E2MysTerY Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Alltid klar for noen flere venner på PSN: E2MysTerY Spiller helst GTA V Online, Dailies hver dag, og noen ganger når samboer og barn tillater det blir det ut kvelden! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 psn id: henrikhoe Spiller for det meste bloodborne nå, men blir å spille witcher, mortal kombat x pluss andre store spill i fremtiden. har egentlig lyst å få til noen folk for å spille det tomb raider plattform spillet som er på tilbud nå under "påsken" Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) psn id: Dredde Spiller mye forskjellig - Destiny mest av multiplayer, men skal kjøpe ESO så snart det kommer. Edit: Går mye i Dying light nå - spiller alltid med multiplayer open. Endret 20. april 2015 av GnilreG Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 PSN ID: fremstad Spiller litt GTA V Online Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 PSN ID: Larzen_91 Diablo 3 og Warframe nå i det siste, rimelig fersk på begge de to. Senere på året blir det nok COD Black Ops 3 for min del, men stort sett utelukkende på grunn av Zombies (har sittet mange timer foran tv-en i de to forrige Black Ops spilla..) En annen gladnyhet for min del er gjenfødselen av Rock Band og Guitar Hero, noe jeg definitivt skal skaffe meg (spiller trommer). Kort forklart så liker jeg spill med fokus på co-op, dersom noen har lyst til å spille så er voicechat et "must". Lenke til kommentar
Comeback Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 SaygurbKvisle GTA, NHL, og en liten bit av Cod og andre fps spill det går mest av nå... Lenke til kommentar
Eggja Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 PSN ID: Turbey Spelar for det meste The Witcher 3, Call of Duty: AW, og ein god del andre sosiale spel. Alltid kjekt å spela litt coop eller online sammen. Kjem til å trenge litt hjelp med Dying Light ein eller anna gang.Gledar meg spesielt til Rainbow Six kjem ut! Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 NastyC90 skal være brukernavnet mitt.. Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 SunnyWalus. GTA og Witcher nå, men blir gjerne med på andre spill også. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Opps, var ikke innom første siden. Endret 21. juni 2015 av GnilreG Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Regler: Stav ut PSN nick i innlegget. Henvisninger til signatur ignoreres. Ikke legg ut samme PSN nick flere ganger. Når du sender venneforespørsel, si hvem du er på Diskusjon.no. Hvis du ikke ønsker navneforespørsel, opplys om dette. Endret 21. juni 2015 av Dragen Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 ID: Nilzern Spiller mest i helgene og da går det mye i BF Hardline. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Psn id: Shottas2455 Spiller gta v og bf hardline. Lenke til kommentar
Fitless Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Id: Fitless81 Ny ps4, har kun gta V og batman arkham Knight Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 ID: Jeracan Spiller for det meste Diablo 3, Borderlands, Destiny, GTA, Wticher, Bloodborne, ESO, GOW, Cod AW Foretrekker mest co-op Lenke til kommentar
vulare Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 PSN id : vulare6 spiller mest BF4 middels god / dårlig min alder 40 + add meg gjerne men send og gjerne en melding da jeg får mange forespørsler fra tyskere etc som jeg ikke skjønner hva sier Lenke til kommentar
roht Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 PSN id: zelluz 28år. Blir ein god del MGS framover vil eg tru. Har også vurdert å kaste meg på Destinybølgja (spelte betaen), men treng sjølvsagt då fleire folk som er ivrig på TTK og som ikkje har noko imot å spele med ein "newbie" Lenke til kommentar
h33t Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 PSN id: darknailo 27år. spiller destiny og blir en del timer i MGS og Fallout i neste fremtid. lyst og finne folk til co-op. kjedelig og spille alene da alle venner er "vokst" fra spilling:@ pm meg før du adder så jeg vet hva det går i:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå