Stifi Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 @ henrikrox : Hadde kanskje vært én idé å oppdatere førstepost med en liste over forumnavn og PSN-ID. Så du slipper å scroller nedover for å finne folk. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Får ikke lasta ned den nye appen. Står at den ikke finnes i mitt land. Dette er på play store Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 @ henrikrox : Hadde kanskje vært én idé å oppdatere førstepost med en liste over forumnavn og PSN-ID. Så du slipper å scroller nedover for å finne folk. Skal gjøre det når jeg kommer hjem. Tråden spurte egentlig om det fantes en slik tråd fra før. Så begynte plutselig folk å skrive psn ider Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 psn: BuerNOR Spiller det meste Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 tror jeg la til alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 legg til ''msyrtek'' blir å spille fps spill som cod og batllefield og jeg blir å spille knack og lignende spill Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Så 2 hadde lagt til meg, skal legge til alle så fort ps4en kommer i hus, android appen til ps er ikke tilgjengelig i Norge enda.Friends listen er forøvrig på 2000 nå, så bare å legge til alle, jo fler jo bedre. Førstetråden er oppdatert, er midt i eksamen så får ikke oppdatert den altfor ofte, men det går nok bra Endret 14. november 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Så 2 hadde lagt til meg, skal legge til alle så fort ps4en kommer i hus, android appen til ps er ikke tilgjengelig i Norge enda. Friends listen er forøvrig på 2000 nå, så bare å legge til alle, jo fler jo bedre. Førstetråden er oppdatert, er midt i eksamen så får ikke oppdatert den altfor ofte, men det går nok bra . Hvis alle kopierer listen å fører seg selv nederst på den nyeste listen, vil jobben din bli mye lettere. Da kan du bare kopiere inn den siste listen i første post. Endret 14. november 2013 av viuldriftking Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 La oss lage en gedigen liste over PSN ID til brukere av forumet! Dette kan bli bra LarZen Du har ikke dette brukernavnet på begge systemene? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Du har ikke dette brukernavnet på begge systemene? Jeg hadde, men var borte ifra Xbox endel år og når jeg kjøpe meg en ny konsoll så laget jeg en ny profil(dumme meg). Gamertag'et LarZen er havnet i limbo, snakket med Microsoft om å få det tilbake men det var vist umulig. Er OneScaryNerd på Xbox Endret 15. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 PSN: RazAquato casual gamer. - ikke stor fan av fps, men derimot sandbox (GTA, Watch Dogs, SR, Fallout etc) samt puzzle og adventure (MI, psychonauts, DoTT, uncharted etc) på PS4 blir det i første omgang AC4 og NFS Rivals, deretter second son når det kommer Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ervik82 Første jeg skal game blir vel AC4 og NFS. også stor fan av sandbox spill som GTA, Watch og RPG spill. Ja seff også Destiny Får ikke lasta ned den nye appen. Står at den ikke finnes i mitt land. Dette er på play store Fant det på android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scee.psxandroid&hl=en Endret 15. november 2013 av Moridin82 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ooinaru Spiller litt av hvert, holder på å pusse opp hus så blir nok litt av og på frem til det er ferdig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Skogslik Blir AC4 og Killzone i starten! Lenke til kommentar
Bipsc Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Bipsc Er ny i PS-miljøet så dette kan hjelpe på friendslista mi! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Legg gjerne til "hypotc" alle som vil, så skal jeg godta forespørselen når jeg får min PS4 i desember! Prøvde og legge deg til men fikk melding at ingen brukere hadde det nicket. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Eyerock1988 bare og adde meg Kommer til og kaste meg rett på: Killzone Shadowfall Knack Call Of Duty Ghosts så blir det den digitale oppgraderingsversjonen fra ps3 til ps4 på AC4 Black Flag =) Endret 21. november 2013 av Eyerock Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Prøvde og legge deg til men fikk melding at ingen brukere hadde det nicket. Er vel pågrunn av at jeg ikke har brukt den på en Playstation ennå, da jeg kun har 360 nå. Får komme tilbake til tråden når jeg har fått kobla opp PS4. edit: Eventuelt 22. nov, om det støttes på den nye Playstation-appen. Endret 18. november 2013 av hypotc Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Slenger min opp: PSN ID Toman85 Skal nok spille mye Need For Speed Rivals og KZSF online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå