Millha Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det jeg har spillet til nå har vært meget bra. Og så er det gratis, noe some er helt vanvittig for et spill slikt som dette. Ser det ingen steder at det er F2P. Fikk en god Diablo 2 feeling med dette spillet. Lenke til kommentar
.Winter Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spilte vel PoE et års tid i beta. For all del, konge spill. Holder dog en knapp på Grim Dawn. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Man står ikke helt fritt til å utvikle figuren sin slik man vil når det kommer til de passive egenskapene. Man har ett start sted, og man må følge linjene/stiene, hvor det er færre alternative veier i begynnelsen. Egenskapene som er i området rundt din valgte klasse er selvfølgelig tilpasset den rollen. Så ønsker man å spille en magi/int fokusert Marauder (i utgangspunktet styrke fokusert), så må man nok "kaste bort" en del skill points på styrke og slikt før man kommer seg bort i ett området hvor man finner mer (int og) magi relaterte egenskaper. Int kan jo økes med stats på utstyr så det er ikke så viktig å skaffe seg via passive egenskaper. Vil tro det store flertallet holder seg til den rollen som er tiltenkt hver klasse. Men det er riktig at alle klasser kan bruke alt utstyr og alle skills så lenge man oppfyller kravene. Det gjelder helt klart å planlegge hvordan man vil utvikle figuren sin med tanke på passive egenskaper, men man får noen angre poeng, slik at man kan fjerne en passive egenskap pr poeng. Men man kan kun fjerne fra enden av en sti, så har man noen dårlig valg inne i stien ett sted så må man enten bruke mange angre poeng, forutsatt at man har nok, eller leve med det. Det passive treet for dine figurer, er tilgjengelig via nettsiden til PoE når du har logget deg inn, og da har man poeng som om man var maks nivå. Har blitt en god del timer med PoE, høyeste figur er lvl 43. Liker veldig godt hvordan de har lagd skill systemet, med gems. Man kan da enkelt bytte de ut etter behov, selv om muligens kan bli en liten utfordring om du setter inn en lvl 1 gem på høyt nivå (men regner med den oppgraderes raskt). Gems kan også byttes med andre spillere. Det at man finner orbs og andre ting som gjør at man kan oppgradere normalt utstyr til magisk eller rare (og lengendary?), rerolle eller legge til stats, og oppgradere kvaliteten gjør dette til ett mye mer interessant system for min del. Alt i alt mange gode muligheter til å variere innenfor samme klasse. Har for det meste spilt solo, men har spilt en del co-op i det siste. Noen av de tingene jeg har merket stor forskjell på er hvor mange scrolls of wisdom man får. Ofte mangelvare solo, og overflod i co-op (2 spillere). Bossene har også vært vesentlig enklere. Mulig det kan være klassene vi spiller, solo har jeg en dualist 43 og ranger 30, mens i co-op så har det vært marauder og templar sammen (spilt frem til begynnelsen av act 3). Når det kommer til å bruke penger på F2P spill så tenker jeg slik: finn ut hvor mye man syntes spillet er verdt, så lenge man ikke bruker mer enn det beløpet, så blir det (ca) det samme som at man har kjøpt spillet for de pengene. For min egen del syntes jeg dette lett er verdt det samme som ett nytt spill til full pris (ca 400 kr). Lenke til kommentar
n1xon Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Desync problemene kan fikses midlertidig ved å skrive /oos , det er fordel å lære seg noen av disse kommandoene for å gjøre spillet lettere/bedre. kan også nevne /itemlevel ,dette forteller deg hvilken level utstyret du holder i musa er. fordel å vite i end game for ikke å bruke en alchemy orb på lav level items. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Nja, prøv Grim Dawn, så kan vi diskutere beste spill. Er helt hektet på det. Det er langt fra ferdig. Må kanskje vente til det lanseres offisielt før man kan begynne å diskutere skikkelig. Lenke til kommentar
Yerug Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ok, jeg er hekta nå, etter 2 dager. Takk artikkelen Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Ok, jeg er hekta nå, etter 2 dager. Takk artikkelen Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hvordan synes du det er sammenlignet med Grim Dawn? Grim Dawn er nå på Steam for de som vil ta en titt Grim Dawn er jo bare act 1 og thats it. GD har potensialet, men det er et indie spill helt i bunnen. det vil ta år før det blir noe som kan sammenlignes med andre ARPG der ute Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ganske underholdende spill. Er nå L15 med en Marauder som bruker 2-hånds slegger. Null problem med bosser og store mobs hittil. Vet ikke om jeg kommer til å fortsette å spille etter å ha gjort ferdig første vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Med tanke på skills og flyt i kamper så syns jeg helt klart spillet blir en del bedre på ca lvl 30. Frem til da så kan combat føles litt tregt og kjedelig med enkelte skills. Men det blir helt klart bedre etterhvert, om du syns det går litt tregt nå Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Et veldig bra spill og helt klart verdt en 9 i karakter. Digg og kunne være necromancer ala diablo 2 igjen Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Er i level 86 og elsker spillet! Har ikke giddi og bryne meg på hardcore eller nemesis vanskelighetsgraden da jeg lett gir opp om jeg "dør".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå