Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Droppet å møte han på lørdagen av ulike årsaker... på kvelden fikk jeg plutselig mld av han hvor han spurte "Vad skjer;)?" så skrev jeg tilbake, og fikk ikke svar før dagen etter på kvelden hvor han skrev at han sovnet.

Jeg sendte tilbake mld "lyst til å treffes til uken? hadde vært kult å se deg igjen. ;)" så svarer han.. "ja, det kan vi;)"

Skal til hudpleiesalong å stæsje meg opp i morgen, så jeg kan bli ekstra fin for han. Gjør alt for å kapre fyren ass... aldri sett et penere av det motsatte kjønn enn han, seriøst.

Skjønner meg ikke på fyren... eller hvorfor han er så passiv. Han gir blandene signaler... what the fuck

TS

Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Har ikke opplevd at gutter har vært usikre når vi har datet, eller vimsete... men han her ser jo ut som en gresk gud og kan få hvem som helst, så jeg må sikkert jobbe ekstra hardt for å få en bit av han...

Jaja, jeg gidder ikke sende mld noe mere nå til han. Får se om han sender mld til uken. Han er gutt, og mange gutter har en litt merkelig sms-kultur, hehe....

får se hva tiden bringer.

Lenke til kommentar

På meg så virker det ikke som om det er DEG han er interessert i. Så når han ikke får det han er ute etter, finner han sannsynligvis andre "villige" damer hvor han får det han ønsker. Hadde han villet hatt DEG, hadde han ikke sovnet, trent, sparket fotball osv. Da hadde han ofret litt.

Nå vet jo ikke vi hva de "ulike grunnene" var til at du ikke møtte ham, så kan jo ha noe med det å gjøre også.

Du sier at du gjør alt for å kapre fyren. Men du gjør jo ikke det. Han vil sannsynligvis ha seg et ligg, og det gir ikke du han. Eneste måten å kapre ham, er å gi ham det han vil ha. Sannsynligvis ser du ham da kun denne ene kvelden. Når han har fått det han vil ha, er du ikke spennende lenger.

Det er hvertfall min tanke.

Men det er mye frem og tilbake med deg nå, så jeg tror jeg gir meg her...hehe. Du har fått mange tips og råd nå. Så da sitter du vel igjen med bare 2 valg.

Enten la han komme og få det han vil ha...og håpe at han ikke stikker med én gang........eller å skippe ham først som sist. Valget er ditt. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Han er en type som ikke er noe aktiv når det gjelder tasting på sms, facebook osv. aldri aktiv. Han sendte meg i hvert fall melding om hva jeg drev med da i det minste uten at jeg kontaktet ham. Skal sende han melding i dag rundt lunsjtider å spørre om han vil treffes i morgen. Svarer jeg ikke, går jeg til neste :p hahaa... hans tap. ;)

H

Hvis han ikke vil treffes, er jeg relativt sikker på at han hadde funnet på en unnskyldning eller sagt at det ikke passer. Han sa jo etter første møte (som jeg har påpekt et par ganger) at han håpet på å treffe meg igjen.

ts

Han er en type som ikke er noe aktiv når det gjelder tasting på sms, facebook osv. aldri aktiv. Han sendte meg i hvert fall melding om hva jeg drev med da i det minste uten at jeg kontaktet ham. Skal sende han melding i dag rundt lunsjtider å spørre om han vil treffes i morgen. Svarer jeg ikke, går jeg til neste :p hahaa... hans tap. ;)

H

Hvis han ikke vil treffes, er jeg relativt sikker på at han hadde funnet på en unnskyldning eller sagt at det ikke passer. Han sa jo etter første møte (som jeg har påpekt et par ganger) at han håpet på å treffe meg igjen.

ts

H

Hvis han ikke vil treffes, er jeg relativt sikker på at han hadde funnet på en unnskyldning eller sagt at det ikke passer

Lenke til kommentar

Droppet å møte han på lørdagen av ulike årsaker... på kvelden fikk jeg plutselig mld av han hvor han spurte "Vad skjer;)?" så skrev jeg tilbake, og fikk ikke svar før dagen etter på kvelden hvor han skrev at han sovnet.

Jeg sendte tilbake mld "lyst til å treffes til uken? hadde vært kult å se deg igjen. ;)" så svarer han.. "ja, det kan vi;)"

Skal til hudpleiesalong å stæsje meg opp i morgen, så jeg kan bli ekstra fin for han. Gjør alt for å kapre fyren ass... aldri sett et penere av det motsatte kjønn enn han, seriøst.

Skjønner meg ikke på fyren... eller hvorfor han er så passiv. Han gir blandene signaler... what the fuck

TS

Da har du ikke sett meg....;)

Desverre ut i fra sånn du vinkler det så synes jeg det virker mer og mer som at han er den typen som klarer seg helt fint uten dame og stresser ikke med noe fordi han vet han ser bra ut, men får han napp så får han napp. Helt greit og ikke noe mer.

Med tanke på at han gir uttrykk for at han er keen, men også virker vimsete.... Tålmodig som en tiggende hund!

Syns du bare skal slappe av og ikke tenke for mye. La det gå som det går.

Skyt meg hvis jeg er heelt ute på viddene. Kommer litt seint inn i diskusjonen :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har du ikke sett meg.... ;)

Desverre ut i fra sånn du vinkler det så synes jeg det virker mer og mer som at han er den typen som klarer seg helt fint uten dame og stresser ikke med noe fordi han vet han ser bra ut, men får han napp så får han napp. Helt greit og ikke noe mer.

Med tanke på at han gir uttrykk for at han er keen, men også virker vimsete.... Tålmodig som en tiggende hund!

Syns du bare skal slappe av og ikke tenke for mye. La det gå som det går.

Skyt meg hvis jeg er heelt ute på viddene. Kommer litt seint inn i diskusjonen :p

Ja, jeg tror det stemmer, at han ikke stresser med dame da han vet han kan få napp hos hvem som helst.

Være min rebound, kanskje? ;)

tulla

Lenke til kommentar

Ja, jeg tror det stemmer, at han ikke stresser med dame da han vet han kan få napp hos hvem som helst.

Være min rebound, kanskje? ;)

tulla

Må beklager hvis jeg gjentar ting andre har sagt, men kalkunkuken hharødelagt tråden så alt er rot :p

Er det du som tar iniativ hele veien? Hva skjer hvis du ignorerer?

Hos meg er det sånn at selvom jeg er utrolig interessert kan jeg virke overlegen hvis den andre parten tar initiativ og er veldig interessert selv. Blir "høy på det" :p

Legg deg mest mulig bakpå og se hvordan han oppfører seg da.

Lenke til kommentar

Møt ham og vær så sjarmerende du kan du ;)

Dere er jo i bli kjent-fasen også. Jeg har vel sagt det før, men det er lett å sitte på sidelinjen og synse. Man har jo erfaring fra før som gjør at man føler på om noe gir dårlige vibber, men det er jo ikke dermed sagt at det stemmer. Utfallet er ikke gitt og det er jo veldig bra om han har sendt deg melding uoppfordret også da - da viser han i alle fall interesse :). Det likte jeg å høre!

Lenke til kommentar

Noen gutter vet jo nøyaktig hva de kan få, så har du ikke noe å tilby så er du ikke spennende også.

Andre gutter liker jakten, blir du for "enkel" så er det ikke spennende og man gidder ikke å jakte på deg.

Generelt er nok guttene de som er vant til å måtte gjøre en innsats for å få seg noe mens dere jenter kan ofte velge og vrake, når ting blir snudd på hodet blir dere ganske rare i hodet og gjør mye rart...

Det har vel noe med det man ikke kan få er det man absolutt ønsker seg.

Personlig tenker jeg at det er lurt å bli bedre kjent med ham, så finner du gradvis ut om det er noe å satse på utifra signalene han gir. Og ikke minst, slutt å fokusere på at du vil ha ham så mye og heller vær litt målbevist ved å sette flere steg som du vil igjennom i prosessen uten at det klikker helt for deg.

Kjenner du deg ekstra frustrert sexuelt bør du definitivt bruke litt tid på deg selv sånn at du ikke er helt utsultet da man gjør mye rart når mann ikke har husket på "lille frøken" eller "lille mann" :p

Endret av Malvado
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det greit å overraske ham med BJ uten at han har sex med meg? Hvordan hadde dere gutter likt det??

Tror du han blir fornøyd med det? Han er nok ute etter vesentlig mer enn en BJ. ;)

Tenk deg selv....hvis han kan velge og vrake som du sier...hvorfor skal han nøye seg med en BJ om han kan få mye mer hos andre jenter?

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tipper de fleste gutter hadde likt det, men det fører sikkert lett til mer.

Er det noen spesiell grunn til st du vil gjøre det? Noen spesiell grunn til at du ikke vil gjøre mer?

Virker det ikke litt rart å bare ville suge ham da?

Vil liksom imponere han seksuelt også... hvis det er det som må til i tillegg for å få han på kroken... ikke bare personligheten og utseendet mitt.. men bør kanskje vente litt, men er da redd for at han går lei til slutt..

Lenke til kommentar

Synes du bare skal spørre han. Det ene sekundet sier du at du SKAL ha han og det andre sekundet sier du at du driter i å sende han flere mld. Hodet ditt er rotete og ubestemt fordi at du crusher på han nå.

Finn ut hva han vil. Spørr han. Møt han og spør han. Får du ikke svaret du vil ha så kan du jo bare gå.
Når gutta vil "ligge over" andre gangen de treffer deg og går så rett på sak så er de som oftest ikke ute etter kjæreste. :nei:
Menn som virkelig er keen og vil ha kjæreste er også klar over at det ikke er lurt å knulle oppetter veggen på første daten. Selv om det virkelig frister.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...