Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Keep it coming Arctic ! Allerede tenkt på neste prosjekt eller ? villig til å gi ut noe ? Hvor blir det av Skrue btw ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Syns det hørtes lite ut jeg.. sikkert bare meg da Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 vokser fort denne tråden, men savner fortsatt litt flere bilder da ? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er mitt da... Standard Innovatek Rev 3.0 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 vokser fort denne tråden, men savner fortsatt litt flere bilder da ? Ja.. vi får kanskje be pent om helt normale sytemer også? Alle systemer er velkommen! (bortsett fra luftkjøling da. De tyner vi ) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Keep it coming Arctic ! Allerede tenkt på neste prosjekt eller ? villig til å gi ut noe ? Hvor blir det av Skrue btw ? Neste ja... Kjøpvarer hele veien :oops: Smeller inn en Dual 80 MM radiator i fronten av mitt Lian li, og lager egen kjøling for skjermkort og NB. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg har en sånn 80mm (Black Ice) som lekker litt ;D interrisert? skal få den for 50kr Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Ok, jeg får vel vise frem det jeg har av bilder nå http://zacon.ath.cx/~lancelot/ok.no/ OBS! STORE bilder, relativt treg host Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 btw: Hva er normal temp på en nForce2 NB ? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg har en sånn 80mm (Black Ice) som lekker litt ;D interrisert? skal få den for 50kr Ehm, NEI! Men er den dobbel da? Jeg måtte til USA for og finne min... Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 oi, neh, er ikke mye dobbel, er ikke mye bedre enn å bruke en vannkoker heller ;D snakk om dårlig performance ;D Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Dr X: Hva er det grønne greia som er fårran topp vifta di? Synes bildene var fete ellers... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Men det er noe annet når det er Skrue som har noe på gang, det er de som er de store gutta på ok.no ;D WOW! Det var da svært til forventninger da! Noe på gang? Tjah, har vel egentlig alt for mye på gang her! Og gang på gang, (hehe) eller heller stadig vekk, så dukker det opp nye ideer om diverse prosjekter. Problemet mitt er tid, eller rettere sagt mangel på tid. Men tålmodighet er en dyd folkens! Vi får vente å se, kanskje det dukker opp ett eller annet fra denne kanten også..... Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 WOW! Det var da svært til forventninger da! Noe på gang? Tjah, har vel egentlig alt for mye på gang her! Og gang på gang, (hehe) eller heller stadig vekk, så dukker det opp nye ideer om diverse prosjekter. Problemet mitt er tid, eller rettere sagt mangel på tid. Men tålmodighet er en dyd folkens! Vi får vente å se, kanskje det dukker opp ett eller annet fra denne kanten også..... Spenningen stiger.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 LOL! Gi deg nå da! Jeg får jo rett og slett prestasjonsangst av sånt! Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Du få make it special, vi har god tid ;D Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Hva med å fyre opp noen bilder av ditt nåværende system ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Veeeel, temmelig konvensjonelle greier jeg kjører med. Har dessverre mistet mange bilder i en diskkrasj, men kan jo slenge opp noen av de jeg har igjen? Da må i så fall du legge dem ut for meg.... Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 det går greit, se mailadressen i første post. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Det gikk litt fort i svingene i går, så jeg fikk ikke tid og kommentere! @ sINNsRO Hvilken kjøler er det jeg ser på bildet der? Hjemmelagd? Den så jo ganske finurlig ut! @ el_diablo_21 Hva er det som er ringet inn til høyre for kompressoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå