Maxi1234 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Vet ikke om jeg klarer å slette han fra facebook, han er aldri pålogget omtrent Han må da ikke være pålogget for at du skal kunne slette ham. Han var ikke ute etter noe seriøst, så tror nok ikke han kontakter meg senere… 1 - 0......til alle oss andre. Er det nå jeg skal si...."Hva var det jeg sa?". Ja, hehe. Han sa han ikke bare var ute etter sex men heller ikke noe seriøst. synes det er bra han svarte ærlig med en gang Vel...hvor ærlig det var...kan vel diskuteres. Men du er én erfaring rikere. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ble litt falukorv Jeg tror i alle fall på å slette ham. Om ts fortsatt er småforelsket, så kan fristelsen til å bli facebook-stalker lett bli stor. Ikke lurt og hjelper ikke for å komme over noen. 5 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Vel...hvor ærlig det var...kan vel diskuteres. Men du er én erfaring rikere. Haha ja. Det er vel ingen som sier rett ut at "nei jeg ville bare ha sex. Jeg bruker deg bare litt!:)" Så når du stiller den type spørsmål til en mann, ts så er det faktisk lurt å analysere/tolke. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Ja, ærlig maxim. du virker litt bitter eller hvajg skal si. mange som lyver for å holde jentapå gress. men gahh… håper jg møter en såååååppass kjekk gutt igjen. Ærlig legger ikke listen lavere nå liksom heheh… teite meg.. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Gutt? Varn ikke 23? Mann da. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Gutt? Varn ikke 23? Mann da. Det finnes guttunger i alle aldre - på godt og vondt. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Haha ja. Det er vel ingen som sier rett ut at "nei jeg ville bare ha sex. Jeg bruker deg bare litt!:)" Så når du stiller den type spørsmål til en mann, ts så er det faktisk lurt å analysere/tolke. Nei, ikke sant. Han kunne jo like godt sagt det. Alle skjønte likevel..utenom TS da. Han var liksom en liten Kalkunkrøll-type. Bare ikke like direkte. Mer sleip. Ja, ærlig maxim. du virker litt bitter eller hvajg skal si. mange som lyver for å holde jentapå gress. Jaja...om du kalle DET ærlig, så.... Han var ute etter en orgasme, og fikk det. Jeg bitter? Langt ifra, kan ikke bedre ha det jeg. Slipper de problemene du har. Ærlig legger ikke listen lavere nå liksom heheh… Personlig ville jeg heller hatt en type man kunne stole på, istedenfor å bare gå etter utseende. Men du må bare gjøre samme tabben om igjen. Du blir ikke en ny erfaring rikere, men du får den samme erfaringen to ganger, så du kanskje husker den lettere. 6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Menn må ikke være drittsekker bare fordi de er fine. Det er mye mer enn utseendet som spiller inn. Ikke alle som er fine er ute etter å nedlegge flest mulig jenter heller. Jeg er enig med Maxima, det er mer enn utseendet du må gå etter. Det er en fordel om vedkommende i det minste virker interessert. Jeg forstår ikke helt hvorfor du belønnet ham med å gi ham en bj når han kom så sent, men du hadde jo tydeligvis veldig lyst til å suge ham. 6 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Alkohol kan jo være skummelt. Vet aldri hva svensken finner på da. *partysvenske* Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 *partysvenske* Hehe...ja, kan vel si det sånn. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hoho vært kjipern om han ikke hadde fått den opp etter ett par øl:) 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det hadde vært litt nedtur ja. Lurer på når Carl Phillip tar kontakt igjen jeg. Kanskje vi får høre om det her 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ts, sletter du han fra sosiale medier osv slik du sa at du skulle gjøre? 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ja, gjør det nå med en gang. Ta facebook også. Det spiller ingen rolle om han aldri er der. Det er ikke noe god idé å stalke ham og lure på hvem hver eneste jente som skriver til ham er. La Carl Phillip seile sin egen sjø og la noen andre bekymre seg for falukorven hans Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dere er nå bra nysgjerrige Men bra underholdning og ikke minst man får litt kunnskap på dagens unge ( Gud at jeg kan finne på å si noe sånt som er kun 37 år gammel ) 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dere er nå bra nysgjerrige Men bra underholdning og ikke minst man får litt kunnskap på dagens unge ( Gud at jeg kan finne på å si noe sånt som er kun 37 år gammel ) Du får meg til å føle meg så ung, hihi Klart vi er nysgjerrige, må jo følge med på utviklingen og passe på at TS har det bra og sånt. Bra det ikke fantes så mye sosial media og snapchat etc da vi var unge Malvado? haha Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dere er nå bra nysgjerrige Nysgjerrig pluss at jeg er spent på om TS lærer av denne fella alle teensa (inklussive meg selv) går i! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nysgjerrig pluss at jeg er spent på om TS lærer av denne fella alle teensa (inklussive meg selv) går i! Hvilken felle? Han var da ærlig om hans intensjoner. TS fikk møte ham og fant ut at han ikke var noe for henne. that's it. Dere svartmaler jo denne fyren fullstendig, som om han har gjort noe fryktelig galt. Dere klager på misogynisten Kalkunkrøll, men her virker det ikke som dere er så mye bedre selv. 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Du får meg til å føle meg så ung, hihi Klart vi er nysgjerrige, må jo følge med på utviklingen og passe på at TS har det bra og sånt. Bra det ikke fantes så mye sosial media og snapchat etc da vi var unge Malvado? haha 75-modell her. Var ikke mye sosiale media og snap crap da nei, det meste vart ordna med heimbrent... 1 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvilken felle? Han var da ærlig om hans intensjoner. TS fikk møte ham og fant ut at han ikke var noe for henne. that's it. Dere svartmaler jo denne fyren fullstendig, som om han har gjort noe fryktelig galt. Dere klager på misogynisten Kalkunkrøll, men her virker det ikke som dere er så mye bedre selv. Ærlig og ærlig... Hans intensjoner bryr man seg vel lite om. Er heller det at TS til tider fikk inntrykk av noe annet. Og ja, han har ikke akkurat vært en drømmeprins. Det å svare på en henvendelse, enten det er SMS, tlf, PM osv, det kalles vel for folkeskikk. Oooog jeg skjønner ikke helt greia di med å sammeligne "oss" med Kalkunen heller... Da understreker du faktisk bare enda mer hvor mye du har misforstått og ikke satt deg inn i hele tråden. Men for all del. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå