Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ikke glem rød løper da for guds skyld......eller Carl Phillips skyld. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Forslag til film? Kan dere vær så snill la være å snakke om alkohol? Opprett egen tråd..!! Anonymous poster hash: fba10...e45 Hvor er mod når det trengs????????? Anonymous poster hash: fba10...e45 Hvor er mod når det trengs????????? Anonymous poster hash: fba10...e45 Hvor er mod når det trengs????????? Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Planet of the Babes 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Touché TS! Hva liker han? Action? Thriller? Fantasy? Sci-fi? Styr unna romantisk komedie kanskje Ha et lite utvalg og la ham plukke ut en. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Forslag til film? Kan dere vær så snill la være å snakke om alkohol? Opprett egen tråd..!! Fant ingen filmer om svenske prinser...men kanskje han liker denne. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Action er vel rimelig safe om du ikke vet noe om hans preferanser. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Prince of Persia 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fant ingen filmer om svenske prinser...men kanskje han liker denne. Dokumentaren om svenske kongen er det nermeste man kommer Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Dokumentaren om svenske kongen er det nermeste man kommer Hehe..ok. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Mener å huske at han hadde netflix..... Men what han kommer ikke før 9?? Han skulle spise middag osv først. Sånn var det sist gang også. Spiser så sent.. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Pleier å han å sove middag etterpå å eller? 3 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Pleier å han å sove middag etterpå å eller? Yupp, også våkner han ikke før dagen etter. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Om det blir neste gang, så foreslå middag hos deg. Ikke før ni? Han er litt lite ivrig nå. Burde spist før... Får håpe han ikke trenger så lang middagshvil da og at han dusjer før middag. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Jeg kom også til han ganske sent forige gang pga han måtte trene, spise og dusje… lol.. han er en merkelig fyr. Men jo, han kommer og skulle ta med hdmi kabel og greier fordi jeg ikke har. Har god tid på å rydde å handle da! Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Mener å huske at han hadde netflix..... Men what han kommer ikke før 9?? Han skulle spise middag osv først. Sånn var det sist gang også. Spiser så sent.. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Litt kjipt at det blir så sent da. Kvelden blir så amputert. Middag sammen er koselig det da . Dusje sammen også forsåvidt, men dere er ikke helt der enda . Håper den er nærmere ni enn ti når han kommer da. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Neida jeg tror han kommer til deg ikveld sjø. Nå virker jo avtalen litt mer bankers enn før.Det jeg er spent på er om han kommer til å gidde å treffes flere ganger hvis du ikke ligger med han.Sist gang jeg var på "date" til noen spiste vi mat hos han, og jeg kom kl 19.00 og gikk ikke hjem før klokka var 02.00 Da chilla vi med flere filmer og mat og pils. Ikke lå vi sammen heller. Jeg tenker bare at hvis han kommer så seint, så regner han kanskje med å få sove over?Han er jo oppe tidlig om morningene så kanskje han knaller tidlig på kveldene og ikke gidder være så lenge om ikke. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Skeptisk til den stadige endringen av tidspunkt. Skulle tro han hadde planlagt mat etc da han sa 19-20, men satser på at han kommer nå da. Ikke så mye film man rekker om klokka blir ti. Spørs på hvor lenge han er våken og sånt da. Mulig han forventer sengehygge, så dere får nok ta en prat om det utover kvelden Blir spennende å se hvordan kvelden går. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Heh, kjenner til luringer som gjør sånn som han "kanskje" gjør. Ved å utsette det litt blir det mer spenning i det hele og dama langt lettere å få lagt til sengs. Anbefaler at TS er litt obs på at det kan være at han er ute etter sex og har lagt planen klar, gir du ham det nå første kvelden kan du glemme å ha et forhold til ham da det er godt mulig han er ute etter "jakten". Uansett menn er vanskelig å forstå, selv for oss andre menn da det er så stor variasjon mellom oss, fra Sofa grisene , til rene Don Juan guttene og så har vi jo selvfølgelig gutter som minner på fuglen man spiser til nyttår eller de som absolutt ikke ønsker noe annet enn "uprøvde" jenter... 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Jada jeg vet.. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå