Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Vi hjalp ut fra TS sine ønsker, ikke ut fra Carl Phillip sitt ønske om å få seg noe. Er ikke galt å få seg noe, så lenge begge to er enig i hva de ønsker seg.

 

Når noen kommer med en klagetråd over at de vil ha en ONS, men at den andre vil ha forhold - så kan vi kanskje støtte vedkommende i hvor fælt det er at den utvalgte sengepartneren ønsker mer.

 

Poenget er at man svarer utifra hva TS vil og hva TS spør om, ikke alle andre mulige tenkelige scenario.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler jeg har mistet litt selvrespekten etter denne fyren.. han må gjerne holde meg på gress, og jeg gir han gjerne tid, så håper han kontakter meg senere.. enten om 1 uke, 2 uker, mndr… men det skjer sikkert ikke i og med at han sa han ikke var ute etter noe seriøst. har ikke svart på den siste mld hans.. føler meg så dum nå. :) han sa jo at vi høørs da.. ingen sier det til en date man ikke kunne tenkt å treffe igjen, ingen

 

ts



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Ts, jeg skjønner at du liker denne fyren godt. Han er ikke verdt å miste selvrespekten over. Alle gjør vi dumme valg og håper på det beste. Du håpet i det lengste at han var interessert og at han ville mer, det gjør ikke at du fortjener å tenke mindre om deg selv. Jeg vet det er vanskelig akkurat nå, men det beste du gjør nå er å slette ham fra alle sosiale media og telefon og bare gjøre det du kan for å glemme ham. Om du ignorerer ham helt, så kan det nok hende han kommer til å lure, for nå tror han nok kanskje at han har deg der han vil.

 

Ikke føl deg dum. Det er ikke verdt det. Du er ei ung og søt jente. Det kommer andre og bedre og nå vet du litt mer om hva du skal unngå. Du fikk en erfaring og alle erfaringer gjør at man etterhvert blir klokere. Mange sier at "vi snakkes" som en høflighetsfrase, noe man sier. Er ingen som avslutter med "vi snakkes aldri igjen". Dessverre kan han ha sagt det uten å mene annet enn at dere snakkes om dere sees, om han blir kåt eller aldri mer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier det aldri til folk jeg dater hvis jeg ikke ønsker å se dem igjen… søsteren min holdt også på med en svenske, og han ditchet henne. hun ble heelt knust og plutselig etter noen uker, kontaktet han henne igjen… :s nesten så jeg håper det skjer med meg også, herregud. så teit jeg er...

 

men du har rett.. :)

 

ts



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

TS, jeg vet jeg har rett. Egentlig bør du ikke møte ham igjen. Det er ikke noe som tilsier at han vil noe mer dersom han kontakter deg igjen. Jeg frykter at det kan gjøre at fallhøyden blir enda større og at du blir mer såret. DERSOM han skulle kontakte deg igjen, så bør du i alle fall være rimelig sikker på hva dere begge vil før du gjør noe mer. Er ikke noe gøy å skulle komme over folk man liker veldig godt, men det blir lettere med tiden og det hjelper å ikke følge med på ham. Det hjelper ikke å stalke ham på fb og overalt. Du kan bare sende meg pm eller skrive her også om du ønsker deg. Er her vi :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

nei, jeg vet… uansett, så snakket han om at han skulle jobbe og spare penger, fordi han ville reise rundt om i verden først, så han er nok en av de som ikke er klar for noe seriøst eller slå seg til ro…

 

jeg og han hadde jo ikke noe spesielt sammen i utgangspunktet, så det bør være barnemat å komme over fyren, men jeg vet ikke. :p bare det hadde vært en knapp man kunne trykket på.. har slettet nr hans, men klarer ikke slette han fra facebook eller snap i tilfelle han skulle ta kontakt (tenker jeg)… hehe… dumme meg

 

Takk , setter stor priiis på det!!!!! :)



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Du, har du tenkt tanken på å ha ham som leketøy? Det krever en helt annen tankemåte enn du har nå da, men om det er en måte å tenke på som du kan få til å funke for deg kan du dra det beste ut av to verdner. Leke deg med en kjekk kar, OG være på utkikk etter han som er (nok) drømmeprins med rette intensjoner til å være kjærestemateriale.
Ei av mine venninner (med nogot attåt) tror jeg gjore det sånn. Hun hadde nok kanskje større intensjoner enn det vi har i dag, men i dag er vi kjempegode venner. Vi treffes i ny og ne, lager mat sammen, finner på noe, har sex, og sees igjen om ei uke eller to. For OSS fungerer det fint, men det behøver selvfølgelig ikke fungere for deg da. Men igjen, det kommer an på tenkemåte.

Lenke til kommentar

Spørs hva han svensken vil også, Carl Phillip altså og om TS klarer å nøye seg med bare å ha sex med ham, om hun ønsker å kun leke seg med ham. Selvsagt fungerer ulike ting for ulike mennesker. Det kan ende med at hun føler seg brukt, selv om hun i det scenarioet har som intensjon å bruke ham. Jeg ville i alle fall tenkt meg om dersom jeg var TS. Er det så viktig å være med akkurat ham at man gjør alt man kan for å få det til? Så lenge hun har følelser og ønsker mer, så tror jeg det kan være vanskelig å omstille seg til å nøye seg med kun et kjapp ligg i ny og ne.

 

Er jo bra at det har funket for deg og din venninne da og at dere er så gode venner og sånt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja... Alt er vel mulig, men basert på alt jeg har hørt om han fyren, planene hans om å reise og måten han har vært på mot deg... Nei. Jeg tror ikke det er store sjansen for det. Han har ikke vært like interessert som deg på noe tidspunkt. Han ville nok ha det litt morsomt i høyet og det er ikke noe problem det så lenge begge er interessert i akkurat det, men når ene parten vil mer så er det jo litt kjipt. Dessuten er det IKKE måten å komme over ham på i tillegg til at det vil bygge opp under håpet om at det skal bli mer og da leter man ikke direkte etter andre heller så lenge det er håp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror ikke det.. Er vel ikke mulig for han å utvikle følelser for meg på den måten vel??

Ts

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Det er fullstendig mulig å starte et forhold på den måten, det har i alle fall jeg gjort et par ganger, men jeg er nok enig med Tvillingsjel om at jeg tviler på at det kommer til å bli noe forhold med DENNE karen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg sier "Snakkes" osv til nesten alle jeg snakker med. Uten at jeg har planer om å kontakte dem senere. Det er vel mer ment som at jeg kommer til å stoppe å snakke med dem igjen neste gang jeg ser dem. Som kan være om ett år eller en dag.
Det er en høflighetsfrase og høres bedre ut enn bare hadebra når han har ligget over til deg og dere har vært intime. Du sier han ikke svarte på den siste meldingen din. Men var det noe spørsmål eller noe du sendte da? Eller var det en melding han "ikke hadde trengt" å svare på om du skjønner hva jeg mener?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hoho vært kjipern om han ikke hadde fått den opp etter ett par øl:)

 

Kommer an på hvem av dem som hadde blitt skuffa da. :p

 

 

Ts, sletter du han fra sosiale medier osv slik du sa at du skulle gjøre? :)

 

Neppe.....hehe.

 

 

Dere er nå bra nysgjerrige :p

 

Er det så rart? :p

 

 

Dere klager på misogynisten Kalkunkrøll, men her virker det ikke som dere er så mye bedre selv.

Hvordan du kan sammenligne oss med den.....Kalkunkrøllen, er en mystisk gåte. :p

 

 

 

Jeg føler jeg har mistet litt selvrespekten etter denne fyren..

 

 

Det var det vi advarte deg mot.

 

 

Han sa jo at vi høørs da.. ingen sier det til en date man ikke kunne tenkt å treffe igjen, ingen

 

Åjoda, det skjer hele tida. ;)

 

 

Herregud. så teit jeg er...

 

Tja....hva skal jeg si..... :p

Endret av Maximalyd
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er fullstendig mulig å starte et forhold på den måten, det har i alle fall jeg gjort et par ganger, men jeg er nok enig med Tvillingsjel om at jeg tviler på at det kommer til å bli noe forhold med DENNE karen.

Bra vi kan være enige av og til også. Greit med ulike meninger i saker, så kan trådstarterne se hva som føles mest riktig for dem. :)

 

Jeg tror at å innlede noe slags relasjoner til denne fyren bare vil føre til mer kjærlighetssorg, da det er tydelig at det bare er en ting han er ute etter. Han sparer dessuten opp penger for å reise og han drar vel hjem til Sverige etter det (om han ikke skal spare opp mer penger da).

 

Mitt råd er som det har vært å bare slette alt som gjelder ham og så gå inn for å glemme ham fortest mulig. Ikke si ja til noe ny date med ham, for da vil ting bare gjenta seg (kommer sent etc etc).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror at å innlede noe slags relasjoner til denne fyren bare vil føre til mer kjærlighetssorg, da det er tydelig at det bare er en ting han er ute etter. Han sparer dessuten opp penger for å reise og han drar vel hjem til Sverige etter det (om han ikke skal spare opp mer penger da).

 

Bare for å være litt kverulerende, alle forhold ender med kjærlighetssorg. Ville være dumt å la det være en hindring.

Lenke til kommentar

Bare for å være litt kverulerende, alle forhold ender med kjærlighetssorg. Ville være dumt å la det være en hindring.

Seriøst, tror du virkelig at det blir et forhold her? Virker han interessert? Han kom ikke før 22:30 den kvelden de hadde date, han dro tidlig neste dag og han svarte at han ikke var ute etter noe seriøst...

 

Det er klart, de fleste forhold ender med kjærlighetssorg (jo ja, alle kanskje - om noen varer livet ut, så lever jo ene lenger enn andre), men mener du virkelig at det er håp for at det blir noe annet med denne karen enn kanskje et ligg eller to?

Lenke til kommentar

Seriøst, tror du virkelig at det blir et forhold her? Virker han interessert? Han kom ikke før 22:30 den kvelden de hadde date, han dro tidlig neste dag og han svarte at han ikke var ute etter noe seriøst...

 

Det er klart, de fleste forhold ender med kjærlighetssorg (jo ja, alle kanskje - om noen varer livet ut, så lever jo ene lenger enn andre), men mener du virkelig at det er håp for at det blir noe annet med denne karen enn kanskje et ligg eller to?

Nei, og det sa jeg heller ikke. Jeg ville bare påpeke at man ikke burde la potensiell kjærlighetssorg stoppe seg fra å inngå et forhold, fordi ethvert forhold ender i kjærlighetssorg, på ett eller annet tidspunkt. Dette var et generelt råd, ikke spesifikt til TS.

 

Når det gjelder TS, så er jeg enig med Leo, at det fint går an å ha det hyggelig med denne fyren videre fremover, men om TS kun ønsker et forhold med denne fyren, så er det ikke noe vits i å fortsette.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...