Fjaslokt Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Har motatt bilde, sender deg linken som PM om 3min.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Snekkern sitt system! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Bildet funker ikke, kommer jo ikke inn på din ftp jeg: ftp://ftp.home.online.no/~roo-ska/Snekkern.jpg http://home.online.no/~roo-ska/Snekkern.jpg funker heller ikke Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 oi, sorry;) Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 sånn, da skulle det være i orden.. Kommenter du da Snekkern . Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 det var digg.. få mer bilder av den der da.. hele kabissen osv kunne tenkt meg noe slikt selv.. (å bygge inn hd/cdrom osv) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja tenkte at siden alle hadde vindu i døren kunne jeg sette det inne i maskinen, har brukt en alu plate som er knekt til og lakkert og så har jeg montert inn en 120 mm vifte + plexiglasset på dette er det lakkert et P4 motiv, alle viftene er også sølvlakkert med rød lakk på navn, har desverre ikke sikkelig digitalkamera så bildet er tatt med et dig videokamera Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 du får vell bedre ut av et dv cam? har ett selv å får ganske nice bilder av det.. men nok om det hva har du bygget inn i boksen der da? vanskelig å åpne kanskje? tror heller jeg satser på å kjøpe ett intel p4 klistermerke på den størrelsen enn å lakere ett.. blir ikke likebra hvis jeg skal begynne å lakere slikt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Meget pent Snekker`n! Men hva er det med slangen som går inn under viftegrillen? Er det et bend eller no? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Meget pent Snekker`n! Men hva er det med slangen som går inn under viftegrillen? Er det et bend eller no? Det er slangen til vannpumpen, på bilde kan det se ut som en knekk på den men det er det ikke, den platen som er innebygd er enkel å ta ut da den er tilpasset slik at det er bare å løfte den opp og ta den rett ut , bak denne står jo da vannpumpen, harddiskene dvd brennern viftestyringen og ikke minst alle kablene , så det ble ryddig og oversiktlig derfor har jeg også den 120 mm vifta der for å sikre luftsirulasjon til diskene selv om disse er vannkjølt. I tillegg er det speil i bunnen av kabinettet. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Nice det.. men hadde vært greit med bedre, flere bilder.. Lenke til kommentar
thorman Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Vi vil se flere bilder! Bildekvaliteten er mer en god nok til at vi ser, så kom gjerne med flere bilder av både kjøling og mod. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2003 Hva sier du Snekker`n ? send meg noen bilder du, så skal jeg legge ut ! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2003 sendte deg et par tre stk i går, skal se om jeg finner flere ok sendte noen nå fra testing av pelt Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2003 får ikke bildene til å fungere jeg. (snekker'n sine altså) Lenke til kommentar
opticus Skrevet 25. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2003 ser ingen bilder jeg heller.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2003 de er blitt borte etter oppdateringen av forumet Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2003 Nå har jeg fått jaget katta ut, og satt inn vannkjølingen. *grin* Er ennå et par småting som skal fikses. Skruene til vannblokken hører til prosjekt "kaldt" derfor er de alt for lange. Så skal det monteres et kne på den ene slangen som går til pumpen. PS, ikke spør hva den gule IDE-kabelen gjør der... [img]http://www.home.no/arctic-1/wll.JPG[/img] Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2003 Arctic: er vel ikke tilfeldigvis ute etter å bli kvitt "kaldt" ? evt. hvorfor bruker du ikke det lenger ? shit, skal legge ut flere bilder av Snekkern`s PC, helt glemt det jeg ;D Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2003 Flere bilder av Snekker`n sin PC, NICE sier bare jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå