Fjaslokt Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 Hermer etter xtremesystems gutta og starter en litt mindre ekstrem post, hører mange skryter over systemet sitt men er lite visuelt å se, så peis på . Vi vil se det ekstreme (venter i spenning på bidrag fra Arctic) Får vel starte jeg da, Specs i signatur. Kabinettet er i en testfase, så ikke klag på det ;D hva med max 600x600 ? Hiv inn bilder alle sammen, uansett kjølefaktor (minimumskrav er vann), trenger hjelp med å hoste bilder ? Send bildene til [email protected] Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 Nice! hvor fikk du tak i den radiatoren? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 Sånn raddis vil jeg også ha tak i Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 tja, kan skaffe en til, hvis noen er villig til å bla opp 5 lapper, den er mer spesiallagd da, med skikkelige nippler osv. er ikke jeg som selger den men kan skaffe. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 tja, kan skaffe en til, hvis noen er villig til å bla opp 5 lapper 5store for en raddis... TRORKE DET! har ikke penger til sånnt... Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 500kr ikke 5k ;D Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 500kr ikke 5k ;D Det var en litt mer mennesklig pris! hvor god er den i forhold til foreksempel aeroplex360? skal ikek han nå men til våren sommerne planlegger jeg et STORT prosjekt.. må bare spare opp lit cash.. skulle egnetlig bygge det nå i vinter, men sliter litt med penger til det.. da jeg også sparer til bil.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 bare jeg som ikke ser noe bilde ? sjekk URL du ;D Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 haha, g33ky system på deg fjaslokt Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 hehe, er rimelig kasta på plass nå ja, bare tester det ut ;D skal få ræva i gir i helgen å få hatt meg nedom rørleggeren å få skaffa slanger, lodde viftekabler og satt ut radiator + bygge på kabbis ;D Skal dekkes med alu. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 hvor mye betalte du for Prommi'n ? Og hvor kjøpte du den ? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 heh, kjøpte brukt, var en bulk i siden av kabinettet (ser den nesten ikke) så jeg fikk den til 2500, noe som er billig ;D Dumt den er nesten UMULIG å framskaffe uten å importere ( noe som koster siden alt veier 35kg) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 heh, kjøpte brukt, var en bulk i siden av kabinettet (ser den nesten ikke) så jeg fikk den til 2500, noe som er billig ;D Dumt den er nesten UMULIG å framskaffe uten å importere ( noe som koster siden alt veier 35kg) haha, fett. Blir ikke mye til LAN kabbis når man eier en sånn en Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 hadde den med på LAN engang, det var de tyngste 50metrene jeg har gått ;D Men var verdt det ;D ble populær Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 Spenning og spenning - fra meg? Jeg har jo liksom allerede sluppet katta ut av sekken Men jeg har et litt bedre bilde her: Ellers har man jo forskjellige saker og ting liggende både her og der (og noe nedgravd under huset ) , men de prosjektene jeg har pensjonert er jo ikke noe og prate om. Men jeg har et nytt prosjekt under bygging nå. Det blir riktignok ikke ekstremt i det hele tatt, altså mer "humant" i forhold til tidligere. BTW, er det noen som gidder og ta vekk den døde møllen som ligger til venstre i vindusposten, og tyggisen som ligger til høyre? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei Arctic! Jeg har vært sinnsykt lite aktiv på forumet i det siste, så jeg er redd at jeg ikke har fått med meg prosjektene dine helt :-? URL ? :wink: Hva er det for en SYK CPU kjøler du har der forresten? :o Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 Se etter prosjekt "kaldt" under her en plass. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 Skal prøve å få dratt igang noe iløpet av vinteren jeg også, muligens skaffe meg en billig gammel vapo compressor å ha på GPU, mye som svirrer rundt i hodet. btw, vil et peltier ha noen effekt når jeg skal ha radiator utendørs og til tider vil det være minus ? snakker 150w her Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 btw: Velkommen tilbake Dr.X du er savnet ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå