Gå til innhold

Sapphire R9 270X 4GB, er det verdt pengene?

rejcops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har du av hw fra før?

i7 3930K

MSI big bang xpower 2

corsair ax 860i

corsair h100i

corsair vengeance 8gb (skal oppgraderes i samme slengen)

kingston SSDNow 240GB (skal kjøpe meg en til)

WD 500gb (aner ikke hva den egentlig heter)

CM Storm Trooper

2 gtx 770 skal holde til 200 fps på bf 4`?

har du spilt bf 4`?

200 fps med 2 gtx 770 er ikke mulig, med mindre det er lav oppløsning og lave detaljer

har nå bestemt jeg for å kjøpe 780 Ti istedenfor (bare en) men har tenkt å kjøpe en til senere, kanskje til sommeren).

Nizzen får 140-200 fps med 2x titan med god overklokk.

Hvis du allerede har alle svar, hvorfor kommer du hit å spør da? Kjøp deg 4x 760 og ha det gøy.

takk for infoen men har bestemt meg for at det blir 880 Ti istedenfor 770. skal bare kjøpe en, men det blir kanskje en til senere.

Kjøp deg et GTX 780Ti (verdens beste grafikkkort) så får du nok FPS i alle spill. Du har null peiling på hva du snakker om forresten OP

http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/grafikkort/nvidia-pci-e/gigabyte-gtx780ti3gb/196911.7063/

skal kjøpe 780Ti, og jeg har ikke så mye peiling nei, kan bare litt basics innenfor pc.. har bare hørt en gang for noen måneder/år siden at fire GPUer er bedre enn to.... derfor trodde jeg dette..

Og det på en skjerm, mens TS skal kjøre 3 skjermer i utgangspunktet. Jajamen!

har sagt tidligere at jeg skal droppe tre skjermer. men vil i det minste få 200 fps på bf4 men det blir kanskje ikke så lett like vel eller?

sorry, har bestemt meg for 780Ti ;) den er vel bedre eller? satser for at den er bedre når det sies at den er verdens raskeste single skjermkort

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du er så opptatt av 200 fps, men du har en utfordring foran deg.

Selv har jeg nok med å prøve og holde minimum fps på 120,og i mange tilfeller så er det cpuen som nekter meg det. En 3930k overklokket til 4.7 GHz.

den er overklokken til 4.8 ;) og ja, jeg har en utfordring forran meg hvis jeg skal ha 200 fps. men jeg har i det minste skjønt det nå at det ikke alltid er best med 4 GPUer. men det er jo bare bra at jeg lager en diskusjon her før jeg kjøper. sånn at jeg ikke kjøper noe jeg kommer til å angre på, og i tillegg så lærer jeg noe av dette i det minste (noe nyttig)

Kjøp deg et GTX 780ti og kos deg du. Om du føler behov for noe mer, sleng inn et til...

det er det som er planen vet du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...