Gå til innhold

Post bilder av ditt kjølesystem! *56K WARNING*


Anbefalte innlegg

Ok, jeg får vel vise frem det jeg har av bilder nå  :p  

 

http://zacon.ath.cx/~lancelot/ok.no/

 

OBS! STORE bilder, relativt treg host  :roll:

 

Steike! Det der så ut som mye Thermal Paste! Er ikke det laget der alt for tjukt?

 

For et par år sida skulle man i hvertfall bare ha på et kjempetynt lag, så vidt jeg husker. (Sånn jeg gjorde det)

Det der var før jeg skrapet av det som var for mye :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et In-Win X721 Servertower :D

Displayet har 2 Temp sensorer og kan styre 4 Vifter og vise hastighet :D og Seff Klokke er det jo også der da :D

 

Men det mest geniale er at diskene ligger på TVERS i kabinettet. Kun kabler som må kopples av og rett ut med de.

 

Disk plasering :D

 

Temp i front er Temp i Vanntank etter NB og CPU kjøleren :D FØR radiator.

Lenke til kommentar

Nææh men maskina står med Ryggen til Vinduet. der blåser lufta INN gjenom radiator så den drar inn kald luft i ryggen på maskina og inn over Mosfet kjølere og en pålimt Zalman NB kjøler på SB. men luft temp på rommet er ca 20Grader og den tempen var målt sånn ca ved 02:30 på natta ved den første frostnatta, så ja da var det kjølig og fint i maskina :D

 

Akuratt NU ligger Systemp på 20 grader og CPU 33 grader kjørt litt 3DMark03 og Prime :D

Lenke til kommentar

Får vel vise fram et av mine litt eldre verk som fremdeles lever :)

 

black022.jpg

black023.jpg

 

Kjører nå en med en BIX, og ligger litt vel høyt i temp en hva som er behagelig. Men så lenge den kjører stabilt og rimelig ok støynivå så overlever jeg. En forbedring i forhold til bildnene jeg har gjort er å ha fjernet en av 5.25 dekslene og satt inn en nytt et med lufte inntak, og "traktet" luften rett inn til rad.

 

Fungere greit og gir en load temp på max 45C sommer tid.

 

-P-

Lenke til kommentar

Det var ****** meg litt i overkant... Tenkte mer på en passiv løsning som går ut på å kjøle væsken i et vannkjølingssystem der jeg bruker en alcohol istedenfor...

 

Tenkte på at det blir litt mer anvendelig da... Kan investere i et bedre HK og minne for å kunne leke meg litt...

 

Liker litt utfordringer...

 

Forresten, vet noen hvorfor ingen selger Magnum 462 lenger? Det var jo en genial kjøleblokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...