Mariusbu Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei jeg lurer på hvilken lukket vannkjøling jeg burde velge? tenker litt på corsair H100i men vet ikke helt... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hvorfor vil du ha lukket vannkjøling? Hvilket kabinett har du? Har du planer om å overklokke mye? Lenke til kommentar
Mariusbu Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Hvorfor vil du ha lukket vannkjøling? Hvilket kabinett har du? Har du planer om å overklokke mye? Jeg har CM Storm Stryker, tenker å overklokke til rundt 4,4 - 4.7 med intel i7 3770k Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 En god luftkjøler er ofte bedre enn lukket "vannkjøling". Billigere, bedre temperaturer og lavere støynivå. H100i og feks Noctua NH-D14 er ganske like på tempreraturer, men NH-D14 er billigere. Hvis du vil ha vann bør du gå før full custom. Lenke til kommentar
Mariusbu Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 En god luftkjøler er ofte bedre enn lukket "vannkjøling". Billigere, bedre temperaturer og lavere støynivå. H100i og feks Noctua NH-D14 er ganske like på tempreraturer, men NH-D14 er billigere. Hvis du vil ha vann bør du gå før full custom. Oki, Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå