AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Hallo. Møtte han til slutt. Og nå ligger han i sengen min og sover... Var hyggelig og jeg ga han en bj og han kom nesten med en gang hahahahha... Men uansett, tror ikke jeg kommer til å satse på svensken. Not my guy !! Anonymous poster hash: fba10...e45 2 Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) jau. Men da har du prøvd noen skritt på den stien. man vet jo ikke alltid hvordan ting er før man har prøvd. noen ganger brenner man seg, noen ganger løser det seg greit, selv om det ikke er den stien man ønsker å vandre videre på. (Om du skjønner metaforen) Endret 24. november 2013 av DeathByDigital Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Så bra han dukka opp! Når på døgnet kom han egentlig? Og litt nyskjerrig, hva er det som plutselig får seg til å tenke at han ikke var så kul likevel? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Han kom halv elleve… merker det bare på typen at jeg ikke vil satse noe særlig. uansett, så tror jeg heller ikke at vi er på samme plan.. Hva mente han med "vi hørs" da vi tok farvel i sted? Kommer han til å kontakte meg eller er det noe man bare sier? Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Svensk for "vi prates" Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Ja, det vet jeg, men hva la han i det? At han vil treffe meg igjen eller at han kontakter meg igjen senere? Eller er det bare normalt å si "vi snakkes" uansett om man sees eller ikke.. hrmmmfp ts Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tror det var mer sånn ment at han skulle kontakte deg når han følte for det. Og kanskje var kåt igjen. 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Spurte du hva han var ute etter da? Altså om han så seg om etter kjæreste eller bare ville ha noen å ligge med? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Ja, sikkert noe sånt. Jeg sa til han i natt at jeg ikke er en person som har sex så tidlig, og han forstod det og respekterte det, men ville fremdeles ligge å kose… greit nok Hvem sier "vi snakkes" når man ikke mener det.. ikke jeg i hvert fall -.- Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Vel jeg sier vi snakkes til alle jeg har prata med.I det legger jeg at vi snakkes neste gang jeg ser deg.Det kan være senere idag, eller om ett år. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nja, du solgte deg litt tidlig der. Ikke lurt med blowjob den første kvelden, men igjen det betyr ikke nødvendigvis at du har ødelagt forholdet (om det kan bli et forhold) , jeg og kona var vel intim den første kvelden og endte opp med å ha sex på date nr 2 mener jeg. Nå har vi vært sammen i 13 år snart og har det veldig bra. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Dette er andre kvelden.. Jeg synes ikke det er billig med BJ. Anonymous poster hash: fba10...e45 1 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det var billig når du sier at du ikke skal satse på han. I min bok er du en tøs. 9 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det var billig når du sier at du ikke skal satse på han. I min bok er du en tøs. Ja. Hadde klikka litt kalkunstyle hvis hun absolutt ikke ville ha sex med meg, men teaser meg mer med å gi meg en bj det er umulig å si nei til og gjør alt mye værre. Håper du svelgte 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Hehe, okei.. da er jeg en billig tøs, da. Uansett har jeg perioden min så sex hadde vært uaktuelt, og han teaset meg også. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Men til syvende å sist virker det som flertallet her hadde rett da. Du er bare ett hakk i sengestolpen hans. Avhengig av om han synes du ga en bra Bj eller ikke, eller om han får seg fra noen andre så kommer han nok ikke til å drukne deg i sms fremover. Men om du mista interessen så er det jo like greit. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Hva mener du? : p og hva er det som gjør at dere tar så raske konklusjoner uten å kjenne fyren? Anonymous poster hash: fba10...e45 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Går jo selvsagt på date med han igjen DERSOM HAN kontakter, men hvis ikke, så går jeg videre.. ;p ts Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Han har allerede stukket. Han ble ikke igjen for å henge med deg i noen timer eller bli enda mer kjent eller kanskje få mer sex/bj/kos. Han kunne spist med deg og tilbringt dagen med deg. Igår hadde dere avtale om at han skulle komme i 7-8 tiden, istedet surret han til en ressturrant sikkkert med venner og kom ikke ruslende før halv 11. Da rakk dere sikkert ikke så mye før han ville legge seg. Dette pluss de hundre andre signalene han har sendt tidligere. Jeg vet ikke med de andre men mine konklusjoner drar jeg bassert på det du skriver, mine egne erfaringer med menn som har oppført seg på samme måte og på ett par kompiser som er sånn. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå