Fjaslokt Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2003 Første post jeg har sett med så utrolig mange bilder av kjøling i :wink: Hehe, rekner med det var ironisk ? Det kommer, er noen bilder da.. Se å hiv inn alle sammen ! bruk vår felles home konto for å laste opp bilder login: okdotno pass. overklokking Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2003 Kommer ikke noe lenger der heller :o Må man ha isdn linje fra telenor for å kunne bruke home.no eller :o Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 dette er ett gammelt bilde fra da systemet var nytt, eneste som er anderledes i dag er at diskene er flyttet opp i 5,25" brønnene Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 mange har vel sett disse før, men enda en gang: Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette er det mest oppdaterte bildet jeg har av mitt system, grafikkortet og kjølinga til den er vel det eneste som er forandret etterpå.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Spenning og spenning - fra meg? Jeg har jo liksom allerede sluppet katta ut av sekken Men jeg har et litt bedre bilde her: Ellers har man jo forskjellige saker og ting liggende både her og der (og noe nedgravd under huset ) , men de prosjektene jeg har pensjonert er jo ikke noe og prate om. Men jeg har et nytt prosjekt under bygging nå. Det blir riktignok ikke ekstremt i det hele tatt, altså mer "humant" i forhold til tidligere. BTW, er det noen som gidder og ta vekk den døde møllen som ligger til venstre i vindusposten, og tyggisen som ligger til høyre? Er det bare meg som er trøtt , eller ser det ut som hovedkortet er begynt å bøye seg ??? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Er det bare meg som er trøtt , eller ser det ut som hovedkortet er begynt å bøye seg ??? Nja, kanskje litt trøtt. HK er en anelse bøyd, men det bøyer seg en god del mer med original kjøleren - og spesielt når HK ikke er skrudd fast. Da ser faktisk litt små-grotesk ut :o Så slik det er på bildet er det laaangt fra noen fare. Men hvis jeg strammer skruene endel mer så kan vi snakkes Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva slags pelt setup er under panseret på den der? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 2 X 169 watt. Mer info her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=151700 Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2003 2 X 169 watt. Mer info her:http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=151700 Nice setup Very nice! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2003 Danke :smile: Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2003 WOho! Får solgt mine ufattelige 768MB PC2100 DDR RAM brikker til utrolige 1000kr! mulig det blir ordning da, Corsair 2x 256MB PC4000 er kjøpt for bare 1250 så går nesten opp i opp det! + at jeg har 600 i tilegg å bruke på HK Bare vent, dette lukter OC, må se å få tatt noen bilder av mine 2 hk som sitter på veggen, viste seg at MSI hovedkortet var herpa ;D BTW: funnet en stor container utenfor en databutikk med MASSEVIS av datautstyr, maange kabinett, masse vifter, PSU, HDD osv.. alt utstyret er rimelig gammelt da, men en 19" skjerm kan vel brukes uansett hvor gammel den er ? må først snike meg ned dit en natt da;D Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2003 ligger midt i byen så kan være litt risky.. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 8. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2003 ligger midt i byen så kan være litt risky.. joda litt risky er det vel men det er nu vel halve skøyen det.. men er litt kjip og få det på rullebladet Edit: men prat nu bare bare med de, kansje du kan få plukke litt hos dem av det i stedet og da er det jo ikke risky lengre. Det er jo kassert så de blir sikker bare glad for og betale litt mindre i avgift Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2003 WOho! Får solgt mine ufattelige 768MB PC2100 DDR RAM brikker til utrolige 1000kr! mulig det blir ordning da, Corsair 2x 256MB PC4000 er kjøpt for bare 1250 så går nesten opp i opp det! + at jeg har 600 i tilegg å bruke på HK Bare vent, dette lukter OC, må se å få tatt noen bilder av mine 2 hk som sitter på veggen, viste seg at MSI hovedkortet var herpa ;D BTW: funnet en stor container utenfor en databutikk med MASSEVIS av datautstyr, maange kabinett, masse vifter, PSU, HDD osv.. alt utstyret er rimelig gammelt da, men en 19" skjerm kan vel brukes uansett hvor gammel den er ? må først snike meg ned dit en natt da;D Jeg sitter med 2 19" Hansol 950 LCD skjermer, to 17" LCD skjermer ++++ 15" skjermer som jeg har reparert av "kassert" skort fra jobben Lenke til kommentar
daho Skrevet 8. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2003 Til de som vi legge ut bildene sine, men ikke har web plass: Mail dem til meg, altså [email protected] , slå slenger jeg dem opp på serveren min. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2003 Endelig ferdig Målet var Så billig og støyfritt som mulig.. Og ok ytelse Radiatoren har jeg snudd så den ligger med flaten opp isteden for som på bildet,uten vifter på den.. Kostet totalt 1000kr..(gratis radiss) Monterte inn denne i strømforsyningen,nå er den lydløs Denne er montert inn i ettertid... Lenke til kommentar
lax Skrevet 8. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2003 Jaja, selv om det ikke akkurat er snakk om minusgrader får det vel gå for denne gang Radiatoren er fra en Mitsubishi, men vifta bråker så mye at jeg ikke gidder å ha den på. En Underlig Lax Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2003 Jaja, selv om det ikke akkurat er snakk om minusgrader får det vel gå for denne gang Radiatoren er fra en Mitsubishi, men vifta bråker så mye at jeg ikke gidder å ha den på. Hvorfor river du ikke av vifta? eller kjører den på mindre hastighet.. Lenke til kommentar
lax Skrevet 9. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvorfor river du ikke av vifta? eller kjører den på mindre hastighet.. Jeg ser ikke noe poeng i å ta den av. Dersom jeg i vinter finner ut at jeg vil ha radiatoren utendørs kan det jo være litt morsomt å ha vifta montert på. Men å ha den på innendørs, uansett hvor fort den går er uaktuelt. Hele poenget med den store radiatoren er jo at jeg slipper vifte og kan kjøre systemet stille.. En Underlig Lax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå