Kiiips Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei. Jeg skal vaske en hvitvask på 40 grader, men jeg finner ikke hvitvaskalternativet. Vil det det gjøre noe om man bruker 40 kulørt med hvitt omovaskepulver på hvitvask istedet? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Om det står 40 colored på maskinen er det det riktige alternative for en vanlig bomullsvask. Om det er hvitvask eller ikke kommer bare an på pulveret. Ull og silke må vaskes på egne alternativer. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hva skal du vaske? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Om det er hvitvask eller ikke kommer bare an på pulveret. Det kommer selvsagt også an på hva man skal vaske - er det hvitt, eller er det farget? Jeg har ikke sett noen egen innstilling for hvitvask på vaskemaskin, men hvis alt jeg putter i maskinen er hvitt, av bomull, uten trykk, velger jeg program for bomull og 60 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå