OHJohansen Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ble fersket av Anonymous – er nå tiltalt for hærverk etter gjentatte dataangrep.Tenåringer må møte i retten Lenke til kommentar
Populært innlegg Horrorbyte Skrevet 13. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. november 2013 Dette blir litt surmuling, men jeg synes det er så latterlig at HW.no kommer med dette dagen etter at NTB sin artikkel om saken har blitt publisert i alle de store nettavisene i landet. Ikke kommer dere med noe nytt, og dere setter dessuten Aftenposten som kilde for NTB sitt arbeid. At HW.no sine eiere er største eier av NTB gjør ikke saken bedre. 14 Lenke til kommentar
blomkål Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Er ikke det Anonymous gjorde ulovlig? Brudd på personvernsloven etc? 1 Lenke til kommentar
Djn Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 En bjørnetjeneste er noe som er godt ment men går galt. Såvidt jeg forstår artikkelen er dette bare snakk om en "tjeneste" - med mindre de innrømmer at det hadde vært bedre å la være. 9 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nå er jo tipping akkurat som den største vorta på rompa. Dem får masse å gir ikke stort. Men alt i alt så er dette teit. Lenke til kommentar
Jypling Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 En bjørnetjeneste er noe som er godt ment men går galt. Såvidt jeg forstår artikkelen er dette bare snakk om en "tjeneste" - med mindre de innrømmer at det hadde vært bedre å la være. En tjeneste for politiet og Kripos, men en bjørnetjeneste for de som ble tatt. Flott det ja! Lenke til kommentar
pergh Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Som Djn sa, kan det jo bare være snakk om at Anonymous mener de har gjort DotNetFuckers en "tjeneste". Med det er åpenbart at at DotNetFuckers com værre ut av det enn ellers, totalt sett. Mvh Per Gunnar Hansø Lenke til kommentar
pergh Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 En bjørnetjeneste er noe som er godt ment men går galt. Såvidt jeg forstår artikkelen er dette bare snakk om en "tjeneste" - med mindre de innrømmer at det hadde vært bedre å la være. En tjeneste for politiet og Kripos, men en bjørnetjeneste for de som ble tatt. Flott det ja! Tja, det spørs. Dersom DotNetFuckers uansett hadde blitt tatt, men at de ville ha gjort mer skade (og dermed fått strengere straff og høyere erstatningssum), så har jo Anonymous faktisk gjort dem en tjeneste. Mvh Per Gunnar Hansø Lenke til kommentar
Djn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Tja, det spørs. Dersom DotNetFuckers uansett hadde blitt tatt, men at de ville ha gjort mer skade (og dermed fått strengere straff og høyere erstatningssum), så har jo Anonymous faktisk gjort dem en tjeneste. Mvh Per Gunnar Hansø Det var slik jeg leste artikkelen, ja - "Vi synes det er bedre at vi outer og skremmer dem på denne måten enn at de blir vekket av politiet 06.00 på morgenen og får alt av utstyr beslaglagt, skrev de i et svar til TV2.no." osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå