Zitrus Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Viftene på mitt Accelero xtreme 7970 fra Arctic cooling tok kvelden, og sitter nå i en litt kinkig situasjon. Det kan virke som om denne kjøleren ikke lengere er å få tak i, og den gamle referansekjøleren er for lengst kastet på dynga.Er det noen som har tips til en annen kjøler? Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Viftene på mitt Accelero xtreme 7970 fra Arctic cooling tok kvelden, og sitter nå i en litt kinkig situasjon. Det kan virke som om denne kjøleren ikke lengere er å få tak i, og den gamle referansekjøleren er for lengst kastet på dynga. Er det noen som har tips til en annen kjøler? Tror det skal være 5-6 års garanti på den kjøleren vist det er inntresagt? Send en mail til artic eller kjøp Accelero Xtreme III. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Dette er en kjent sak med produkter fra Arctic. Hadde en Arctic NV Silencer for noen år tilbake, etter bare et par år begynte denne å lage stygge lyder. Synd at Arctic har blitt en utpreget billig-produsent, for de har noen utmerkede ideer med produktene sine. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Burde vel gå greit å sette på noen andre vifter? Iallefall som en midlertidig løsning. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei, er i samme posisjon som deg. Vel og merke med orginal kjøler til XFX 7970 Black Edition. Orginal kjøleren har regelrett slutta å fungere ( etter 2dager), RMA er frakten på over 350kr, så ser etter ny kjøler. Noen som har gode, men billige alternativer? Jeg har referansekortet med 2 x DVI Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Er du sikker på at viftene er gåen? det er ikke bare dårlig kontakt på strømpluggen til viftene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå