Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Post bilder av ditt kjølesystem! *56K WARNING*

Anbefalte innlegg

Skjønte at ordbruk må begrenses :D ...

Uansett, er 33C load for liten måling med systemet mitt? Er usikker på om jeg skal tro på tempsensoren... Romtemperatur er på 14-15C og bruker åpent kabinett og kabinettviften blåser bare på hdden...

Har dessverre ikke vannkjølesystem selv, bygget sammen ett for en venn av meg, har ikke akutt behov ENNÅ...Det kommer etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja...Du undervurderer nytten ved stille system ved studioopptak...

Derfor er det på tide å skaffe seg et system som klarer bedre støynivå...

Mangler penger, men DET skal ikke stoppe meg fra idiotiske ideer... Vet noen om et sted man kan få tak i kobber?

Tenkte på at 2xBiltemas dusjgjennomføringer + 2kuleventiler ville dessuten gjøre maskinen mer portabel. Har tenkt på å gjøre som jeg gjorde med det andre oppsettet. Der brukte jeg en bilradiator som funker helt perfekt uten vifter, men den krevde litt mye plass.

Lenke til kommentar
Skjønte at ordbruk må begrenses  :D ...

Uansett, er 33C load for liten måling med systemet mitt? Er usikker på om jeg skal tro på tempsensoren... Romtemperatur er på 14-15C og bruker åpent kabinett og kabinettviften blåser bare på hdden...

Hm, du har antagelig gode varme tøfler? :D

Men CPU-tempen stemmer nok veldig bra den, når du tar i betraktning romtemperaturen. Men øker du den til 20-22grader, så vil du nok fort nærme deg 45-50 på CPU´n.

Pssst: Det skulle vel egentlig handle om bilder av vannkjøling her.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...