MasterShake Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) daxmedflaxLa til en del brukere, artig å ha en litt mer levende venneliste Spiller egentlig mest single player. Endret 12. august 2015 av MasterShake Lenke til kommentar
McCracken Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Spiller mye FPS, sinnsykt synd at det er så omstendelig å spille med venner på BF4, spillet er fantastisk morro. Sebbovich Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 PSN: Rayman87 Har kun BF4 til ps4 sålangt, men blir vel no fifa etterhvert Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 daxmedflax. La til en del brukere, artig å ha en litt mer levende venneliste Spiller egentlig mest single player. I noen spill er det fordeler med venner fordi om du barre spiller single player, AC f.eks. Du kan korte ned tiden på skipa til folk på vennelista:) Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Snowjoggs BF4 og allt utenom Fifa Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Christiaan922 FIFA og Killzone foreløpig. Skal prøve å skaffe meg BF4, Ghosts og AC4 så fort det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Kvalheimaren Fifa (er det eg speler mest), Killzone, NFS, COD, AC4 er spela eg har so langt. + psn spel. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) skal få ryddet opp i første innlegget her nå, beklager at det tok så tid!Edit; Sånn da skal alt være oppdatert. Si ifra hvis noen mangler, var flere som skrev inn sin id et par ganger i denne tråden, men tror jeg har fått med alle nå Endret 10. desember 2013 av henrikrox 2 Lenke til kommentar
kondis Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Xebol =AC4 og Killzone Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 hqonline Spiller BF4, Killzone Shadow fall og Resogun. Mulig det blir COD: Ghost etter hvert. Ser frem til Tom Clancy's The Division. Lenke til kommentar
xTrolljegerenx Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 xTrolljegerenx her.. ¨Spiller mest Fifa 14. . Har ett Online lag som heter FK Bergstaden,send gjerne en mld hvis dere vil være med.... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg heter SteveVice på PSN...Jeg spiller Killzone, Asscreed og BF4(Når jeg får mitt nye überheadset) Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Da er alle på listen lagt til, tok sin tid. Så godkjenn meg dem som vil Endret 13. desember 2013 av DaddyDrunk Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hadde vært greit om de som legger til legger med fra diskusjon. Har så masse forespørsler på folk jeg ikke har peiling hvem er fra tidligere Mange popper inn etterhvert som jeg spiller også som ikke står her Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Noen som vet om det går an å adde folk på nettet, via playstation.com eller noe? Går litt fortere enn å sitte å taste inn alle via PS4 eller appen... Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Noen som vet om det går an å adde folk på nettet, via playstation.com eller noe? Går litt fortere enn å sitte å taste inn alle via PS4 eller appen... Det går i PS appen ihvertfall Lenke til kommentar
shozo Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Tapaame nfs rivals og killzone ps4, gt6 på ps3 atm:) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) skal få ryddet opp i første innlegget her nå, beklager at det tok så tid! Edit; Sånn da skal alt være oppdatert. Si ifra hvis noen mangler, var flere som skrev inn sin id et par ganger i denne tråden, men tror jeg har fått med alle nå Ser du har bommet på psn nicket mitt. Du har skrevet Maxn-Tequila, skal være Manx-Tequila. Eller så har jo hatt litt jobb med den lista ser jeg Endret 14. desember 2013 av Chance Boudreaux Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det går i PS appen ihvertfall Ja, vet. men litt enklere hvis man bare kan kopiere navnene herifra og lime inn, hvis det hadde vært mulig og få gjort det fra PC... Lenke til kommentar
xTrolljegerenx Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hei dere Fifa 14 spiller,jeg trenger flere spiller på mitt online lag rundt,Laget heter FK Bergstaden,på PS4 Ta gjerne kontakt her..Playstation-ID:xTrolljegerenx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå