kaiern Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei, jeg har tenkt å (prøve) lære PHP men, jeg lurte på en ting hva er det lettest å start å med å lage? Hva som helst bare det ikke er så vanskelig . Håper å få hjelp. :-) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Først må du lære deg hvordan et PHP script er bygget opp. Les PHP FAQ tråden her på forumet. Finner sikkert masse tips der. Ellers kan jeg anbefale at du skaffer deg en bok. Da får du alt du trenger med eksempler. Jeg leser Beginning PHP4 og er veldig fornøyd med den (er bare på kapittel 5, men har vært bra saker hittil) :smile: Lenke til kommentar
magikern Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Vil anbefalle at du leser deg gjennom manualen fra første side og lærer deg bruk av/oppbygning av loop'er av forskjellig type, egne funktioner, les om "triggers" og "operators" og annet så når du kan litt om selve oppbygninen av php så blir det mye lettere og lage noe mer spesifikt... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Les en bok! Jeg har lært ca alt jeg kan fra denneboka. Verdt å ta en titt - Azton Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Gjestebok er vel ganske greit aa begynne med. Gjestebok blir nesten som hello world i php/mysql. Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har nettopp oppdatert siden min, for at det skal bli lettere for nybegynnere... du kan se om den funker for deg: http://php.senteret.net Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 kan man skrive PHP i notepad??? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 kan man skrive PHP i notepad??? jupp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå