-Pondus- Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 Slike har jeg oxo. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 ser bare noen cervin vega jeg... I kanten av bildet.. Syns det var litt skummelt.. Ser ut til atr han har samme høyttalera, DVD-spelar og sofa som meg.. Tilfeldigheter? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 I fare for å dra tråden offtopic, men eg blei lit skremt no Yngvejos. Er det der missionhøyttalera eg ser på sida di? cerwinvega ls10 i front, jamo e-410 eller noe bak, jamo e4center, jamo e4sub. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 Legger inn nytt bilde siden jeg har fått innovatek blokke på GPU og NB Eneste jeg må bytte ut nå er raddisen siden jeg tror den sliter litt med å fjerne nok varme. Evt. sette en Delta vifte på andre sida med sånn dekselbryter som ligner den som sitter i fly. Som en liten show-off med "Warning - dB may hurt you!!" eller noe. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 I fare for å dra tråden offtopic, men eg blei lit skremt no Yngvejos. Er det der missionhøyttalera eg ser på sida di? cerwinvega ls10 i front, jamo e-410 eller noe bak, jamo e4center, jamo e4sub. OK.. ligna litt på mission 704.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 hehe, btw: sant den sofaen er jævli å sitte i? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 hehe, btw: sant den sofaen er jævli å sitte i? NEI! Den e dritgod! Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 I fare for å dra tråden offtopic, men eg blei lit skremt no Yngvejos. Er det der missionhøyttalera eg ser på sida di? cerwinvega ls10 i front, jamo e-410 eller noe bak, jamo e4center, jamo e4sub. Så ut som LS15,som jeg har. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 12. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2003 hmm, litt vel mye arbeid for en vannkjøling? Gravemaskin å greier ? Får jo like fin temp med STOR raddis utenfor. På vinteren med minugrader betyr det dogg på slangrer og kjøleblok. Under bakken har du jevn temp året rundt. På ca 2 år har kjølevanstemp variert 4,3 grader. Men den pumpen du hadde der, er det sirkulasjonspumpen fra Clasern? Er den stillegående? Stemmer det , og du hører ikke at den går før du legger øret helt ned på pumpen. jeg har tenkt å bruke samme metode,du får ikke dugg på slanger og blokker når vannet holder 15-16grader inn på blokkene? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Nei, er ikke noe problem det pondus.. Men blir det under 10 grader kan kondens oppstå. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Oki,takker! Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Endret 17. desember 2003 av meanbean Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Morsom plassering av pumpa bean ! Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 oeb: Du gir meg idèer.. Sitter på et LianLi miditower jeg også(pc6099), og "tenker" på vannkjøling, vi får sjå til neste år når startstipendet triller inn, har vel 5-6k å bruke på hva jeg vil da.. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) En må bruke den lille plassen en har.... Midi tower er ikke akurat bygd for å huse en evo240.... Hadde håpt å få den i toppen men kabbisen var 4cm for lite dyp. Vurderte å bygge om strømforsyninga men ble litt vel vanskelig siden eg går på skole og verkstedet til min tidligere jobb er 33mil vekk. Var/er elektriker. Hybel verktøy og 220v er ofte en risky kombinasjon... Men PSU blir vannkjølt over jul Mer bilder på http://home.no/meanbean Endret 17. desember 2003 av meanbean Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Hehee.. Gleder meg til jeg skal "presse" inn en EVO 360 i ett Midi AOpen H600B jeg... Får plass i toppen ved å flytte Strømforsyningen ned i bunn.. Kommer bilder når jeg blir ferdig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå