Gå til innhold

Korleis unngå å fora rasistane i oss?

Anbefalte innlegg

http://magasinett.no/synsingar/1009-tragedien-og-rasismen

"Det finst verdige, kvite offer vi liker å sørgje over og umoralske, mørke gjerningsmenn som hissar oss til debatt. Dei som ikkje passar inn i mønsteret, dei får vi knapt høyre om. Slik fôrar vi rasistane i oss" skriv Kristina Leganger Iversen i dette innlegget.

Korleis kan me bli betre til å behandla alle menneske likt, i staden for å dømma dei etter det ytre?

Denne terpinga på "rasisme" er kun noe sosialistene driver med for å gi oss dårlig samvittighet fordi vi mener noe annet enn dem om innvandring og om islam.

Og selve ordet rasisme er følgelig noe de selv bruker på alle som mener noe annet enn dem selv.

Den nye definisjonen som sosialistene har laget for "rasisme" er følgelig alle som kritiserer en mørkhudet person eller en muslim, eller kritiserer islam.

Men dette er ikke "rasisme"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne terpinga på "rasisme" er kun noe sosialistene driver med for å gi oss dårlig samvittighet fordi vi mener noe annet enn dem om innvandring og om islam.

Og selve ordet rasisme er følgelig noe de selv bruker på alle som mener noe annet enn dem selv.

Den nye definisjonen som sosialistene har laget for "rasisme" er følgelig alle som kritiserer en mørkhudet person eller en muslim, eller kritiserer islam.

Men dette er ikke "rasisme"

Det å påstå at noen er sosialist er jo det du driver med med en gang noen er uenig med deg.

Så lemper du på med påstander om sosialister du har funnet på i ditt eget hode.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Det å påstå at noen er sosialist er jo det du driver med med en gang noen er uenig med deg.

Så lemper du på med påstander om sosialister du har funnet på i ditt eget hode.

Nei, jeg har aldri sagt at alle som ikke er enig med meg er sosialister, men det hender jeg nevner sosialister generellt i mine innlegg, men det er som regel ikke rettet mot noen bestemt person.

Det har jeg gjort i det innlegget over også, for ordet "rasisme" ER et ord som sosialistene bruker mot dem som mener noe annet enn dem selv.

Personlig så liker jeg ikke dette ordet, for jeg mener at det fins ikke rasister, og det er veldig farlig å bruke dette ordet mot noen, for de som bruker det vet jo aldri hva som er grunnen til at noen ser ut til å unngå folk med mørk hud.

Jeg har selv opplevd å bli misforstått og kalt for rasist på grunn av en slik misforståelse.

Mao totalt uten noen som helst grunn.

Det kan som sagt være mange grunner til at du unngår eller ikke liker folk med mørk hud, på samme måte som at det kan være mange grunner til at du unngår eller ikke liker noen med hvit hud.

Så dette har ikke noe med "rasisme" å gjøre.

Men sosialistene bruker det som sagt mot alle som mener noe annet enn dem selv. Og enkelte andre har tatt etter, spesielt innvandrere og det er trist, for dette har som sagt ikke noe med "rasisme" å gjøre.

Det fins forøvrig drittsekker med mørk eller svart hud, og det fins drittsekker med hvit hud.

Men det er uansett ikke nødvendig å gå rundt å kalle folk for "rasister" bare fordi de av en eller annen grunn unngår, kritiserer eller ikke liker mennesker med mørk hud.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har aldri sagt at alle som ikke er enig med meg er sosialister, men det hender jeg nevner sosialister generellt i mine innlegg, men det er som regel ikke rettet mot noen bestemt person.

Det har jeg gjort i det innlegget over også, for ordet "rasisme" ER et ord som sosialistene bruker mot dem som mener noe annet enn dem selv.

Personlig så liker jeg ikke dette ordet, for jeg mener at det fins ikke rasister, og det er veldig farlig å bruke dette ordet mot noen, for de som bruker det vet jo aldri hva som er grunnen til at noen ser ut til å unngå folk med mørk hud.

Jeg har selv opplevd å bli misforstått og kalt for rasist på grunn av en slik misforståelse.

Mao totalt uten noen som helst grunn.

Det kan som sagt være mange grunner til at du unngår eller ikke liker folk med mørk hud, på samme måte som at det kan være mange grunner til at du unngår eller ikke liker noen med hvit hud.

Så dette har ikke noe med "rasisme" å gjøre.

Men sosialistene bruker det som sagt mot alle som mener noe annet enn dem selv. Og enkelte andre har tatt etter, spesielt innvandrere og det er trist, for dette har som sagt ikke noe med "rasisme" å gjøre.

Det fins forøvrig drittsekker med mørk eller svart hud, og det fins drittsekker med hvit hud.

Men det er uansett ikke nødvendig å gå rundt å kalle folk for "rasister" bare fordi de av en eller annen grunn unngår, kritiserer eller ikke liker mennesker med mørk hud.

Du nevner sosialister ganske så ofte i dine innlegg.

Men greit, så i følge deg, hva er det å være rasist da? Hva betyr rasisme for deg?

Lenke til kommentar

Du nevner sosialister ganske så ofte i dine innlegg.

Men greit, så i følge deg, hva er det å være rasist da? Hva betyr rasisme for deg?

Som sagt så mener jeg at det ikke fins rasister, dette ordet er bare noe sosialister bruker mot de som mener noe annet enn dem selv.

Det fins drittsekker, og de kommer i alle hudfarger.

Den egentlige definisjonen på rasisme er forøvrig at en rase av mennesker er overlegen og mer vedt en andre.

Og det er det så vidt jeg vet ingen som mener i Norge, kanskje bortsett fra enkelte sosialister.

Lenke til kommentar

Som sagt så mener jeg at det ikke fins rasister, dette ordet er bare noe sosialister bruker mot de som mener noe annet enn dem selv.

Det fins drittsekker, og de kommer i alle hudfarger.

Den egentlige definisjonen på rasisme er forøvrig at en rase av mennesker er overlegen og mer vedt en andre.

Og det er det så vidt jeg vet ingen som mener i Norge, kanskje bortsett fra enkelte sosialister.

Hvilke sosialister mener dette i Norge i dag?

Lenke til kommentar

Å påstå at det ikke finnes rasister er både ignorant og tåpelig. Selvfølgelig finnes det rasister. Og man trenger ikke være sosialist for å mene det.

Nei jeg sier jo at sosialister er rasister.

Men ellers så finner du ingen andre etnisk norske rasister i Norge.

Det fins mange drittsekker, både hvite, brune og svarte. Det er mulig du også finner noen rasister blant de brune og svarte, men det er ingen blant etnisk norske, bortsett fra sosialistene da, som mener at disse stakkars brune og svarte menneskene er så hjelpeløse og underlegne at de må behandles med silkehansker.

Men andre er begynt å bruke dette ordet fordi de tror på det sosialistene sier om at hvis du kritiserer en mørkhudet person for noe, så er du rasist.

Eller sier sannheten om islam eller jødedomme, for da er du også rasist ifølge sosialistene.

Jødedommen og islam har fått det for seg at henholdsvis jøder og muslimer er overlegne alle andre, men dette går på religion og ikke rase.

Det fins muslimer av alle hudfarger, og det samme gjelder jøder.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...