HELTLOST-W Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei.4Hzgaming har nå begynt å bli et stort community med Svenske og Norske spillere. Vi startet opp tidlig i 2012 da vi gikk fra en tidligere klan med navn TeamTroika. Vi satset en del kompetitiv spilling i BF3. Dette døde da ut da vi merket at det var vanskelig å få tak i matcher og vi endte med public spilling helt til nå. Nå som BF4 er ute, er vi tilbake her for hente inn flere spillere som har lyst til å satse i BF4 som en kompetitiv spiller (public spillere vil vi også ha). Du bør være taktisk anlagt, ha god map awareness, god kommunikasjon og villig til å ofre noen timer foran pc skjermen. Om du er en public spiller så tar vi deg også imot med åpne armer. Vi er en flott gjeng å spille med og har det veldig morsomt på TeamSpeak. Vi har veldig mange aktive spillere for tiden.Om det er noe du lurer på ta en tur innom vår TeamSpeak3 server: (Sett Guest etter navnet) Address: 185.7.192.80:10019PW: 4HzgamingSpill vi spiller:- Battlefield 3- Battlefield 4 Det du trenger for å bli en av oss:- Godt humør- Liker å snakke og kommunisere med andre mennesker- Bruker mye av tiden din foran pc'n (ikke nødvendigvis)- Du må være 18+ (16 kan bli vurdert) Alders gruppen er fra 17-45 Medlemmer aktive daglig: 8-20Det vi kan tilby:- Egen Teamspeak3 server- Egen hjemmeside- Veldig trivelige folk å spille/snakke med- Spill servere (vil komme når BF4 er ute på markedet)Hjemmeside: www.4Hzgaming.comSend inn søknad ved å registrere deg på hjemmesiden og fyll ut skjema i søknads posten.Dette vil vi at søknaden skal inneholde:PersonaliaNavn:Alder:Født:Jeg bor/erfra:Kontakt info: (Ikke nødvendig)E-mail:Interesser:Ingame:Spill du spiller:Erfaringer:Klan erfaring: (Hvilke klaner jeg har vært med i evt erfaringer)Spill erfaring: (Andre spill jeg har spilt aktivt)Hvordan fant du oss:Aktivitet: (Hvor aktiv er jeg)Hvilke krav stiller du til 4Hz:Kjenner du noen i klanen:Oppsummering: (Tileggs info du vil komme med. Eller evt statement)Vis dette virker interessant kan du kontakte meg på:Battlelogg: HELTLOST-WGmail: [email protected] / [email protected]skype: mariusfinborudwintherVi ses!Mvh: Marius/HELTLOST-W Lenke til kommentar
HELTLOST-W Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Vi trenger også folk som spiller ESL? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå