btfredr Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei, jeg lurte på om noen visste hvilke specs pc'en min trenger hvis jeg skal kunne kjøre Minecraft på de aller høyeste innstillingene. Tror egentlig jeg måtte ha kjøpt meg en ny pc til det uansett, så det hadde vært veldig fint om noen kunne ha linket til en god Komplett-pc som har en bra skjerm, høytalere, skjermkort, mus, osv. Men også når jeg tenker meg om, så vil jeg jo også at den skal kunne kjøre de fleste spill på høyest.. alt mulig egentlig. Vil veldig gjerne ha tips osv. fra personer som kan mye innenfor temaet og skjønner sånne ting. For, hvis jeg hadde visst alt dette selv så hadde jeg jo ikke spurt her http://www.komplett.no/k/k.aspx Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Så... det er en stor forskjell på det å kjøre Minecraft på maks, og det å gjøre de fleste spill på maks. Veldig mange spill som krever veldig mye mer enn Minecraft. Noe form for budsjett er også lurt å få med. Lenke til kommentar
Sandertn Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Minecraft krever ikke veldig mye, men hvis du skal opp i ultra på fks bf4 må du nok han noe over 9 k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå