ATWindsor Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Når det gjelder misforståelsen så gjorde jeg det litt med vilje. Synes bare det er så teit å diskutere et slikt emne, og enda værre blir det når han gjør seg dum. Ikke kom å fortell meg at de ikke skjønner hvorfor vi har score i sig. Jeg har, som alle ser scoren i sig, men jeg gjør hele signaturen min så liten at man ikke ser den med mindre man kikker etter den. Signaturer på 5-6-7+ linjer med normal font-størelse synes jeg ikke er noe pent. Det blir som tidligere nevnt her; Rotete. Jeg har heller ikke specs i signaturen min for i briefe, for jeg har ikke noe spesielt dyr og fet hardware. Må si meg enig, jeg bryr meg mindre om folk har score i siggen eller ikke sålenge siggenholdes på en noenlunde akseptabel størrelse, evil_s er feks litt i største laget i min mening, og dermed ett (bitte lite), irritasjonsmoment, andre sigger her (din feks) er liten og ikke forstyrrende, jeg tror neppe de har en særlig briefende effekt heller, legger aldri merke til hva som står i siggen om maskinvare om det ikke er relevant for tråden uansett. AtW Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har aldri hadd HW i siggen, in fact, jeg bruker bare sig et par ganger i måneden. Men det kan godt hende jeg begynner med det. Må bare få twaket ferdig her Egentlig er det jo som allerede nevnt informativt for andre brukere! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det er ikke for å vere frekk men det ser ut som de fleste som synest dette er dumt/skryting sitter på tildels gamle maskiner. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Altså jeg mener jeg har en sugen maskin men whiner ikke. Jeg får nesten 12k og det er ok for mitt system. Har det med i sigen så folk kan se at de IKKE må kjøpe sånn maskin og Snekker'n og de andre (formann etc) har det for å si KJØP SLIKE MASKINER !! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Må si meg enig, jeg bryr meg mindre om folk har score i siggen eller ikke sålenge siggenholdes på en noenlunde akseptabel størrelse, evil_s er feks litt i største laget i min mening, og dermed ett (bitte lite), irritasjonsmoment, andre sigger her (din feks) er liten og ikke forstyrrende, jeg tror neppe de har en særlig briefende effekt heller, legger aldri merke til hva som står i siggen om maskinvare om det ikke er relevant for tråden uansett. AtW jeg har prøvd å gjøre fonten mindre, men som jeg skrev i den forrige posten så er det ikke plass til mindre font Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Må si meg enig, jeg bryr meg mindre om folk har score i siggen eller ikke sålenge siggenholdes på en noenlunde akseptabel størrelse, evil_s er feks litt i største laget i min mening, og dermed ett (bitte lite), irritasjonsmoment, andre sigger her (din feks) er liten og ikke forstyrrende, jeg tror neppe de har en særlig briefende effekt heller, legger aldri merke til hva som står i siggen om maskinvare om det ikke er relevant for tråden uansett. AtW jeg har prøvd å gjøre fonten mindre, men som jeg skrev i den forrige posten så er det ikke plass til mindre font Om du fjerner dette: tbird 1,2ghz @ enchanched perf. | win xp | 256mb sdram | OC=50%+ perf. og skriver: "Tbird 1200Mhz@1xxxMhz | Win xp" så får du plass Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 cpu går på 1200mhz, men jeg skrudde på enchanched performance i bios :smile: Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg synes at så lenge sig'en differensieres ifra vanlig tekst, så er den ikke til noen som helst irritasjon. Jeg synes også det er interessant å se hva slags oppsett folk har, samt at jeg slipper poste hele oppsettet mitt hver gang noen lurer eller det kommer opp. Har uansett prøvd å minimalisere sig'en min for allmenhetes beste Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg mener, finnes det virkelig noen som overhodet bryr seg om hva slags tastatur, DVD brenner, monitor, kabinett!, HD etc. du har??? Jeg må få lov å ha med kabinettet da... det er søtt... det er det han heter Hehe, for all del, ta det med. Whoops, jeg mener , ta ham med :wink: Vil bare presisere at jeg ikke er imot at folk tar med specs. og slikt i sig'en sin. Det eneste jeg er imot er selve formatet noen bruker dvs. lang lang liste som ofte er mer fremhevet enn selve posten. Feks. Vanessa sin "nye" sig er mye bedre på alle måter. Men du mangler 3dmarks, både 01 og 03 :wink: Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg synes at så lenge sig'en differensieres ifra vanlig tekst, så er den ikke til noen som helst irritasjon. Jeg synes også det er interessant å se hva slags oppsett folk har, samt at jeg slipper poste hele oppsettet mitt hver gang noen lurer eller det kommer opp. Har uansett prøvd å minimalisere sig'en min for allmenhetes beste Jeg er helt enig med deg. Er utrolig greit når folk har maskinspecs i sigen fordi noen kan synes (meg bl.a) at det er interresant å se hvordan andre maskiner yter i forhold til egen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Altså jeg mener jeg har en sugen maskin men whiner ikke. Jeg får nesten 12k og det er ok for mitt system. Har det med i sigen så folk kan se at de IKKE må kjøpe sånn maskin og Snekker'n og de andre (formann etc) har det for å si KJØP SLIKE MASKINER !! Nei, jeg har den IKKE fordi andre skal kjøpe det samme som meg. Men som nevnt et par ganger tidligere har jeg denne da det er svert mange her på forumet som er inntresert i å vite hva jeg har og at det er greit å kunne se siggen i mange henseender. Jeg har like stor respekt for en person uansett om han stiller med en celron eller en athlon. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei vet ikke hvorfor de har 3dmark score... noe så teit.. jepp... så forbanna teit. Kan de være overklokkere de som driver på sånn? ikke godt å si.. Helt sikkert! Snakker om mangel på respekt for oss andre! Full skjerpings! DrErling Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det eneste jeg er imot er selve formatet noen bruker dvs. lang lang liste som ofte er mer fremhevet enn selve posten. Enig der... og særlig når den er i samme farge, font og størrelse som posten forøvrig... da blir jeg ofte mer enn *litt* forvirret :-? Feks. Vanessa sin "nye" sig er mye bedre på alle måter. Men du mangler 3dmarks, både 01 og 03 :wink: Takk Jeg har ingen av programmene... har aldri helt hatt tro på "syntetiske" benchmarks. Kanskje på tide å teste, for morro skyld. Er jo interessert i å sammenligne, hehe. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har prøvd å gjøre fonten mindre, men som jeg skrev i den forrige posten så er det ikke plass til mindre font Ser mye bedre ut Tror det også kunne hjulpet om du valgte en annen farge på teksten. Også kunne du kanskje vurdere f.eks et slikt "make a shorter link" website hehe. Så får du plass Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har prøvd å gjøre fonten mindre, men som jeg skrev i den forrige posten så er det ikke plass til mindre font Ser mye bedre ut Tror det også kunne hjulpet om du valgte en annen farge på teksten. Også kunne du kanskje vurdere f.eks et slikt "make a shorter link" website hehe. Så får du plass for og gjøre fonten mindre eller linken kortere eller endre fargen må jeg bruke BBcode og jeg har ikke plass til flere tegn i sigge :-? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg synes at 3dmark resultater er en ok greie, men mest for meg selv.. Jeg bruker det når jeg oc og ser om den gir noen økning eller om oc ikke hjalp noe i det hele tatt på systemet.. Er ikke så opphengt i hvor mye jeg scorer, det er egentlig av mindre betydning så lenge jeg ligger over 100fps i de fleste spill... :o Lenke til kommentar
kommers Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Et lite tankekors: Disse argumentene her har jeg registrert som er FOR posting av bench/specs i signatur (hentet fra denne tråden): i) for sammenlignelsens skyld for andre med tilsvarende specsii) slippe å måtte gjenta/svare på daglige PMs iii) konkurranse i overklokking iv) skryting/status med høy score Hadde dere syntes det var like naturlig om man begynte å oppgi størrelse på penis/bryster i signaturen også? Såvidt jeg ser, så vil jo alle disse tre-fire argumentene også måtte gjelde i så sammenheng. Det vil jo gjøre det enklere å sammenligne seg med andre av samme kjønn. Og det er jo ganske slit å svare på alle PMs om "Hvor lang er din?" "Hvor tykk er den?" etc. Dette er jo veldig plagsomt i lengden, som dere skjønner. Og skryting om størrelser er ikke akkurat noe nytt fenomen, i hvert fall ikke blant menn!? Kanskje du fikk noe å tenke på nå... ps: jeg har gorg-size 12"x4" Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Et lite tankekors: Disse argumentene her har jeg registrert som er FOR posting av bench/specs i signatur (hentet fra denne tråden): i) for sammenlignelsens skyld for andre med tilsvarende specsii) slippe å måtte gjenta/svare på daglige PMs iii) konkurranse i overklokking iv) skryting/status med høy score Hadde dere syntes det var like naturlig om man begynte å oppgi størrelse på penis/bryster i signaturen også? Såvidt jeg ser, så vil jo alle disse tre-fire argumentene også måtte gjelde i så sammenheng. Det vil jo gjøre det enklere å sammenligne seg med andre av samme kjønn. Og det er jo ganske slit å svare på alle PMs om "Hvor lang er din?" "Hvor tykk er den?" etc. Dette er jo veldig plagsomt i lengden, som dere skjønner. Og skryting om størrelser er ikke akkurat noe nytt fenomen, i hvert fall ikke blant menn!? Kanskje du fikk noe å tenke på nå... ps: 12"x4" jk Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hvorfor ikke? koffor står det dust i panna di? er et bare for og briefe at du er en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå