|SeVen| Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 jeg brukte faktisk superlim for å feste GPU blokk (Radeon 8500) , mens på SB er det festehull (8RDA+) Den på GPU sitter som støpt. Når den skal av putter jeg kortet i fryseren i en times tid, så er det bare å vippe av blokken med et busskort. men leder superlim varme noe særlig bra da ?? Når du hr kortet i fryseren... pakekr du det inn i en pose da ? Må vel tørke kortet i noen timer da, for å unngå at det kortslutter. Lenke til kommentar
Marquzz Skrevet 17. november 2003 Rapporter Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Kan visa lite svensk kylning som variation: Prometeia Mach 1 (kommer 404a-moddas snart) Swifty 226W TEC på grafikkortet (kyld med kranvatten under benchning) A64 setup kommer inom kort, blir DI (dry-ice) på processorn och 404a-prommy på grafikkortet (som kommer bli XT, har ett Pro nu). Kommer möjligtvis bli LN2 på både cpu och gpu. Det är SM i 3D Mark i Sverige nu förstår ni Grafikkortet klockar till 561/417 med kylningen ni ser på bilderna. Endret 17. november 2003 av Marquzz Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. november 2003 Rapporter Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Kan visa lite svensk kylning som variation: Prometeia Mach 1 (kommer 404a-moddas snart) Swifty 226W TEC på grafikkortet (kyld med kranvatten under benchning) A64 setup kommer inom kort, blir DI (dry-ice) på processorn och 404a-prommy på grafikkortet (som kommer bli XT, har ett Pro nu). Kommer möjligtvis bli LN2 på både cpu och gpu. Det är SM i 3D Mark i Sverige nu förstår ni Grafikkortet klockar till 561/417 med kylningen ni ser på bilderna. *KULE BILDER*[/QOUTE] Veldig rått! Endret 17. november 2003 av C0bra Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 17. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2003 unødvendig med quote på bildene cobra ;D Fett system du har der. Husk å forlenge tuben når du skal r404 modde prommyn da Har selv et ikke så rent lite GPU prosjekt på gang. Skal nok sprenge ORB`en ! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. november 2003 Rapporter Del Skrevet 17. november 2003 unødvendig med quote på bildene cobra Woops.. fiksa nå.. Lenke til kommentar
Marquzz Skrevet 17. november 2003 Rapporter Del Skrevet 17. november 2003 unødvendig med quote på bildene cobra ;D Fett system du har der. Husk å forlenge tuben når du skal r404 modde prommyn da Har selv et ikke så rent lite GPU prosjekt på gang. Skal nok sprenge ORB`en ! Hehe, låter spännande. Du får nog skaffa en litet värre CPU än den du har Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. november 2003 Rapporter Del Skrevet 17. november 2003 unødvendig med quote på bildene cobra ;D Fett system du har der. Husk å forlenge tuben når du skal r404 modde prommyn da Har selv et ikke så rent lite GPU prosjekt på gang. Skal nok sprenge ORB`en ! Du får konkurranse fra meg. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. november 2003 Rapporter Del Skrevet 17. november 2003 Heres mine: Du kan forresten lese om prosjektet mitt her: Prosjekt: Plexiheaven Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. november 2003 Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 Pent bamsefar Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 18. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 Du får konkurranse fra meg. Hehe, vel, konkurrerer i Radeon 8500 LE kategorien da;D Men fy det skal bli OC uansett, skikkelig OC.. Og KALDT. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 18. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 Du får konkurranse fra meg. Hehe, vel, konkurrerer i Radeon 8500 LE kategorien da;D Men fy det skal bli OC uansett, skikkelig OC.. Og KALDT. Lenke til kommentar
dp Skrevet 18. november 2003 Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 Fjaslokt: Har du Mach I eller II? Hvor fikk du tak i prommyen din? Har faktisk vurdert å kjøpe en fra www.overclockers.se , men vet ikke helt om det er verdt det.. hvilke temps vil jeg få på load og slikt? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 18. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 Skal du kjøpe nytt bør du gå for Mach II da denne leverer litt bedre tempraturer. Idle/load temps. avhenger helt av CPU og hvor langt denne er klokket/hvor mye varme den trekker. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. november 2003 Rapporter Del Skrevet 19. november 2003 Prometeia, er det bare CPU eller er GPU kit også med ? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. november 2003 Rapporter Del Skrevet 19. november 2003 bare cpu Lenke til kommentar
dp Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Skal du kjøpe nytt bør du gå for Mach II da denne leverer litt bedre tempraturer. Idle/load temps. avhenger helt av CPU og hvor langt denne er klokket/hvor mye varme den trekker. cpuen vil nok tusle avgårde på ca 3600mhz (håper jeg) gir vel over 100w på denne hastigheten.. 120w tenker jeg. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Fjaslokt: Har du Mach I eller II? Hvor fikk du tak i prommyen din? Har faktisk vurdert å kjøpe en fra www.overclockers.se , men vet ikke helt om det er verdt det.. hvilke temps vil jeg få på load og slikt? Etter litt rykter så kommer 3dfxcool.no med Prommetia i shoppen snart Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Fjaslokt: Har du Mach I eller II? Hvor fikk du tak i prommyen din? Har faktisk vurdert å kjøpe en fra www.overclockers.se , men vet ikke helt om det er verdt det.. hvilke temps vil jeg få på load og slikt? Etter litt rykter så kommer 3dfxcool.no med Prommetia i shoppen snart får håpe det, for jeg har lyst til å se en test av den på en viss side Endret 21. november 2003 av sINNsRO Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Direkte test av prometia og wappo. Det vil jeg ha. Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Til de av dere som ennå ikke har sett min vannkjølingsrigg, sjekk den ut! http://home.no.net/donbro/ Takk for oppmerksomheten.. Jo-Hugo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå