Cuneax Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Vil du prøve et nytt operativsystem på din Android-telefon?Nå blir det mye enklere å installere CyanogenMod Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) This app is incompatible with all of your devices. Ingen bombe der. S4 Active. Endret 13. november 2013 av XmasB 1 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 "Ikke kompatibel med noen av enhetene dine" Xperia X10 Mini Samsung S3 Samsung Wifi Altså en pen blanding av nytt og gammelt. "...men nå blir disse tekniske hindrene revet ned.." Dette stemmer vel ikke helt allikevel Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Håpte jeg kunne bruke denne på min Asus Transformer Prime TF201, men ikke der heller gitt. Håper dette er noe de ekspanderer med tiden, hadde jo vært knall... Lenke til kommentar
Terje Hagen Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Funker fint som f..n på min GT-N7000... Lenke til kommentar
cONTROL Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Er kompatibel med S2, men kan ikke teste det, siden jeg allerede hadde gjort det Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Er kompatibel med S2, men kan ikke teste det, siden jeg allerede hadde gjort det Herlig! Har selv MIUI v5 her, og er svært fornøyd med det 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Virker som den godtar GS2'en min! Blir spennende å se! Edit: Noen som kom meg i forkjøpet! Endret 13. november 2013 av Olimaen Lenke til kommentar
Dewalk Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Funket helt fint med min S3, fikk ikke lastet ned appen fra play store. Men det funker uten appen, bare last ned programmet og koble til telefonen din 1 Lenke til kommentar
Dewalk Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Etter min opplevelse med CyanogenMod 10.2/Android 4.3 så må jeg si at stock Android er bye bedre enn skinnene alle mobilprodusentene legger over Android. En annen ting er og at CyanogenMod er veldig kjappe med å komme med oppdateringer, det er et stort pluss! Venter nå på Android 4.4. Har og vil alltid installere CyanogenMod på alle mine nye telefoner, unntatt hvis de kommer med stock Android. Og alle burde laste ned og installere CyanogenMod nå som det er så lett. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ser ikke helt poenget om man har en Nexus med stock Android, men om man har en populær mobil som blir godt fulgt opp av CM, så er CyanogenMod suverent... Lenke til kommentar
Jericho_X Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Akkurat installert på gamle Nexus 7 nå. Funker som bare pokker Syns den ble mye mere responsiv! V. 4.3.1 Lenke til kommentar
Andeymanfromnorway Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tenkte å installere dette nå...mister jeg noe data om jeg installerer cyanogenmod? Bilder? Kontakter? Osv! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tenkte å installere dette nå...mister jeg noe data om jeg installerer cyanogenmod? Bilder? Kontakter? Osv! Ja! Ta backup av dette før du gjør noe som helst. Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har nylig lagt inn samme ROM på min HTC One som følger med Google edition versjonen av telefonen. Kjenner dårlig CyanogenMod, gir den meg noe mer/annet enn stock Android? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Min S3 er sausa inn med sikkerhetspolicyer pushet fra serversiden fra jobben. Vil CyanogenMod gi meg noen begrensinger på det feltet? Er vel strengt tatt vanlige exchange-policyer, så det er vel ikke så spesielt når det kommer til stykket. Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Denne må da være fjernet fra playstore for jeg kan ikke finne den noe sted, har lyst å bytte på min Lg og da hadde noe slikt vært perfekt men den er ikke der. Lenke til kommentar
Anders Lindemark Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har nylig lagt inn samme ROM på min HTC One som følger med Google edition versjonen av telefonen. Kjenner dårlig CyanogenMod, gir den meg noe mer/annet enn stock Android? Ja, men det passer inn så jeg vil si det er bedre enn stock Lenke til kommentar
johanxt Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Funker fint som f..n på min GT-N7000... Jeg har også prøvd det, men sjøl om jeg følger instruksjonene stopper det opp. Grønn mann på skjermen og tekst som sier at downloading pågår, men intet skjer. Jeg er meget lite fornøyd med min Note etter programvareoppdateringa som kom i sommer. Den ble mye tregere og mer batterikrevende. Cyanogenmod høres forlokkende ut. Noen tips til hvordan jeg kan komme videre? Lenke til kommentar
janne87 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Cyanogen Mod er bare noe som bygger pa operativ systeme man har. som utsende funktioner. men the stupid question er kan man instalere det fra en telefon hvor all data er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg