Moridin82 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Bipsc Er ny i PS-miljøet så dette kan hjelpe på friendslista mi! kjekt det Er det noe som får brukt en app nå til og legge til venner? tror den for eu kommer imorra uansett da! Richard Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) kjekt det Er det noe som får brukt en app nå til og legge til venner? tror den for eu kommer imorra uansett da! Richard Lastet ned bare apken fra nettet søker du playstation apk 1.50.1 ligger den overalt på nett. Dette gjelder hvis du har android da. Innstallerte den og fikk godtatt og sendt friend requests Appen er også konge til å sende meldinger osv. Går veldig fort. Er en feit ps4 knapp som teaser meg på startskjermen men Endret 21. november 2013 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Min PSN ID: viuldriftking Bare å legge med til dere som vil Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Lastet ned bare apken fra nettet søker du playstation apk 1.50.1 ligger den overalt på nett. Dette gjelder hvis du har android da. Innstallerte den og fikk godtatt og sendt friend requests Appen er også konge til å sende meldinger osv. Går veldig fort. Er en feit ps4 knapp som teaser meg på startskjermen men Screenshot_2013-11-21-20-58-14.png okay takk ja er en Galaxy s3 måtte google litt finner ut åssen installert den men det gikk greit takk Endret 22. november 2013 av Moridin82 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Selvinus. Bare å legge meg til så er jeg klar for litt spill Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nå har jeg fått ordnet meg appen jeg også. Legg til "hypotc" de som vil! Lenke til kommentar
Fettsugd Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fettsugd.. Add de som vil, spiller mye Battlefield, GTA og litt Ghost for tia Lenke til kommentar
Z3rix Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Contaminos. Bare å legge meg til, Spiller for tiden COD: Ghost Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Boundish91 add meg gjerne :-) Spiller det meste ,men blir nok Killzone SF i begynnelsen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Fettsugd.. Add de som vil, spiller mye Battlefield, GTA og litt Ghost for tia kjip du var som stakk ut av squaden Lenke til kommentar
Fettsugd Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 kjip du var som stakk ut av squaden Var ikke meninga å "stikke" i den forstand. Lada headsettet, så fikk ikke til å fortelle deg at det var bedre å joine en annen Squad. Jeg stakk i en Squad med plass til 2stk til, så du kunne komme dit. Veldig kjekt med ekstra spillere i Rush, da man får flere å spawne på. Lenke til kommentar
Scifikai Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Heisan folkens, Første post i forumet - PS4 skal hentes på fredag morgen, og trenger (flere) PSN-venner å bryne meg på og samarbeide med! PSN ID: Scifikai Add meg gjerne! Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er ganske så ny her selv. Men du kan adde meg: Snopkongen. Håper på PS4 på fredag (etter 3-4-5 timer i kø...) Lenke til kommentar
Scifikai Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har lagt deg til! Håper at forhåndsbestillingen min gjør at jeg slipper for mye køståing, men så lenge jeg får maskin på fredagen er jeg fornøyd :-) Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har lagt deg til! Håper at forhåndsbestillingen min gjør at jeg slipper for mye køståing, men så lenge jeg får maskin på fredagen er jeg fornøyd :-) Jeg MÅ stå i kø...Og den skal jeg ikke være for sen til, for å si det sånn... ;-) Lenke til kommentar
Scifikai Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Lykke til med det! ;-) Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Lykke til med det! ;-) Takk for det :-) Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kanskje på tide å oppdatere liste i første post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå