Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ga han en bj og han kom nesten med en gang.

1 - 0 til Carl Phillip. Han fikk jo nesten det han kom for. En orgasme. :D

Tror ikke jeg kommer til å satse på svensken. Not my guy !! :)

Hehe...så mye styr og grublerier, også vil du ikke ha ham? Og enda grubler du? Helt utrolig. :p

Hva mente han med "vi hørs" da vi tok farvel i sted? Kommer han til å kontakte meg eller er det noe man bare sier?

Det betyr noe slikt som: "Jeg tar kontakt neste gang jeg vil ha en orgasme". ;)

Det var billig når du sier at du ikke skal satse på han. I min bok er du en tøs.

Må si meg litt enig i det faktisk. :)

Hva mener du? : p og hva er det som gjør at dere tar så raske konklusjoner uten å kjenne fyren?

Fordi vi ser saken fra en helt annen vinkel enn deg. Du har blitt en smule blind.

Endret av Maximalyd
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selv om han tok kontakt først trenger det ikke bety at han er vill etter deg. Selv om han er laid back trenger det ikke bety at han er secretly vill etter deg. Da hadde han nok ikke vært så laid back.

Synes du skal sende han noen meldinger idag å prøve å få igang en skikkelig samtale med han. Nå som dere har sovet over og du har sugd han bør han være flinkere til å svare meldingene dine.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du skrev at du ikke tror du vil satse på ham fremover, så hvorfor forsvare ham og fortsette å analysere alt? Vi snakkes er en sånn ting folk sier.

I min bok er bj på nivå med sex. "I did not have sexual relations with that woman" - uhm, you kind of did... Men du var Monica her og han Bill ;) - jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men jeg synes det er intimt å ha kuken til noen i munnen.

Hadde noen kommet halv ellve på andre date etter å ha først sagt 19-20, så hadde jeg ikke sluppet inn vedkommende, i alle fall ikke når vedkommende var frekk nok til å prioritere restaurant med venner når han hadde date med meg. Det er respektløst, provoserende og viser mangel på interesse. Attpåtil fikk han komme til deg og fikk seg en orgasme. Kunne ikke vært bedre for ham.

Hadde han vært interessert så hadde han i det minste blitt i dag, kost, kyssa, prata... Slett ham fra snap, tlf og faacebook med en gang. Ikke kontakt ham. Han kontakter deg sikkert når han er kåt og ikke har funnet seg noe annet. Det er brutale ord, men er stygt redd det er slik.

Egentlig burde han vise mer interesse nå som dere har vært intime, men siden han ikke gjør det så kan du regne med at det ikke blir mer. Såklart kan han overraske, men jeg tviler. Han kunne jo invitert deg med på restaurant, eller rett og slett tatt det en annen gang og prioritert deg.

Sorry ass TS, dette går ikke veien, bare kom over ham asap. Forresten; mensen enda? Kjipt da.

Ps - vi hörs/vi snakkes er en høflighetsfrase som folk sier. Noen ganger mener de det ikke og noen ganger mener de ulike ting: vi snakkes om jeg blir kåt, vi snakkes om vi tilfeldigvis møtes på gaten, vi snakkes senere i dag fordi jeg er så sykt keen på,deg etc

Edit: la til litt

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis du føler at du trenger det for å gå videre, så kjør på og gjør det. Kommunikasjon er viktig og det er ikke vits å gå rundt med forhåpninger til noe som ikke blir noe av. Kan jo håpe at han svarer at det ikke er det da. Skriv det og få det og ham ut av systemet.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Jeg synes du var litt flink da. Du gjore noe du hadde lyst til å gjøre, samtidig som du bød litt på deg selv, og hadde det sikkert trivelig den tiden dere hadde i går. Det er ikke alltid ting går helt som man vil, men samtidig synes jeg du fikk litt også. Det ga deg sikkert en aldri så liten powertrip at han kom med én gang, ikke sant?

Lenke til kommentar

Avtalen var ikke at vi skulle møtes 7-8.. men han skulle sende mld, så han utsatte ikke avtalen egentlig.. men jeg trodde det bare siden vi snakket om kveld.

Nei, har ikke hørt noe, men han er veeldig treg og dårlig på sms. rett og slett en dårlig sms-kultur på han alle jenter ville blitt sykt forvirret.

Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Og forresten… i går etter BJen, da vi sklle til å sovne, så ville han at jeg skulle stryke på ryggen hans? Hva faen?? han sa det var deilig og at han ble trøtt av det. Første gang jeg hører noe sånt..

Men heelt ærlig gutta, når dere sier "Vi snakkeees da!" betyr det virkelig at du tar kontakt senere?

ts ts ts ts ts

Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Denne tråden får meg til å føle meg sykt gammel og erfaren.

Menn liker forskellige ting. Noen liker å ligge i skje, noen synes bare det blir klamt å jævelig. Jeg har vært med folk som liker å bli strøket på magen og til å med likte å kysse tærne mine. Selv blir jeg helt paralysert av å bli kysset på halsen.

Jeg er fremdeles overbevist om at du pynter både på alder og erfaring her, men det får være en annen sak. Litt nyskjerrig på hva du skrev i meldingen? Rar smskultur eller ei. De aller fleste menn har alltid tlf på seg. Og slike "seriøse" meldinger tar man seg noen sekunder å svare på. Det har han tid til på en fridag.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...