Gå til innhold

Post bilder av ditt kjølesystem! *56K WARNING*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

So nice, so fu... nice! Akkurat slik jeg liker det. Har jo hadd tilnærmet nøyaktig samme systemet tidligere, men med noe mindre tank en din, og noe grunnere. Så endte jeg opp på rundt 20 garder på sensommeren. Helt supert med vanlig vannkjøling, men slenger man inn mer ekstreme saker som peltier ville det nok bli en god del varmere. Derfor skal jeg gå dypere i materien bokstavelig talt - mye mye dypere :D

Men den pumpen du hadde der, er det sirkulasjonspumpen fra Clasern? Er den stillegående?

Lenke til kommentar
hmm, litt vel mye arbeid for en vannkjøling? Gravemaskin å greier ? Får jo like fin temp med STOR raddis utenfor.

 

På vinteren med minugrader betyr det dogg på slangrer og kjøleblok. :evil:

 

Under bakken har du jevn temp året rundt.

På ca 2 år har kjølevanstemp variert 4,3 grader. :D

 

Men den pumpen du hadde der, er det sirkulasjonspumpen fra Clasern? Er den stillegående?

 

Stemmer det , og du hører ikke at den går før du legger øret helt ned på pumpen. :yes:

Lenke til kommentar
Derfor skal jeg gå dypere i materien bokstavelig talt - mye mye dypere  :D

 

Hvor dypt da?

 

40 meter sånn ca. Med tilsammen 100 meter slange. Det "verste" er at det ikke koster meg så mye mer en 1000 kr! Men nå er det full vinter her (igjen) så det blir nok ikke før til våren :cry:

 

 

-----------------------

 

Water boy: Takk for informasjonen om den pumpa!

Lenke til kommentar

Ahh, har fått PC`n til å virke nå.. Viste seg at det var den øverste delen av metallbrakketten som hadde fått for mye trykk og sklidd ut av plass, synd at dette altså drepte mitt epox samtidig :( sitter nå med et lusent MSI KT 333 Ultra2 kort. men Corsair TWINX PC4000 har ankommet da, så når jeg får nytt HK er det mulig jeg får skrevet en liten anmeldelse..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...