Arctic Skrevet 25. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2003 Nei, er nok ikke i utgangspunktet ute etter å selge den. Jeg driver heller ikke med kjøp og salg på forumet Grunnen til at jeg ikke bruker den nå er enkel (som forklart i siste innlegget i "kaldt") jeg har for tiden ikke god nok kjøling. Grunnet vinteren må det prosjektet vente til våren. Hvilke planer jeg har klekket ut til den tid er derimot en annen sak... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2003 He HE det er rotete når man monterer/demonterer, de bildene er fra monteringen av peltier og flytting av radiatorn ned i kjellern, som dere ser har jeg borret hull i gulvet og brukt vannledningsrør gjennom gulvet. Den dingsen som står foran kab er strømforsyningen til peltiern, denne er plasert i en 5,25 brønn sammen med dvd og brennern så den er skjult. Takk til Fjaslokt som tar seg bryet og legger ut bildene Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2003 no problem FEd PC du har der. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 26. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2003 Fjaslokt: jeg vant som noen andre sa det ene systemet på ocshoot.no Jeg skulle vel engetlig bare fått 2 nye blokker til vga og nb, men asetek var så snille og sendte et nytt sett Så istedenfor og bare plugge i 2 nye blokker som ser ganske "normalt" ut prøvde jeg heller og dytte 2 system inni kassa, litt uvanlig men tror det er unikt derfor er det litt stats også Litt trangt og mange slanger, men hvem tilbringer vel mye tid med og snoke inni pc'n Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2003 Så istedenfor og bare plugge i 2 nye blokker som ser ganske "normalt" ut prøvde jeg heller og dytte 2 system inni kassa, litt uvanlig men tror det er unikt derfor er det litt stats også Litt trangt og mange slanger, men hvem tilbringer vel mye tid med og snoke inni pc'n Så du har dermed bedre flow enn Dirty Oppland du da;D Bra tenkt, og godt gjennomført.. Er fortsatt nyskjerrig på Snekker`n sin PC da, den er FET ! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2003 skal prøve og sende over noen flere bilder når den blir ferdig, venter på et par deler før jeg skrur den sammen igjen. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2003 dæven snekker'n!! du gir meg nesten lyst på p4 og lian li jo! men skal nok holde meg til amd og addtronics en stund til. bildene kommer når gutta på mekken er ferdige med å frese ut blokkene mine. *grin* må nok si at det er hælig å kjenne folk på mekken ja.. 2 nye raddisser er og på vei.. alt jeg mangler nå er penger til nipler, slanger og pumper.. men det kommer vel innen jul trur jeg.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 Min boks: Slangene som går ut bak i kabinettet går til et varmeregister som henger utfor vinduet. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Pretty colours....mulighet for noen katoder/leds?? Endret 27. oktober 2003 av Punkin Penguin Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 XP2200+@1,96gHz(møkkaMB tillater ikke mer)TTVolcano9 1gBCrucialCS3 Asus v133vm Crucial8500LE 128m(6ns) Maxtor80gB Fujitsu3,2gB AopenHQ45 Spraypainter kab,keyb og monitor i metallicblå (keyb ferdig) Layla24(koster mer enn resten) Min "Layla" og Njaal Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 28. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 regner med at du ikke snakker om lydkort da.... *grin* Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 wreal, slike farger vil jeg også ha hvordan fiksa du dette? *grin* Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 Nice oppsett du har der med VAKRE farger, digger sånn ! //////// Offtopic: Forslag til hva jeg skal ha om på årsprosjekt ? (ca 50timer arbeid) skal inneholde noe praktisk, bør være et litt avansert et. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Hm, den gode gamle dypp hele pc'n ned i ln2 og få den til og funke? Eller lag din egen kompressorkjøling? Mange muligheter Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Å lage en pc som kan fly: 100 delta : Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Har bare vannkjøling på cpu nå, men har bestill blokker for NB og GPU også. Kjører P4 [email protected] med load temp 35 og idle 30. mvh: ergo Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Pent [ergo], men kanskje erstatte teipen med noke anna? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Ja, det er litt midlertidig Men når jeg får de nye blokkene skal jeg rydde opp litt.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Dette er det eneste bile jeg har enda. Venter på digital kamera siden t610 bilder ikke blir noe særlig i mørke kjellere Bilde av radiatoren min ofr de som ikke skjønte det *grin* Takker til Skrue for inspirasjon, selv om det ikke ble noe i nærheten av den plexiglass tingen din. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Her er noen bilder av Mitt kjølesystem Og her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå