Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?

Anbefalte innlegg

Hva hadde du tenkt om han ikke ville ligge med deg, men ville slikke deg?

Synes at om du vil vente, så bør du vente. Ta ting naturlig og se an hva som skjer. Klining er vel bra også? Du må ikke imponere med suging på andre daten altså :)

Gutter: hva hadde dere tenkt om ei jente som tilbydde det og kun det på andre date?

Men er det måten å gjøre det på? Du vil ikke gå med på sex, men vil gi bj? Hva slags signaler gir det? Redd det kan virke desperat.

Er vel bedre å se hva som utvikler seg naturlig, spørre ham hva han tenker om deg f.eks.

Edit: la til litt

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil liksom imponere han seksuelt også... hvis det er det som må til i tillegg for å få han på kroken... ikke bare personligheten og utseendet mitt.. men bør kanskje vente litt, men er da redd for at han går lei til slutt.

Hvorfor ikke bare være deg selv. Det er det de fleste gutter liker...hvertfall for min del. Du virker litt desperat, så jeg må bare spørre... Er dette den første gutten du noensinne har datet? For hvis det er det, kan jeg skjønne ubestemmeligheten litt mer.

Gutter: hva hadde dere tenkt om ei jente som tilbydde det og kun det på andre date?

Tja....litt desperat kanskje. Hadde hvertfall begynt å lure på dama. Kan man gjøre en BJ kan man like godt kjøre løpet fullt ut, selv om det beste hadde vært og vente litt uten å på liv og død må imponere osv.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Herregud, da, TS. Du kommer hit og spør gutter om svar. Gutta svarer noe du ikke likte, og nekter derfor å se at dette faktisk er realiteten. Hvem tror du vet best hva gutter tenker, du eller gutter? Så kommer et par kvinner, samt noen tøfler og forteller deg nøyaktig det du vil høre, og da er det plutselig de som er ekspertene. Vil du ha støtte, spør på kvinneguiden, vil du ha reelle tips og råd, så anbefaler jeg deg å lese gjennom enkelte svar i begynnelsen av tråden. Men for all del, fortsett i samme bane, så er sikkert du og svensken lykkelig gift innen nyåret..

Endret av HaxyQ
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Føler det blir litt tidlig å spørre han såppass tidlig. Kanskje etter hvert. :) vil jo ikke skremme bort fyren... hehe. Sender han en siste melding i morgen, og hvis han ikke svarer, så dropper jeg han. ferdig

Anonymous poster hash: fba10...e45

Jeg fikk spørsmålet andre dagen vi "datet" :p jeg har ingen problem med det. Klarhet er jæla viktig

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, er enig at det er viktig, men jeg vet at mange ville blitt skremt. Jeg ville også trekt meg litt unna dersom gutten etter 1-2-3 dates spurte hvor jeg stod hen. For tidlig å ta stilling for min del...

uansett, jeg fikk faenmeg perioden min i dag. Hva skal jeg si til fyren hvis han pøver seg? "Sorry ass, fikk perioden min"... hvordan ville gutter reagert? LOL. Like greit da egentlig, men sånn i tilfelle det skulle skje noe.

TS

Lenke til kommentar

Tja, er enig at det er viktig, men jeg vet at mange ville blitt skremt. Jeg ville også trekt meg litt unna dersom gutten etter 1-2-3 dates spurte hvor jeg stod hen. For tidlig å ta stilling for min del...

uansett, jeg fikk faenmeg perioden min i dag. Hva skal jeg si til fyren hvis han pøver seg? "Sorry ass, fikk perioden min"... hvordan ville gutter reagert? LOL. Like greit da egentlig, men sånn i tilfelle det skulle skje noe.

TS

Ja hadde vel blitt skremt hadde ikke jeg hatt sykt lyst på dama..

Men veko jaa! Haha det må jo han bare tåle. Sikkert ikke lyst til å tro på deg, men det må han jo. Enkleste unnskyldning så du er jo forsåvidt heldig der?;)

Lenke til kommentar

ja, akkurat! Hvis man ikke vet hva man vil, og vedkommende stiller det spørsmålet, gjør det noe med følelsene dine... : o

Ja, han får bare tåle... evt. si jeg ikke føler for det, men det gjorde jeg jo sist gang også.. Og da svarte han: "okej, det er jo bara mysigt å ligge her med deg uansett" :love:

Lenke til kommentar

Du kan jo si at du har den tiden i måneden da, om han prøver seg.

Du trenger jo ikke å spørre rett frem om han vil bli kjæresten din, men spørre hva han tenker om deg og fremtiden, si at du ønsker å bli bedre kjent med ham eller noe. Finnes måter å spørre på som er mindre direkte også, selv om dersom du er veldig i tvil på hva han vil - så er det nok best å bare spørre direkte altså. Hvis han har veldig lyst på deg, så blir han ikke skremt - som EspJak1 sa :)

Lenke til kommentar

FORRESTEN

Noen tips til hvordan jeg kan sjarmere han i senk i morgen? Tenkte å være "jentete" og flørtete, feks krysse bena, og sette meg tett inntil han mens jeg ser han !dypt" i øynene mens vi snakker, ta litt diskre på han (feks låret) hvordan vil gutter bli flørtet med?

TS

Du kan jo spise en banan på en sexy måte. Grr.

Ikke overdriv :p bare vær deg selv. Han merker det fort hvis du prøver for hardt altså.

Lenke til kommentar

FORRESTEN

Noen tips til hvordan jeg kan sjarmere han i senk i morgen? Tenkte å være "jentete" og flørtete, feks krysse bena, og sette meg tett inntil han mens jeg ser han !dypt" i øynene mens vi snakker, ta litt diskre på han (feks låret) hvordan vil gutter bli flørtet med?

TS

Vær deg selv, ikke ha for mange forhåpninger, ikke prøv å skap deg eller oppfør deg på en annen måte enn du vanligvis gjør. Se an stemningen og det som skjer, det skjer. La han ta styringen, det er det vi gutter gjør best.....

Anonymous poster hash: 9a44c...e39

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...