Manx Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Da har seg sendt av gårde en bunke med friend request. Rimelig random utvelgelse av folk skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Bjunes83 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Bjunes83 spiller for øyeblikket cod ghosts, FIFA 14 og need for speed:) Lenke til kommentar
JegerlarsOO Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jegerlars Spiller for det meste battlefield 4. 20+ Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Magnus92 Har for tiden NFS og KZ, samt blir FIFA straks GameStop får inn, slik at jeg kan bytte inn PS3 versjonen .. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 PSN: assap Blir vel BF4 man spiller Så fort man er ferdig med KZ. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 PSN ID: Jeracan Spiller BF4, Ghost og Black Flag Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Lingaas88 Cod, BF og FIFA Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Yay, nå får jeg endelig akseptert venneforespørsler med Playstation-appen. Har forhåpentligvis PS4 i midten av desember (i følge Komplett). Legg meg til om du skal hore alt som kommer av Metal Gear Solid til PS4. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Dracoster En god idé for hovedinnlegget er å koble IDen til brukernavnet her på d.no, ikke alle har samme nick begge plasser. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Dracoster En god idé for hovedinnlegget er å koble IDen til brukernavnet her på d.no, ikke alle har samme nick begge plasser. Skal få fiksa det, men det er litt jobb, og har siste eksamen nå 11 desember, men har litt knapt med tid fortida. Vet ikke hva som er best, enten å sette forumbruker navn i parentens, eller linke til profil her inne på diskusjonen.no, litt mer jobb, men null stress -- Forøvrig oppdatert nå med PSN nick iallefall Endret 3. desember 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Tok en halvtime, men nå har jeg sendt request til alle på lista. 1 Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Valleygirl_88 Akkurat nå spiller jeg Assasins Creed IV, venter på Need for Speed. Regner med det blir mye Lego Marvel og Skylanders etter jul når unga har fått gaver Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) SirKratoS er min PSN ID, bare å legge til :-) Endret 4. desember 2013 av SirKratoS Lenke til kommentar
Beshnak Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 ReaperX91 - Bare legge meg til! Samler mye på trophys, så viss noen andre gjør er det bare å legge meg til. Kan f.eks hjelpe hverandre med CooP, MP boosting :-) Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Helt ny på Psn, trenger venner xP spiller Bf4, bare å adde meg Er igrunn en god squad mate også, hehe Psn ID : its_Ki11eR Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen som får spilt china rising dlc på bf?? Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen av dere som spiller KZ multiplayer? Enten add meg eller si fra, så adder jeg deg. ID i signatur. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 EvilMartian_ Bare å legge til, spiller Killzone for det meste, og en del av F2P spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå