helt overbevist over at anonym er kvinne. Faktisk har jeg på følelsen at det er en bart med i spillet og sin egen agenda for å påpeke noe... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 PPS: Maximalyd; Du påstår Kalkunkrøll stempler folk, for så å gå ganske langt i å kalle ham syk, mentalt ustabil og andre ting, fordi han har meninger som ikke er politisk korrekte ...? Det er jo åpenbart at han ønsker å provosere for å få en reaksjon. Det skjønner vel du også? Og reaksjonen han ønsker, får han jo. Jeg vil påstå at det synet han har i slike tråder som dette, ikke er normalt. Jeg (med mange fler) begynner jo å tenke...."hva har skjedd med stakkaren her i livet" som har et slikt syn på damer, forhold, sex osv. Han har jo til og med fått flere tråder stengt pga dette. Personlig er jeg ikke helt overbevist over at anonym er kvinne. Faktisk har jeg på følelsen at det er en bart med i spillet og sin egen agenda for å påpeke noe... Da er vi to....... 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan jeg få spørre hvor gammel TS er?Jeg også har litt dårlige vibber angående denne karen. Fordi jeg selv har vært i din situasjon og den fyren det gjaldt ikke ville noe mer. Han stakk ikke av, men vi ble fuckfriends. Den gangen ventet jeg med sex til andre "daten". Det er nok lurt å ikke virke for lett, men samtidig blir man fort lei av at motparten skal være så "hard to get" også. Det hadde ikke jeg giddet om bordet var snudd og han spilte HTG heller. Ikke fokuser så mye på sex og hva han vil eller ikke. Prøv heller å sjarmer han med personligheten din. Det er vel egentlig den eneste måten du evt kan overbevise han om at du er ei bra dame å ta vare på på. Sex vil han ha med deg enten han vil ha noe mer seriøst eller ei. Det ligger jo allerede veldig i kortene. Det skader ikke å gi han det heller. Det gjør deg ikke løs feks. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan jeg få spørre hvor gammel TS er? Hun er 18, og han er 23....sies det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Jeg snakker med tvillingsjel på PM, så hun vet den egentlige brukeren min. Så nei, er ikke gutt med bart Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg ville ikke avsløre at vi har pratet, siden du bruker anonymfunksjon. Men du sier det jo selv nå og ja, vi har utvekslet noen pm. Jeg tror så absolutt at hun er ei jente på 18. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg snakker med tvillingsjel på PM, så hun vet den egentlige brukeren min. Så nei, er ikke gutt med bart Anonymous poster hash: fba10...e45 Bra du påpekte dette! Er vel jeg som begynner å bli litt gammel nå som jeg har blitt 37 og henger ikke helt 100% med på hvor tidlig ute man er nå (ok, jeg var tidlig ute jeg også, men vi uttrykte oss på en litt annerledes måte, i dag føles det som at de unge er langt mer frigjorte ). Så beklager barte kommentaren, men fikk inntrykket av at en liten kylling drev litt gjøn med oss. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er vel jeg som begynner å bli litt gammel nå som jeg har blitt 37. Hva skal jeg si da? Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er jo åpenbart at han ønsker å provosere for å få en reaksjon. Det skjønner vel du også? Og reaksjonen han ønsker, får han jo. Jeg vil påstå at det synet han har i slike tråder som dette, ikke er normalt. Jeg (med mange fler) begynner jo å tenke...."hva har skjedd med stakkaren her i livet" som har et slikt syn på damer, forhold, sex osv. Han har jo til og med fått flere tråder stengt pga dette. Jeg har vel kun fått en eneste tråd stengt, der en av trådens mest aktive også var tilknyttet moderator som stengte den. La oss for eksempelets skyld si at denne stakkaren har vært utsatt for et katastrofalt utfall med en kvinne, som kostet han både unger og hjem, mens han drukner i gjeld. La oss si at han også fant statistikk som tydet på at ca 60 prosent av alle andre menn som forpliktet seg til disse kvinnene var utsatt for det samme. La oss si at du har 3-4 mislykkede forhold bak deg, og et foreløpig fungerende ett. La oss se på statistikken å se hvem som initierer bruddene i forholdene. La oss si at det er ca 80 % kvinner som gjør dette. La oss si at 90% kvinner elsket titanic og syntes det mest romantiske med filmen var at han døde for henne. Når man begynner å legge sammen tallene, så ser man hvordan det annet kjønn forholder seg til menn. Vi er og blir en ressurs eller et hinder for dem, og intet mer. De er likegyldig til menn så lenge de enten ikke et øyeblikks opphisselse eller drar fordeler fra mennene rundt dem, også fort dette ender, så skal jeg love deg at du får se et helt annet ansikt fra henne. For uansett om jeg var det du antok at jeg var, så har jeg statistikken på min side, og det forandrer ikke på det faktumet at menn vil fortsette å bli utsatt for akkurat det samme du eventuelt mistenker at jeg har blitt, så ikke tro at de flåsete angrepene dine har noen påvirkningskraft annet enn å få deg til å se rimelig dum og uviten ut, på grensen til det pinlige. Det eneste man kan oppsummere innlegget dine i denne tråden er "han virker ikke interessert. Han er en drittsekk. Mange menn er drittsekker. Jeg er ikke sånn a. " bla bla med en tidvis variasjon av "du er faen ikke god" Jeg må også legge til at tallene bare er grove estimater. Jeg kjenner ikke den ekte statistikken, men jeg vet den heller mer mot mine estimater enn det motsatte, Jeg har heller ingen unger som jeg er klar over, så det var bare et eksempel. Men jeg og andre menn bør leve etter disse reglene så langt det lar seg gjøre, for om synet mitt på kvinner og forhold ikke er normalt, så er det likevel realistisk,og du har fortsatt ikke produsert et eneste argument for hvorfor det er galt å i utgangspunktet bare gå for sex med kvinner? Fordi mora di ikke liker det, eller hva er det? Hva har du å tape på å bare gå for sex med kvinner. Hva har jeg å tape? Det må jo være kvinnens oppgave å gjøre seg interessant nok for noe mer enn sex, og ikke ved å gjøre sex så uoppnåelig at noen stakkarer ofrer seg for å få det. 3 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Så på grunn av det du har skrevet, er DET det eneste grunnlaget du har for å ha det synet du har? Da er alle damer slik liksom? Hehe...jaja.... Dine angrep mot disse damene er vel like flåsete og pinlige. 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er jo ikke noe galt i gå for kun sex med kvinner. Men greit å være ærlig om det på forhånd. Om man er dårlig stilt og kun kan få sex ved å love gull og grønne skoger for fremtiden hennes blir det særdeles tragisk. Personlig håper jeg bare du finner en kvinne i livet ditt, Krøll, som gir noe mer mening enn musa. Som gjør at du faktisk setter pris på å våkne med henne om morgenen. For det virker som om du har blitt lurt for den delen så langt i livet. Skal dessuten ikke nekte for at det finnes noen mennesker som ikke ønsker en fast livsledsager. Men det er jo et ønske og valg man tar. Igjen, man kan likevel være ærlig mot høna. For ja, det handler om å velge tilbudet, eller velge bort det manglende tilbudet. Nok ot fra meg. TS, jo heftigere forelskelsen din er, jo dårligere er vurderingen og gangsynet på hva som er greit å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Så på grunn av det du har skrevet, er DET det eneste grunnlaget du har for å ha det synet du har? Da er alle damer slik liksom? Hehe...jaja.... Dine angrep mot disse damene er vel like flåsete og pinlige. Dette blir mitt siste innlegg til deg, siden du åpenbart er en klovn, eller veldig ung. Jeg begrunnet ikke hvorfor jeg så på damer som jeg gjør. Jeg forklarte deg hvorfor argumentet ditt var uinteressant, da statistikken er mot deg. Fortsatt svarte du ikke på hvorfor det er galt å gå for sex med kvinner. 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dette blir mitt siste innlegg til deg. Er det et løfte? Eller bare svada som resten du kommer med? Fortsatt svarte du ikke på hvorfor det er galt å gå for sex med kvinner. Fordi i min verden dreier det seg ikke BARE om sex. Men det synet skjønner vel ikke du? Men nå skulle jo ikke du svare meg mer. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Vedkommende moderator som stengte tråden er voksen og oppegående nok til å ta sine egne vurderinger og avgjørelser. Menn og kvinner kan helt klart ha mer enn bare sex til felles. Du ønsker noe annet krølle og det får være opp til deg. Noen ganger er det lettere å vurdere en situasjon fra utsiden, når man ikke er forelsket og håper på det beste. Lykke til i kveld, TS. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Jeg kjenner ikke den ekte statistikken, men jeg vet den heller mer mot mine estimater enn det motsatte, Jeg har heller ingen unger som jeg er klar over, så det var bare et eksempel. Det er fint du sier statistikken du kommer med bare er svada. Istedenfor å komme med tulletall som er et resultat av din egen fantasi kan du heller komme med skikkelig statistikk som er basert på fakta. Hvilken som helst idiot kan finne på masse tall og underbygge sin egen retorikk med dette. Åja, så hvis en mann finner en kvinne attraktiv, så skylder han henne altså mer enn bare sex? Å være seksuelt attraktiv er med andre ord en valuta kvinner har altså som er mye mer verdt, selv når de bare bruker den til å manipulere for å få viljen sin? Nå virker det ikke akkurat som om ts har en vinnende personlighet heller, men det er likevel han som utnytter om han ikke skulle være interessert i annet enn sex altså? Atter en gang viser du ekstremt dårlige holdninger og mangel på respekt for andre. I din verden av sexfikserte guttevalper er det kanskje naturlig å prøve å pule alt med pupper og vagina men det er veldig mange der ute som faktisk ønsker å leve i et forhold og dermed dater andre. Når man finner noen som er attraktive er det faktisk ganske vanlig å prøve på mer enn bare sex men det klarer du tydeligvis ikke å forstå. Når det er sagt så er det også folk som ønsker å leve alene men TS faller utenfor den kategorien. Endret 16. november 2013 av ilpostino 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå