DraZeN Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Her er noen bilder av Mitt kjølesystemOg her I like it , i like it alot Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Har bare 3/8" foreløbig, må vel til pers før eller senere. Sikkert når diskene skal vannkjøles. Har også en stygg knekk på slangen inn til tanken, skal montere vinkel- ledd på der når jeg gidder. Har det liggende og greier. Med 26-27 graders rom-temp har jeg 48-49 graders idle- temp (ca 3 grader høyere ved max load) på 1,9-1,92 vcore (avlest i BIOS, ikke målt da jeg rett og slett ikke gidder å montere det). Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2003 okidoki: SMOOTHE, skillelig ryddig og pent, hadde bare kabinettet mitt sett i nærheten like ryddig ut hadde jeg vært fornøyd. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2003 Klistremerke på PCI portene ? jaja, da har jeg sett det og. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 3. november 2003 Rapporter Del Skrevet 3. november 2003 get those power cables done... kunne blitt penere med noe rundt strømkablene... Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 ryddigt: Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 The_Creator: Ser ikke bildet ditt jeg.. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 Har ikke vannkjøling, men funnet en grei vifte løsning som fungerer kjempe bra. Denne monteres i løpet av uka: Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 Det der kan ikke være behagelig å høre på ? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 Det bråker faktisk ikke så mye, vis jeg kjører den aero vifta på fult så bråker den dobbelt så mye. Men bråker såpass at det er litt irriterende vis jeg skal sove å slik. Men driver å installerer vifte styring på alle 80mm viftene som går på tempratur måling. Har bestilt dette fra Clas Olson. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 Betalte mye for alle viftene osv da seven ? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 5 sånne diode vifter hos microplex for 300 kr. Og plexiglass å slik hadde jeg fra før. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 Vel.... har ikke penger til slikt jeg ....men tid har jeg nok av..går jo bare på skole leter fortsatt etter en liten helgajobb men ingen so m har det...noe som har noen forslag til ledig jobb? (er bare 15 år) bor i trondheim ....trenger penger til vannkjøling....komf. pengene tok FORT slutt og 17 av dem til pc så mamma har satt en sperre på kontoen min (som hun er ansvarlig for) :grine: ...så jeg må skaffe meg en jobb :grine: ..(forsalg?) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 ikke så mye en 15 åring har lov til, men avisbud er jo grei løsning? blir ikke rik, men det blir stort sett ingen. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 den var najs ! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 den var najs ! Har den Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 okidoki? hva er det du har under harddiskene og hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 okidoki? hva er det du har under harddiskene og hvor kjøpte du det? Det er harddisk kjølera. Fåes på www.microplex.no Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 92mm foran mine 3HDD (ja jeg skal kutte vekk til hele viften (slutt å mas ) Work in progress (as always). Og ja det er LENGE siden jeg lakkerte det kabinettet Kommer nok ikke til å gidde å fortsette i dette kabinettet da det er for tungt (har et Raidmax Alu som skal under kniven.... Edit: Hva som normalt sett er "inne" i kabinettet: Epox 8rda+ XP1700+ 512MB Corsair TwinX Radeon 9600pro 2x`cuda 80GB 1x WD120GB 2xCdRom (en full lengde den andre litt kortere) Sunbeam Rheobus 2x80mm titan Alu m. blå runde katoder (i topp over socket) 1x80mm Titan Alu m. blå katode(i siden) 1x92mm Titan Alu (foran HDD) 1x120mm Titan Alu (m vifte på rad) 1x120mm Titan Alu (mellom aktiv vifte og rad uten viftehode -> duct) BeQuiet 370W PSU (måtte modde festet litt pga plassering over socket) Raid controller (PCI) TV kort (PCI) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 ikke så mye en 15 åring har lov til, men avisbud er jo grei løsning? blir ikke rik, men det blir stort sett ingen. Jeg selger Dagbladet på søndager.. 3kr pr avis får jeg +noen bonuser hvis jeg selger over 200aviser i måneden.. Blir ikke rik av den slags nei, kansje rundt 300-400 kr i måneden, men lomme rusk teller det også. NexteR Hvor bor du i Trondheim, jeg kan få brosjan til å se om en rute i nærheten av deg er ledig. (Han jobber for det firmaet som er ansvarlig for Dagblad søndag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå