Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Maximalyd: Ja slike mannfolk det vil Norges damer ha! :) Det er jo normalt, det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ha med deg myggspray neste gang du ser han Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Haha värfor? Hvorfor har han begynt å skrive enkelte ord på norsk til meg i det siste? Det gjorde han aldri i starten. Er det fordi jeg begynte først? Det er jo litt søtt eller...? Skal bli så godt å ta på han igjen..... Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Trenger han en god grunn for å gjøre det? Kan jo være at han synes det er litt morsomt å skrive på Norsk til deg da han selv er Svensk. Eller han kødder med deg for å vise deg hvor teit det føles for ham. Kan ikke gi deg et godt svar på det egentlig. 3 Lenke til kommentar
fervent Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvorfor ikke? Skal du spørre om absolutt alt han gjør, til og med det som ikke er negativt? Slapp av litt og vær littttttt laidback (lat som om du må). Er utrolig uattraktivt med jenter som analyserer hver lille detalj. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Haha värfor? Hvorfor har han begynt å skrive enkelte ord på norsk til meg i det siste? Det gjorde han aldri i starten. Er det fordi jeg begynte først? Det er jo litt søtt eller...? Skal bli så godt å ta på han igjen..... Anonymous poster hash: fba10...e45 Itilfelle han prøver seg på deg kan du spraye han i fjeset:) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kanskje han synes det er kult? Påvirket av å bo her? Fordi du skriver svenske ord? Fordi han kan ordene? Redd du ikke forstår de svenske? Vet ikke Vi vil gjerne ha greie mannfolk ja 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Hehe.. hater den personen jeg er nå. Er faktisk ikke vant til å ha det slik heller tvert i mot..første gang en person har klart å få meg sånn som dette ... Ganske slitsomt. Er jo normalt avslappet og ganske laid back... Er så jevla nervøs for etterpå.. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Kan jeg gi han skuldermassasje mens han ligger mellom bena mine når vi ser film???? setter gutter pris på det Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kan jeg gi han skuldermassasje mens han ligger mellom bena mine når vi ser film???? setter gutter pris på det Anonymous poster hash: fba10...e45 ...Det sier vel seg selv? Du må virkelig slutte å overanalysere alt. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) TS ikke bli sur nå. Men har du noen gang vært på date med en fyr før egentlig? Har du vært med en annen fyr i forhold/sex før? Eller flørtet spesielt med andre før?Spør bare fordi det virker jo ikke som du har ett noe som helst clue på hva du skal skrive til han, snakke med han om eller gjøre når han kommer?Har du ingen erfaring fra sånne ting fra tidligere? Selv om du ikke har vært så forelska før som det du er nå? No offence, men spørsmålene du kommer med hadde jeg ventet fra ei jente på 15-16 som skulle på "date" for første gang og ikke visste hva hun skulle gjøre. Jeg synes bare at dette er litt rart. Var derfor jeg misstenkte trolling tidligere også. Endret 23. november 2013 av medlem-124997 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Jo, jeg har vært på en del " dates" og vært i et forhold på 3 år. Vet ikke.. er så sinnsykt betatt av denne fyren at jeg er LIVREDD for å gjøre noe feil, så er vel derfor jeg analyserer og tenker så jævla mye… Og det er første gangen jeg "jakter" på en måte, hehe.. høres dumt ut, men yeah TS Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Maser ham hvis det faller seg naturlig. Eventuelt prøv litt og så se hvordan han reagerer. Bedre å la ting skje naturlig enn å ha manus for alt Endret 23. november 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jo, jeg har vært på en del " dates" og vært i et forhold på 3 år. Sikker på at du prater sant nå? Jeg har min tvil. Du sier at du har vært i et forhold i 3 -TRE- år.....og du har vært på EN DEL dates....også er du ikke mer enn 18 år. Sett at du nylig gikk ut av det faste forholdet. Du skal da altså hatt forhold siden du var 15 år. Pluss EN DEL dates før det? Begynte du å date når du var 12-13 år eller? Det er noe som skurrer her. Jeg tror dette er den første du har "datet", men at du later som du er skikkelig erfaren (noe praten din avslører at du ikke er). Derfor usikkerheten. Hadde du datet en del før og vært i et forhold i 3 år., hadde dette vært grei skuring. Du hadde ikke startet denne tråden engang. En annen ting..... Hvorfor gidder du i det hele tatt å spørre oss om råd? Du er jo ikke interessert i å høre fornuft uansett. Men så fort det kommer en annen og forteller deg det du VIL høre, da er DET det riktige å gjøre. Regner med at det er ikveld han skal komme, så hvorfor ikke begynne å stelle istand og gjøre klart til kvelden istedenfor å sitte her å stille masse fjortis-spørsmål. Beklager å si det, men det er slik de fleste ser det her nå....tror jeg. Jeg gjør hvertfall det nå. For dette virker ikke seriøst i det hele tatt. Så....løp avgårde nå og ordne opp til drømmeprinsen kommer. (Om han kommer). 9 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hadde du vært sammen med en i tre år, så hadde du visst hvordan man snakker til en fyr vil jeg tro. Er ikke noe skam i å ha liten erfaring. Jeg var 18 da jeg fikk min første kjæreste. Synes også det virker som du skryter på deg masse erfaring. Håper han ikke trekker seg igjen nå da, lykke til 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) I alle dager... Tråden stenges for en liten opprydning. I mellomtiden kan dere kose dere med denne musikkvideoen: Edit: Tråden åpnes igjen! Til trådstarter: Vær grei og ikke fornærm de som prøver å gi deg råd. Tåler du ikke å høre kritikk hjelper det diskusjonen lite å komme med personangrep tilbake. Endret 23. november 2013 av Dysfuncti 6 Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Jeg skal heve meg over, og ønske deg og svensken LYKKE TIL (dere trenger det virkelig, men det er snart jul...og julenisse kommer helt sikkert) Endret 23. november 2013 av DeathByDigital 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Kjære unge dame, det er vanlig å adressere folk som prøver å hjelpe deg på en litt hyggeligere måte, nøytralt om ikke annet. Vi har prøvd å støtte deg og gi deg råd etter beste evne, selv om ikke alle rådene har vært slik at du har likt dem. Det er ikke første gangen du har bedt en av hjelperne dine om å dra på ferie på en varmere plass. Du må vite at du fremstår som veldig umoden når du holder på slik. Jeg håper for din del at du får besøk av svensken i dag og at du får en avklaring på hvordan ting går videre. Dette er et åpent forum, så du må nesten regne med å få en del ulike svar. Tråden din er ganske lang nå og har tydeligvis engasjert flere. Jeg ønsker deg som sagt det beste og hjelper deg gjerne mer om jeg kan og selv om svaret ikke er et du liker, så er det ikke noe vits i å være frekk av den grunn Når det gjelder svensken, så prat med ham i stedet for å analysere alt han sier og ikke sier. Finn ut hva han vil. Lykke til dersom han dukker opp i kveld Edit: la til litt tilleggsråd ang kommunikasjon. Endret 23. november 2013 av Tvillingsjel 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Thanks…. Vet han liker cola, så får vel dra ut å kjøpe pepsi max osv. no cola allowed in my crib Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Omg! DET er en helt annen debatt og dersom du seriøst vil beholde ham, så må du la mannen få cola! Haha. Pepsi vs cola er en egen debatt Prøvde å være litt morsom nå, men er glad jeg og typen er på samme side i pepsi vs cola Lykke til med forberedelser etc 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå