Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Post bilder av ditt kjølesystem! *56K WARNING*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja tenkte at siden alle hadde vindu i døren kunne jeg sette det inne i maskinen, har brukt en alu plate som er knekt til og lakkert og så har jeg montert inn en 120 mm vifte + plexiglasset på dette er det lakkert et P4 motiv, alle viftene er også sølvlakkert med rød lakk på navn, har desverre ikke sikkelig digitalkamera så bildet er tatt med et dig videokamera

Lenke til kommentar

du får vell bedre ut av et dv cam?

har ett selv å får ganske nice bilder av det.. men nok om det

hva har du bygget inn i boksen der da? vanskelig å åpne kanskje?

tror heller jeg satser på å kjøpe ett intel p4 klistermerke på den størrelsen enn å lakere ett.. blir ikke likebra hvis jeg skal begynne å

lakere slikt :D

Lenke til kommentar
Meget pent Snekker`n! Men hva er det med slangen som går inn under viftegrillen? Er det et bend eller no?

Det er slangen til vannpumpen, på bilde kan det se ut som en knekk på den men det er det ikke, den platen som er innebygd er enkel å ta ut da den er tilpasset slik at det er bare å løfte den opp og ta den rett ut , bak denne står jo da vannpumpen, harddiskene dvd brennern viftestyringen og ikke minst alle kablene , så det ble ryddig og oversiktlig derfor har jeg også den 120 mm vifta der for å sikre luftsirulasjon til diskene selv om disse er vannkjølt. I tillegg er det speil i bunnen av kabinettet.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått jaget katta ut, og satt inn vannkjølingen. *grin* Er ennå et par småting som skal fikses. Skruene til vannblokken hører til prosjekt "kaldt" derfor er de alt for lange. Så skal det monteres et kne på den ene slangen som går til pumpen. PS, ikke spør hva den gule IDE-kabelen gjør der...

[img]http://www.home.no/arctic-1/wll.JPG[/img]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...