AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Ikke vet jeg.. litt kjipt er det i hvert fall. Men vet han kan bruke opp til flere timer- 1dag å svare.. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg hadde aldri tillatt noen å behandle meg på den måten. Aldri. 6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Slett telefonnummer. Slett fra snapchat. Slett fra facebook. Finn på noe, ikke gruble og tenke på ham. Gå og se catching fire på kino f.eks, den er bra Om han svarer, greit nok. Husk at han kan prøve å svare hyggelig slik at han kan holde deg på vent for blowjobs og annet en sen kveld. Når noen spør om noe slikt, så svarer man altså og det å la det gå et døgn er frekt. Tar ikke så lang tid å svare. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Vet ikke om jeg klarer å slette han fra facebook, han er aldri pålogget omtrent, så det er greit nok. Men nr kan jeg slette.. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Meen herreminhatt, han svensken er den merkeligste personen jeg har vært borti. Han spør om alt koster penger.. hva snusboks koster, hva en skitur i bakken koster, hva en time hos kiropraktor koster osv. Og han skal en gang ikke hjem til Sverige for å feire jul, men jobbe... rett og slett merkelig fyr Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Om du tar deg selv i å stalke ham og følge med på ham, så slett og blokker ham fra facebook. Egentlig burde du gjøre det ASAP. Han er ikke så merkelig. Han er i Norge for å tjene mest mulig penger, klart han jobber når han kan. Er sikkert bedre betalt også i julen. Prisene her er nok enda høyere for ham enn de er for oss, han kommer jo fra Sverige. Han vil neppe bruke så mye penger fordi han skal ha dem med hjem. Sånn sett er det ikke rart at han vil jobbe i julen altså. Men han er ikke verdt det og han behandler deg dårlig. 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg er litt enig her. Dere har kommet til det stadiet at dere har vært intime. Om det nå ikke endrer seg fra hans side er han fornøyd med situasjonen dere er i og vil ganske enkelt ikke mer enn det dere har nå. Så blir det opp til deg om DU er fornøyd med det dere har nå. Jeg mistenker du ikke er det, samtidig som jeg tror at situasjonen ikke kommer til å endre seg fra hans side. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Ja, sant det dere sier. jeg bare sletter han fra alt og går videre. Sånn da er det ikke noe mere å skrive om i tråden.. takk for all hjelp:) Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Han kommer sikkert til å svare deg til slutt. Når han har funnet ut hva han skal si. Men da blir det fort vanskelig for deg og ikke svare også. Hva om du sender en liten tekst til han hvor du takker for tiden sammen men at du ikke tror det er så lurt å møtes mer feks? På den måten slipper du å få tekstmelding fra han om ei uke når han vil ha bj igjen. Du var jo ikke så gira på han i morges igjen. Så benytt deg av det mens du kan! Jeg synes også han behandler deg veldig respektløst. Men om han er så kjekk som du sier er han sikkert vant til at jenter faller veldig fort for han. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Heh! Det er litt annen kultur hos noen svensker når det gjelder pengebruk , de fleste jeg kjenner er helt ok personer, men gud hvor gjerrige noen er... Godt mulig du traff på en gjerrigknark som tenkte at han sparte litt penger om han kunne gå rett på sak sånn at han slapp å invitere deg på noe... Huff og huff. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Han kommer sikkert til å svare deg til slutt. Når han har funnet ut hva han skal si. Men da blir det fort vanskelig for deg og ikke svare også. Hva om du sender en liten tekst til han hvor du takker for tiden sammen men at du ikke tror det er så lurt å møtes mer feks? På den måten slipper du å få tekstmelding fra han om ei uke når han vil ha bj igjen. Du var jo ikke så gira på han i morges igjen. Så benytt deg av det mens du kan! Jeg synes også han behandler deg veldig respektløst. Men om han er så kjekk som du sier er han sikkert vant til at jenter faller veldig fort for han. Fikk oppklart i det nå. Han var ikke ute etter noe seriøst, så tror nok ikke han kontakter meg senere… gøy så lenge det varte Anonymous poster hash: fba10...e45 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Da veit du DET. Håper du ikke angrer på noe fra igår da eller føler deg brukt:) 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Fikk oppklart i det nå. Han var ikke ute etter noe seriøst, så tror nok ikke han kontakter meg senere… gøy så lenge det varte Anonymous poster hash: fba10...e45 God innstilling, og du er er erfaring og veeeeldig mange nettsvar klokere 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Ja, hehe. Han sa han ikke bare var ute etter sex men heller ikke noe seriøst. synes det er bra han svarte ærlig med en gang Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ja, hehe. Han sa han ikke bare var ute etter sex men heller ikke noe seriøst. synes det er bra han svarte ærlig med en gang Anonymous poster hash: fba10...e45 Han kom også med et lurt svar ( tror han ) , siden han kanskje tror at han på denne måten sørger for at du holder døren åpen. Tips : Bytt lås, steng døren og vask ut skitten etter ham 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 haha jaaa. "nei, ikke bare sex men…" han kunne bare sagt "er ikke ute etter noe seriøst" Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 du skremte han bort, gratulerer. Ingen er "ikke ute etter noe seriøst", alle er det dersom man møter noen på samme bølgelengde osv.... han ville ta det rolig og uforpliktende, du klarte ikke det, han skjønte det og måtte kutte av, hadde du vært i samme "mindset" hadde interessen kanskje grodd over tid men hvem vet. 1 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 du skremte han bort, gratulerer. Ingen er "ikke ute etter noe seriøst", alle er det dersom man møter noen på samme bølgelengde osv.... han ville ta det rolig og uforpliktende, du klarte ikke det, han skjønte det og måtte kutte av, hadde du vært i samme "mindset" hadde interessen kanskje grodd over tid men hvem vet. Nope. Finnes mange der ute som ikke tar seg bryet selv om de har en flott jente/gutt rett foran trynet på dem. Mange som ikke er "mentalt klare" til ett forhold og det det innebærer. Så der tar du feil. Jeg sier ikke at det var case'n i dette tilfellet, men påstanden din blir helt feil. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det er mulig min og din definisjon på hva som er gøy er ulik ts, men hva var gøy? - var det gøy å vente lenge på korte svar? - gøy å få dates avlyst? - gøy å få utsatt tidspunktet mange ganger i går? - gøy at han viste nesten ingen interesse? - gøy at han kom og fikk det han ville ha? Antar at det som var fint var første daten og spenningen med å like noen. Denne tråden har vært ganske underholdende også. Du gjør best i å slette ham overalt og så heller prøvd å treffe en som vil det samme som deg 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nope. Finnes mange der ute som ikke tar seg bryet selv om de har en flott jente/gutt rett foran trynet på dem. Mange som ikke er "mentalt klare" til ett forhold og det det innebærer. Så der tar du feil. Jeg sier ikke at det var case'n i dette tilfellet, men påstanden din blir helt feil Tror du har misforstått meg litt, når motivasjonen til å få seg kjæreste ikke finnes, så gidder man ikke fortsette med noen som man merker har en stor motivasjon til å få seg kjæreste og man kutter det ut. Dette for å unngå å måtte "dumpe" folk hver 2.uke..... finner man derimot noen man ikke føler dette "presset" fra kan man komfortabelt holde på i en lengere periode uten å måtte kutte ut med vedkommende, i denne lengere perioden kan følelser etter hvert oppstå. Men det er sikkert vanskelig å gjennomføre med mindre man faktisk er i samme motivasjonsløse mindset selv... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå