Gå til innhold

Kjøpe iPhone 5s fra Apple.no

winmedi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe Iphone 5s idag, men er usikker hvor jeg skal bestille. Jeg tenkte å kjøpe fra Apple.no, men er usikker på om LTE fungerer skikkelig. Har denne mobilen alle LTE frekvenser om jeg kjøper den fra apple.no? Er dette den norske iphonen?

Jeg ser at de andre norske butikkene som Komplett osv har skrevet at de forventer at den kommer idag den 13. Men den har ikke kommet på lager enda. Derfor vurderer jeg Apple.no

Endret av winmedi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor apple.no Jeg ville heller ha kjøpt fra komplett og hvorfor ska du ha dene modellen av i phone? 4s holder nok i lange baner spør du meg :p

Fordi jeg kjøper ikke iphone 4s. Jeg har penger til 5S og har ikke en tlf som fungerer. Du svarte heller ikke på spørsmålet mitt.

Fra komplett har de ikke varen, det har de på apple.no

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Fordi jeg kjøper ikke iphone 4s. Jeg har penger til 5S og har ikke en tlf som fungerer. Du svarte heller ikke på spørsmålet mitt.

Fra komplett har de ikke varen, det har de på apple.no

Ja, men ingen grunn til å bruke penger på ting man ikke trenger tenkte jeg på ;)

Man hvis du vil ha en iphone 5s så gå for det du ;)

Lenke til kommentar

Eneste nå er å velge riktig farge. Synes gold er fint og har lest på nettet at det er lettere å selge 5s gold enn de andre fargene. Ikke vet jeg. Er heller ikke sikker på om gold er mer for jenter.

Ellers vurderer jeg silver

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...