C0bra Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Er ikke ferdig.. Pumpe og vanntank Hovedkort fremme av kabinettet og radiator hull Har flytta pumpa ut av tanken og satt den før radiatoren nå.. kommer med flere bilder.. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hehe Cobra, endelig har vannkjølingen kommet i hus.. gratulerer. Hvor lang tid tok det egentlig fra du bestilte til du fikk det? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hehe Cobra, endelig har vannkjølingen kommet i hus.. gratulerer.Hvor lang tid tok det egentlig fra du bestilte til du fikk det? Tok vel rett over 3uker.. Men så var den ene pakken forsvunnet hos posten.. men det siste seg at de hadde bare lagt den til siden, det tok 13dager.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kommer snart med kjølinga, men jeg får rundekatoder, viftestyring og slikt etter jul.. så det blir bare teit.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 var litt fett kabinett det Cobra.. Stort oxo:D Hva er den jernstanga til ? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jernstanga hører til pcbordet mitt.. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 For å stive opp kassa kanskje? Var jo ikke så tykke plater så. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 For å stive opp kassa kanskje? Var jo ikke så tykke plater så. Nop, trenger ikke noe avstiving! Den tåler faktisk ganske mye.. Lenke til kommentar
oeb Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Oppdatering: Zalman NB Kjøler / Fjernet AC Twinplex vannblokk Hydor Seltz L20 / Byttet fra Eheim 1048 pga størrelse Papst 4412FGM (140m³/time, 38 dB) / Byttet fra Titan 120mm Ellers bare litt flytting og fjerning av ting, f.eks diskramme osv. Ble MYE bedre kjøling nå Endret 10. desember 2003 av oeb Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Enkelt å greit oeb, ryddig også Men er vel en skam at den tanken blir stuvet vekk inni ? Den må opp og ut ;D Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ryddig og pent, pfft, mitt er så rotete. Så mye slanger Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ryddig og pent, pfft, mitt er så rotete. Så mye slanger Ta fram kniven og rydd opp litt Lenke til kommentar
oeb Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Enkelt å greit oeb, ryddig også Men er vel en skam at den tanken blir stuvet vekk inni ? Den må opp og ut ;D Joa, du har en tanke der.. men det er ikke plass i toppen Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Kan jo feste den vannrett i front ? dette krever kanskje litt mer arbeid.. Men ser utrolig pent ut om det blir gjort bra. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ikke så mye en 15 åring har lov til, men avisbud er jo grei løsning? blir ikke rik, men det blir stort sett ingen. Jeg selger Dagbladet på søndager.. 3kr pr avis får jeg +noen bonuser hvis jeg selger over 200aviser i måneden.. Blir ikke rik av den slags nei, kansje rundt 300-400 kr i måneden, men lomme rusk teller det også. NexteR Hvor bor du i Trondheim, jeg kan få brosjan til å se om en rute i nærheten av deg er ledig. (Han jobber for det firmaet som er ansvarlig for Dagblad søndag) Jepp ahn bor der ja, på Reppe\Vikåsen for å være nøyaktig. Hadde vært kjempe flott hvis du hadde giddet å mekke en jobb til meg. mvh BalleMann og NexteR Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Jeg tror du burde lete etter Macro knappen på kameraet ditt,så på bildene på hjemmesiden din. Endret 7. desember 2003 av -Pondus- Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 I fare for å dra tråden offtopic, men eg blei lit skremt no Yngvejos. Er det der missionhøyttalera eg ser på sida di? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ser bare noen cervin vega jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå