Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Post bilder av ditt kjølesystem! *56K WARNING*

Anbefalte innlegg

Nei, er nok ikke i utgangspunktet ute etter å selge den. Jeg driver heller ikke med kjøp og salg på forumet ;) Grunnen til at jeg ikke bruker den nå er enkel (som forklart i siste innlegget i "kaldt") jeg har for tiden ikke god nok kjøling. Grunnet vinteren må det prosjektet vente til våren. Hvilke planer jeg har klekket ut til den tid er derimot en annen sak...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He HE det er rotete når man monterer/demonterer, de bildene er fra monteringen av peltier og flytting av radiatorn ned i kjellern, som dere ser har jeg borret hull i gulvet og brukt vannledningsrør gjennom gulvet. Den dingsen som står foran kab er strømforsyningen til peltiern, denne er plasert i en 5,25 brønn sammen med dvd og brennern så den er skjult.

Takk til Fjaslokt som tar seg bryet og legger ut bildene

:woot:

Lenke til kommentar

Fjaslokt: jeg vant som noen andre sa det ene systemet på ocshoot.no :) Jeg skulle vel engetlig bare fått 2 nye blokker til vga og nb, men asetek var så snille og sendte et nytt sett :woot:

Så istedenfor og bare plugge i 2 nye blokker som ser ganske "normalt" ut prøvde jeg heller og dytte 2 system inni kassa, litt uvanlig men tror det er unikt derfor er det litt stats også ;) Litt trangt og mange slanger, men hvem tilbringer vel mye tid med og snoke inni pc'n :p

Lenke til kommentar
Så istedenfor og bare plugge i 2 nye blokker som ser ganske "normalt" ut prøvde jeg heller og dytte 2 system inni kassa, litt uvanlig men tror det er unikt derfor er det litt stats også ;) Litt trangt og mange slanger, men hvem tilbringer vel mye tid med og snoke inni pc'n :p

Så du har dermed bedre flow enn Dirty Oppland du da;D Bra tenkt, og godt gjennomført.. Er fortsatt nyskjerrig på Snekker`n sin PC da, den er FET !

Lenke til kommentar

dæven snekker'n!!

du gir meg nesten lyst på p4 og lian li jo!

men skal nok holde meg til amd og addtronics en stund til.

bildene kommer når gutta på mekken er ferdige med å frese ut blokkene mine. *grin*

må nok si at det er hælig å kjenne folk på mekken ja..

2 nye raddisser er og på vei.. alt jeg mangler nå er penger til nipler, slanger og pumper.. men det kommer vel innen jul trur jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...