Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Det gikk litt fort i svingene i går, så jeg fikk ikke tid og kommentere! @ sINNsRO Hvilken kjøler er det jeg ser på bildet der? Hjemmelagd? Den så jo ganske finurlig ut! Den er da ikke hjemmelagd ? Synes huske jeg har sett den på en eller annen webshop her, var CPU vannblokken du mente ja ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Dr X: Hva er det grønne greia som er fårran topp vifta di? Synes bildene var fete ellers... Det er AquaComputer AquaTube, blå, med grønt vann i systemet Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hm, kommer ikke frem på den mailadressen som Fjaslokt har oppgitt. Er det noen andre som har prøvd? Andre som kan hoste? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hva med å opprette en hjemmeside på start.no for å hoste? Det er da en mulig løsning hvertfall...! DrE Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Joda, det har du selvsagt rett i. Har blitt mast på om slikt tidligere også, så jeg bør kanskje få ut finger´n snart! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Joda, det har du selvsagt rett i. Har blitt mast på om slikt tidligere også, så jeg bør kanskje få ut finger´n snart! Om det er for mye slit for deg kan jeg sikkert hoste for deg, jeg. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jadda jeg sliter! Har akkurat registrert meg på start.no, men får beskjed om at jeg må konfigurere oppkoblinga manuelt. "You will need to manually setup your TCP/IP-protocols" og blablabla. Kjempefint, jeg er jo helt rååå på slikt. :oops: Må vel inn på routern da, og fikse ting og tang der også? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jadda jeg sliter! Har akkurat registrert meg på start.no, men får beskjed om at jeg må konfigurere oppkoblinga manuelt. "You will need to manually setup your TCP/IP-protocols" og blablabla. Kjempefint, jeg er jo helt rååå på slikt. :oops: Må vel inn på routern da, og fikse ting og tang der? bruk home.no, start.no ekke noe særlig Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ok, skal prøve det også. Men nå har Arctic reddet situasjonen, så da fikser vel han dette i første omgang. Men det er jo egentlig en stor skam at jeg ikke for lengst har etablert noe slikt sjøl. :oops: Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Skrue: send til [email protected] Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Har opprettet en felles konto på home.no for alle som vil poste bilder. Login: okdotno Pass: ok.no Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 gå til ftp.home.no og logg inn med info ovenfor. Post bilder under "Bilder" og kopier bildeadressen for å lime inn på forumet. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Takket være velvillig bistand fra Arctic, kan jeg nå legge ut et bilde av min aller første vannkjøling. Det ble tatt for omtrent 3 år siden, så det har jo skjedd litt siden den gang! Her har bl.a. tanken krympa en god del: Pr dags dato ser det omtrent slik ut, bortsett fra CPU-blokka og radiatorløsninga: Om noen vil se mer, eller en nærmere forklaring på ting, så syng ut! Men helst ender vel med litt "pepper" i stedet, det ble vel kanskje mye bilder på en gang? :-? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Akkurat nå la jeg merke til en ting jeg ikke så tidligere Skrue! Du har kappet toppen av en brusflaske, og limt på tanken. Stemmer det? Det er jo genialt! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Helt riktig det Arctic! Lagde i sin tid fire-fem stykker som jeg sendte avgårde "over there". Slike flasker med flens har de ikke i USA, og fyren som så bildet bare hylte etter tilsvarende! Og da måtte jeg jo bare til pers... Btw; Det er ganske enkelt å spenne disse opp i dreiebenken, for å plandreie anleggsflaten mot tanken. En liten skvett med lynlim, og bang på plass på tanken! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det gikk litt fort i svingene i går, så jeg fikk ikke tid og kommentere! @ sINNsRO Hvilken kjøler er det jeg ser på bildet der? Hjemmelagd? Den så jo ganske finurlig ut! Den er da ikke hjemmelagd ? Synes huske jeg har sett den på en eller annen webshop her, var CPU vannblokken du mente ja ? den blokka er blitt laget hjemme i garasjen min (av meg seff) takk for komplimanget fjaslokt(ikke hjemmelagd ) hmm vilken kjøler det er... det aner jeg faktisk ikke, jeg har ikke døpt den ennå Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hva er det mine øyne ser... Kan det være persienner fra Einar Nøsen/annet billig sted hvor du kjøpte de til ca 125-150 pr stk? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Orak Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvor får man kjøpt Prometeia i Norge eller i nærheten ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvor får man kjøpt Prometeia i Norge eller i nærheten ? Ikke i Norge men her: http://www.overclockers.se/catalog/frame.p...php?language=SW Kanskje litt OT, men på en lørdags kveld så går det vel bra. :-) Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ok, jeg får vel vise frem det jeg har av bilder nå http://zacon.ath.cx/~lancelot/ok.no/ OBS! STORE bilder, relativt treg host Steike! Det der så ut som mye Thermal Paste! Er ikke det laget der alt for tjukt? For et par år sida skulle man i hvertfall bare ha på et kjempetynt lag, så vidt jeg husker. (Sånn jeg gjorde det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå