AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Jeg har så lyst til å ligge i armkroken hans igjen... må bare. Hvis han ikke kontakter meg etter møte, gidder jeg ikke mer, men må se han en gang til først bare Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Forstår jo at du har lyst og for din skyld håper jeg det går bra. Mistenker at han trekker seg. Blir spennende å se til helgen. Vil ikke se deg såret heller. Lykke til. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Slutt og si det hele tiden! Har hørt det hundre ganger!!! -.- Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Slutt og si det hele tiden! Har hørt det hundre ganger!!! -.- Anonymous poster hash: fba10...e45 Hun prøver bare å hjelpe deg. Hun er riktig nok litt overbeskyttende men alikevell 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hun prøver bare å hjelpe deg. Hun er riktig nok litt overbeskyttende men alikevell En viss fare for det gitt. Opplevd litt av hvert selv, i tillegg til at jeg er storesøster. Til syvende og sist må folk bare gjøre egne erfaringer. Jeg skal ikke si det igjen. Lykke til TS og det mener jeg Er her om du trenger meg. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Du vil bare ligge i armkroken hans? Da kan du i det minste være ærlig med han om dette før dere møtes. Synes du skal si at du bare vil ligge i armkroken hans jeg hvis det kun er det du vil.På den måten forventer han ihvertfall ikke at det blir noe sex! Hvis du er klar på det, og unngår å kle deg veldig slutty, så er jo den saken grei? Synes du skal gunne på jeg. Endret 21. november 2013 av medlem-124997 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 *kaster inn håndkleet* 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Defineres søndag helg? både lør og søn? Eller er det lørdag som er helgen? Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Snakket litt med han i sted jeg: snowboardsesong snart !!! Han skrev bla "chiller bara;) ja fan vad soft, kollar upp vart det ar best att åka hva betyr det siste? vil han dra med meg? fordi jeg skrev vi måtte stå sammen, og han sa "jaa hadde vart kuul!" (helt i starten da vi kom i kontakt) Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Nei. Det tror jeg ikke. 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Veel han spurte om jeg skulle være med... Så tror ik jeg skal spørre dere noe mer ass:) Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Spurte han om det i starten eller i går? Om det var i starten så må du nesten minne ham på det. Søndag er helg ja... De fleste regner vel det som helg fra de går hjem fra skole/jobb fredag også, men lørdag og søndag er helgedager. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 I går=) ja, oki! Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Hvorfor spør du først om vi tror at han vil ta med deg og når du får ett svar du ikke vil ha så sier du etterpå at han har spurt om du vil være med? Hvis han har spurt, hvorfor spørre her?Jeg begynner å misstenke at hele denne tråden bare er trolling og oppmerksomhetscraving jeg. Og jeg nekter å tro at du er så gammel som 18 år. I såfall må du være veldig umoden for alderen etter måten du skriver på å dømme. Og når du atpåtill ikke vet hvilke dager som er helg. Det vet niesa mi på 3 år til og med. Synes du skal gjøre som du selv sier å droppe denne tråden og gunne på.Jeg tror du har godt av det, enten du får deg kjæreste eller blir totalt rævkjørt av fyren. Forhåpentligvis vokser du på dette. Endret 22. november 2013 av medlem-124997 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Han spurte etter jeg hadde postet her.. men nei, dette er ikke trolling.. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Jeg vil ikke analysere hvorfor han sa det han da etc. Det er ikke derfor jeg skriver. Ønsker deg masse lykke til i helgen og håper at dette går slik du ønsker. Håper dere får en flott date og eventuelt flere fremover. Endret 22. november 2013 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Jo, takk… hva gjør jeg hvis han ikke spør når vi skal møtes? Skal jeg da sende han mld, eller bare droppe? fpr det var jo han som foreslo helgen, så han bør jo kontakte meg først også. Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Du hører ikke på det folk sier til deg her uansett så skjønner ikke at du fremdeles gidder å spørre. Jeg synes du har helt rett i at han burde ta initiativ når det var han som foreslo å møtes i helgen. At han ikke gir mer lyd fra seg er igjen i mine øyne ett dårlig tegn.Men for all del. Han er sikkert en kjempe opptatt man.Hva med å bare drite i alle disse meldingene å snappsene å bare ringe han i stedet? Så får du svar med en gang også. Bare tull å luske rundt grøten i flere uker av gangen.Om han ikke tar initiativ, så synes jeg du skal gi langt faen i han. Men det vet vi alle at det kommer du ikke til å gjøre uansett. Så da får vel bare du ta initiativ å foreslå atter en dato for han.Å så ruller snøballen videre enda en gang. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Enig med ciklide. La ham foreslå, vise iniativ og vise at han vil dette. Ikke kontakt ham selv, la ham gjøre. Kunne sagt du bør droppe ham om han ikke gjør, men det liker du ikke å høre og jeg skal egentlig ikke blande meg mer. Men hør på ciklide! Mye fornuft der. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Enig med ciklide. La ham foreslå, vise iniativ og vise at han vil dette. Ikke kontakt ham selv, la ham gjøre. Kunne sagt du bør droppe ham om han ikke gjør, men det liker du ikke å høre og jeg skal egentlig ikke blande meg mer. Men hør på ciklide! Mye fornuft der. Jeg hører på dere, og har det dere sier i bakhodet, så klart! Hvis han ikke hadde tatt ins, så hadde jeg ikke giddet og kontaktet ham! MEN HALLO TVILLING! Han sendte meg nettopp mld! "Kan jeg komma till dig i morgen kvell? :)" ååå på hans intitiativ altså! Anonymous poster hash: fba10...e45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå