Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Klarer ikke sove/gjespe

Gamer93

Anbefalte innlegg

Har melatonin 5 mg, prøvde det en natt uten at det hadde noen effekt, men det bør sikkert brukes over lengre tid? Kan man bruke melatonin sammen med GABA?

Ser ikke noe grunn til at du ikke skulle kunne kombinere dette. Pass bare på doseringen av GABA, for du blir fort avhengig. Det bør kun brukes i små menger over kort tid, ellers må du betale en høy pris for det senere.

Det er også en del kontrovers ang. doseringen av melatonin. Det har blitt ytret at høye doser virker dårligere enn lave, og at til og med 1 mg er alt for mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har melatonin 5 mg, prøvde det en natt uten at det hadde noen effekt, men det bør sikkert brukes over lengre tid? Kan man bruke melatonin sammen med GABA?

Melatonin og circadin skal virke umiddelbart (best å ta den 3 timer før leggetid)

Vel, jeg er ingen doktor så du må nok høre med legen din om du kan ta den med GABA :)

Lenke til kommentar

Har noen nærmere beskrivelser som jeg har vært for sløv til å føye til tidligere.

Når jeg føler jeg ikke får sove, hender det ofte at jeg føler spenninger/anspenthet i hode og nakke. Har også mild migrene. Men får ikke dette spesielt ofte.
Og når jeg våkner føler jeg ofte et søtsug og kan spise store mengder sukker uten at det gjør meg mer våken, dette er vel unormalt?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...