Mysterious Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 hahahaha! Du kan ikke være seriøs!! Hadde jeg blitt servert Pepsi hadde jeg stormet ut døren. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Hahaha… okei, da får jeg kjøpe en av hver... Pepsi, cola og litt sjokolade.. hva mer? Men fremdeles så er jeg usikker på om jeg skal tenne på stearinlys når vi ser film? Vil han synes det er kleint og teit? Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Thanks…. Vet han liker cola, så får vel dra ut å kjøpe pepsi max osv. no cola allowed in my crib Anonymous poster hash: fba10...e45 Hei. Dersom han er glad i Cola, hvorfor skal du da absolutt ikke kjøpe cola? Siden du analyserer alle signal han sender, hvilket signal gir du tilbake med å nekte han det eneste konkrete og direkte ønsket han er kommet med? 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kjøp cola til ham du. Sjokolade er fint. Hva med potetgull, eller er det noe annet han liker? Skal dere ha middag? Stearinlys er koselig. Om han mot all formodning sier "attans vad jag inte gillar det ljuset," så kan du jo vurdere å slukke det 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Denne tråden er underholdende:) setter humor på en ung mann:) Endret 23. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er lørdag. Kanskje han vil ha noen øl i stedet for Cola? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kan hende han setter pris på en øl eller flere ja. Neppe vin? - man vet aldri da. Dessuten er det lurt å kjøpe om man vet hva folk liker, viser at man følger med ov vet det om dem. Når skal dette unikumet av en svenske komme? 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Alkohol kan jo være skummelt. Vet aldri hva svensken finner på da. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Alkohol kan jo være skummelt. Vet aldri hva svensken finner på da. Er vel en fare for at han blir hypp på noe da ja, men en øl eller to må han da klare uten å bli helt vill Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvis de begge er så gamle som Ts sier så er det vel mer naturlig med ett par øl enn Cola og potetgull. Var bare det jeg mente:) regner med at han ikke blacker ut av 3 pils. 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Er vel en fare for at han blir hypp på noe da ja, men en øl eller to må han da klare uten å bli helt vill Han burde vel klare det ja. Kanskje værre med TS...hehe. Hvis de begge er så gamle som Ts sier så er det vel mer naturlig med ett par øl enn Cola og potetgull. Var bare det jeg mente:) regner med at han ikke blacker ut av 3 pils. Helt klart. Blacker'n ut av 3 pils.....da er det noe mer oppi pilsen isåfall. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ja, man får virkelig håpe det. Hun kan gi ham valget da, cola eller øl eller cola OG øl om man skal ta helt av Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvis de begge er så gamle som Ts sier så er det vel mer naturlig med ett par øl enn Cola og potetgull. Var bare det jeg mente:) regner med at han ikke blacker ut av 3 pils. Nei skal ikke si det, jeg er 22 og har aldri drukket alkohol eller følt for det, aldri helt skjønt poenget med å bli full Ja, man får virkelig håpe det. Hun kan gi ham valget da, cola eller øl eller cola OG øl om man skal ta helt av Eller cøla:) Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nei skal ikke si det, jeg er 22 og har aldri drukket alkohol eller følt for det, aldri helt skjønt poenget med å bli full Man MÅ jo ikke bli full av alkohol. Det er inntaket som bestemmer det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Man MÅ jo ikke bli full av alkohol. Det er inntaket som bestemmer det. Men hva er poenget? det er det jeg lurer på Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Cøla? Deilig miks av øl og cola? Vitsen? Hm ja, er vel at man liker det? Jeg liker godt vin f.eks. Både øl og vin er tilvenning. Øl har tatt meg tid. Man kan drikke det for kosen da, må ikke bli full Man MÅ jo ikke drikke om man ikke føler for det. Er helt opp til hver enkelt. Endret 23. november 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Men hva er poenget? det er det jeg lurer på Poenget er at det finnes mye godt å drikke. Ting du ikke finner blant alkoholfrie drikkevarer. Jeg drikker selv ikke for å bli full, og kan ikke huske når jeg var full sist engang. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Helt klart. Blacker'n ut av 3 pils.....da er det noe mer oppi pilsen isåfall. Hoho DET skal du ikke se bort ifra at det er!! 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hoho DET skal du ikke se bort ifra at det er!! Nei, det vet man jo aldri. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Jeg liker ikke alkohol, og han vet jeg er avholds. Han påstår at han har trappet ned og går sjeldent ut på byen mer.. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå